Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Expeditie Poolcirkel

<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25115

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 27 Mrt 2014 21:15

Expeditie Poolcirkel

Wie gaat dit ook kijken? Ik heb het nog nooit gezien, maar het lijkt me wel leuk. Net zoiets als Robinson, maar dan in de kou (brr niks voor mij).
❤ 7 juni 2018
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:23

Bericht 27 Mrt 2014 21:19

Re: Expeditie Poolcirkel

Ja! Ik ga kijken! Ik heb het ook nog nooit gezien, maar het klinkt wel leuk!
<<

Anoniem331

Bericht 27 Mrt 2014 21:22

Re: Expeditie Poolcirkel

Wij kijken zo ook. Ik ben benieuwd of het eigenlijk gewoon een winterse expeditie Robinson is.
<<

Anoniem187

Bericht 27 Mrt 2014 21:24

Re: Expeditie Poolcirkel

Ik heb de vorige editie ook gezien, ik vond het erg leuk. Deze ga ik dus ook weer kijken.
<<

Anoniem40

Bericht 27 Mrt 2014 21:27

Re: Expeditie Poolcirkel

Ik heb vorige keer ook gekeken en kijk nu weer! Het is niet zoals Expeditie Robinson hoor, ze hoeven niet zelf hun eten te zoeken. Ik ben trouwens benieuwd waar ze naartoe gaan, de meeste plaatsen ben ik wel eens geweest denk ik, dus dan is dat leuk om terug te zien op tv :)
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25115

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 27 Mrt 2014 21:30

Re: Expeditie Poolcirkel

Haha nee ik denk ook dat er weinig eten te vinden valt in bergen sneeuw :P
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem 49

Bericht 27 Mrt 2014 21:33

Re: Expeditie Poolcirkel

Ik ga ook weer kijken!
Vorig seizoen vond ik erg leuk!
<<

Anoniem331

Bericht 27 Mrt 2014 21:34

Re: Expeditie Poolcirkel

Oooooh, dit was anders op Nederland 1!
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:23

Bericht 27 Mrt 2014 21:42

Re: Expeditie Poolcirkel

Hoe vet Expeditie Robinson me trouwens lijkt om te doen, hoe vreselijk me dit lijkt! Ik heb echt een hekel aan kou, vooral continue kou. Als ik het ooit koud heb (al is het hier nooit echt koud) dan weet ik dat ik het die dag wel weer warm zal krijgen.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25115

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 27 Mrt 2014 21:43

Re: Expeditie Poolcirkel

Ja die kou lijkt me echt hels! Zit nu op de bank ook alweer te koukleumen :palm: Maar ER lijkt me ook afschuwelijk haha.
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem193

Bericht 18 Feb 2015 10:19

Re: Expeditie Poolcirkel

Is er iemand die dit seizoen volgt?

Ik wel, ben blij dat Tonnie eruit is. Wat een verschrikkelijk mens.
De finale gaat tussen Bram en Laura, wat ik van het begin al gedacht had. Miek die redt het niet tegen die twee.
<<

Birdie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2099

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:20

Bericht 18 Feb 2015 11:16

Re: Expeditie Poolcirkel

Ja ik kijk ook nog steeds, inderdaad blij dat zij er eindelijk uit is, té fanatiek gewoon dat ze niet eens in een team iets kan doen. Wie er wint van Bram of Laura maakt me niet zoveel uit, denk inderdaad ook dat Miek het niet gaat redden. Jij nog een voorkeur voor de winnaar?
<<

Anoniem112

Bericht 18 Feb 2015 11:18

Re: Expeditie Poolcirkel

Ja ik kijk het ook!

Ik gun het Laura en Bram allebei, al vraag ik me wel af of Miek het niet red hoor... Je weet het nooit.
Vond tonnie ook niet leuk trouwens.
<<

Anoniem193

Bericht 18 Feb 2015 11:22

Re: Expeditie Poolcirkel

Miek heeft bij alles bijna hulp nodig. Daarom denk ik dat het haar niet lukt.

Mijn voorkeur gaat uit naar Bram. Hij is gewoon leuk ;) Laura is wel aardig, maar die vind ik toch een beetje te vol van haarzelf. Die gaat naast haar schoenen lopen als ze wint.

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron