Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Welk "bounty eiland"?

<<

Anoniem65

Bericht 28 Mrt 2014 12:57

Welk "bounty eiland"?

Wij zoeken voor september een vakantie. Normaal zijn we van het rondreizen en veel dingen zien en doen, maar wegens een hoop stress het afgelopen jaar wil ik nu even lekker alleen maar rust (natuurlijk zijn leuke excursies wel de bedoeling, maar niet meer met de backpack rondtrekken). Wat we zoeken:
- Mooie stranden (wit, blauwe zee, enz)
- leuke stad/dorp erbij
- evt een auto huren en wat rondrijden en leuke dingen zien en doen
- wel wat luxe (airco op de kamer, zwembad bij het hotel)
- veilig, omdat ik ook graag in mijn eentje op pad ga en er wil gaan hardlopen
- ca. 10 dagen
Waar we niet heen willen (omdat we er al zijn geweest):
- Thailand
- Bali
- Mexico
- Miami (hoewel dat nog wel een kanshebber is en dan met de auto naar Key West rijden en daar een paar dagen gaan relaxen)

Wie heeft er tips? De Malediven lijkt ons wel wat, maar dat is toch net even te duur ;)
Budget is ca 1000 pp (incl vliegen).
Ik zit te denken aan 1 van de abc eilanden, welke is dan het leukst?
<<

Plien

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2410

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:03

Bericht 28 Mrt 2014 14:03

Re: Welk "bounty eiland"?

weg
Laatst gewijzigd door Plien op 06 Apr 2014 09:24, in totaal 1 keer gewijzigd.
J: 7-16💙 & C: 6-19💟
<<

Plien

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2410

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:03

Bericht 28 Mrt 2014 14:06

Re: Welk "bounty eiland"?

Plien schreef:
SuzieQ schreef:Wij zoeken voor september een vakantie. Normaal zijn we van het rondreizen en veel dingen zien en doen, maar wegens een hoop stress het afgelopen jaar wil ik nu even lekker alleen maar rust (natuurlijk zijn leuke excursies wel de bedoeling, maar niet meer met de backpack rondtrekken). Wat we zoeken:
- Mooie stranden (wit, blauwe zee, enz)
- leuke stad/dorp erbij
- evt een auto huren en wat rondrijden en leuke dingen zien en doen
- wel wat luxe (airco op de kamer, zwembad bij het hotel)
- veilig, omdat ik ook graag in mijn eentje op pad ga en er wil gaan hardlopen
- ca. 10 dagen
Waar we niet heen willen (omdat we er al zijn geweest):
- Thailand
- Bali
- Mexico
- Miami (hoewel dat nog wel een kanshebber is en dan met de auto naar Key West rijden en daar een paar dagen gaan relaxen)

Wie heeft er tips? De Malediven lijkt ons wel wat, maar dat is toch net even te duur ;)
Budget is ca 1000 pp (incl vliegen).
Ik zit te denken aan 1 van de abc eilanden, welke is dan het leukst?

Dit wilde ik je juist aanraden. Key west was geweldig!
Hardlopen kan je in miami over de boardwalk.
Dit is Smathers beach op Key west. Echt prachtig. En het snorkelen daar was ook geweldig.

niet quoten
Afbeelding
Afbeelding
J: 7-16💙 & C: 6-19💟
<<

Anoniem130

Bericht 28 Mrt 2014 14:24

Re: Welk "bounty eiland"?

ABC eilanden hangt erg af van wat je zoekt. Qua wat je nu schetst zou ik zeggen Bonaire. Mooie stranden, fantastisch snorkelen, rustig, maar ook wel wat te doen, lekker met jeepje het eiland rondcrossen. Naar de zoutbergen, klein Bonaire.

Als je meer drukte en activiteiten wilt zijn de andere eilanden natuurlijk groter.
<<

Anoniem29

Bericht 28 Mrt 2014 15:47

Re: Welk "bounty eiland"?

Seychellen en dan La digue.

Dat lijkt mij zo geweldig!Het is een autovrij eiland met heel veel kleine appartementjes die je kunt huren. Er zit bijna altijd een fiets bij zodat je op het eiland kan fietsen. Een van de mooiste stranden ter wereld ligt aan dat eilandje (volgens National Geo). Ik ben er nog nooit geweest maar de filmpjes op youtube en de verhalen die ik lees van mensen vind ik zo geweldig.

Meestal moet je wel alles los boeken (sowieso ben je dan voordeliger) en je zit in een appartementje. Maar je hebt wel alle vrijheid op een super mooi eiland (Er zitten ook wel 2 resorts maar die zijn echt onbetaalbaar, denk aan 800 euro per nacht).

Misschien een mooie tussenweg met zeer luxe en backpacken.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15977

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 28 Mrt 2014 16:00

Re: Welk "bounty eiland"?

Curaçao of een van de andere eilanden. Bountystranden in overvloed maar ook genoeg andere leuke dingen te doen.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Anoniem170

Bericht 31 Mrt 2014 20:37

Re: Welk "bounty eiland"?

Wil je dan all inclusive? Ik denk namelijk dat het best lastig zal zijn nog voor dat budget, omdat je met een ticket al gauw rond de 600 euro zit, en dan nog hotelkosten,excursies etc:)
<<

Beachgirl

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2148

Geregistreerd: 09 Sep 2013 19:18

Bericht 31 Mrt 2014 21:20

Re: Welk "bounty eiland"?

Lady schreef:Curaçao of een van de andere eilanden. Bountystranden in overvloed maar ook genoeg andere leuke dingen te doen.


Mee eens maar ik zou er niet in mijn eentje gaan hardlopen. Curacao is toch behoorlijk crimineel geworden de laatste jaren... helaas!
M. 💗 November 2020
L. 💙 Mei 2023

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers