Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Keizersnede en geen gevoel bij huid

<<

Anoniem75

Bericht 27 Mrt 2014 18:38

Keizersnede en geen gevoel bij huid

Ik heb nog steeds geen gevoel bij m'n buik. Het lijkt net of er nog een stukje verdoofd is. Het gevoel heb ik bij de wond tot zo'n 3 vingers onder m'n navel. Als ik jeuk heb en ik wil daar krabben voel ik dus bijna niks en voelt m'n huid gewoon vreemd aan. Is dit herkenbaar voor meiden die een keizersnede hebben gehad? Ik kan me dit niet herinneren van de vorige keer.
<<

Anoniem35

Bericht 27 Mrt 2014 18:45

Re: Keizersnede en geen gevoel bij huid

Ik heb nu nog steeds een stukje zonder gevoel, en bij mij is het 6 jaar geleden :)

Vlak na de keizersnede was het veel erger, maar helemaal goed is dat nooit gekomen. Wel echt een klein stukje nog hoor nu, maar volgens mij is het normaal dat je nu niet zoveel voelt.
<<

Anoniem75

Bericht 27 Mrt 2014 18:53

Re: Keizersnede en geen gevoel bij huid

Hopelijk trekt het nog bij dan want het is nu nog een flink stuk. De jeuk voel ik wel maar het krabben weer niet. Zo raar.
<<

Anoniem331

Bericht 27 Mrt 2014 19:16

Re: Keizersnede en geen gevoel bij huid

Daar heb ik wel 2 jaar last van gehad, en nu 5 jaar later nog steeds een doof stukje huid.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11502

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 27 Mrt 2014 19:30

Re: Keizersnede en geen gevoel bij huid

Gebeurt vaker bij operaties, dan hebben ze een zenuwtje geraakt. Het wkn bijtrekken maar het hoeft niet. Als het weer bijtrekt duurt dat vaak lang.
2015 💙
<<

Annemie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1380

Geregistreerd: 03 Sep 2013 16:01

Woonplaats: Achterhoek

Bericht 27 Mrt 2014 19:33

Re: Keizersnede en geen gevoel bij huid

Mijn buik is na bijna 4 jaar nog steeds doof, heb ook niet het idee dat ik er ooit nog gevoel in ga krijgen.
Zoon: 26-06-2010
Zoon: 25-08-2013
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11135

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Bericht 27 Mrt 2014 19:46

Re: Keizersnede en geen gevoel bij huid

Ik heb ook een doof stuk. De zijkanten zijn juist weer erg gevoelig.
R. 2013
D. 2016
<<

Pandora

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3183

Geregistreerd: 02 Sep 2013 14:45

Bericht 27 Mrt 2014 19:55

Re: Keizersnede en geen gevoel bij huid

Ik heb het ook nog steeds.
Remind yourself that it's okay not to be perfect....
<<

Marie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2587

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:32

Bericht 27 Mrt 2014 20:16

Re: Keizersnede en geen gevoel bij huid

Heb ook heel lang een doof gevoel gehad in mijn onderbuik. Ook een enorm stuk. Inmiddels nergens last meer van.

Het is wel iets minder qua gevoel, maar dat dove gevoel is helemaal weg.
2010: Jij hebt ons papa en mama gemaakt!
* * *
2013: Compleet gelukkig en gelukkig compleet!
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:04

Bericht 27 Mrt 2014 20:37

Re: Keizersnede en geen gevoel bij huid

Razz schreef:Ik heb nog steeds geen gevoel bij m'n buik. Het lijkt net of er nog een stukje verdoofd is. Het gevoel heb ik bij de wond tot zo'n 3 vingers onder m'n navel. Als ik jeuk heb en ik wil daar krabben voel ik dus bijna niks en voelt m'n huid gewoon vreemd aan. Is dit herkenbaar voor meiden die een keizersnede hebben gehad? Ik kan me dit niet herinneren van de vorige keer.


Ik heb geen keizersnede gehad, maar ik heb een litteken van mijn blindedarmontsteking van zo'n 10 cm en ik heb daar op sommige plekken ook geen gevoel. Blindedarmontsteking is al meer dan een jaar geleden geweest. Het kan overigens wel goed nog bijtrekken, zenuwen herstellen heel erg langzaam. Ik had na mijn heupoperatie ook grote plekken zonder gevoel maar dat is een heel stuk bijgetrokken. Moet zeggen dat het ook wel went om dove plekken te hebben.
<<

Happydobby

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3343

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:09

Bericht 27 Mrt 2014 22:03

Re: Keizersnede en geen gevoel bij huid

Jup, bij de eerste was het na een jaar bijna weg maar nooit helemaal. Nu is het weer van het litteken tot halverwege onder de navel. vlgs de gyn was het normaal.
M:21072011
J :08012014
<<

Swampy

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 361

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:36

Bericht 28 Mrt 2014 07:28

Re: Keizersnede en geen gevoel bij huid

Hier ook! 3 jaar na keizersnede!
Precies het randje waarmee ik tegen de wasbak aan sta 's morgens als ik voor de spiegel sta. Voel ik niet hoe koud die is, haha!
Grote man 31-08-2010
Klein prulleke 12-05-2014

Holagirl
<<

Anoniem144

Bericht 28 Mrt 2014 08:04

Re: Keizersnede en geen gevoel bij huid

Ik herken het ook!
Na de 2e keizersnede is het litteken wel veel gevoeliger , op dat gevoelloze stukje na.
<<

ChiQ

Bericht 28 Mrt 2014 08:07

Re: Keizersnede en geen gevoel bij huid

Bij mij is t bijna 15 maanden geleden en nog steeds doof gevoel maar wel beter dan in 't begin. Vond het wel fijn met waxen haha, daar voelde ik niets!
<<

Vintage

Kletskop

Berichten: 970

Geregistreerd: 02 Sep 2013 17:27

Bericht 28 Mrt 2014 09:28

Re: Keizersnede en geen gevoel bij huid

Dan is er idd een zenuw geraakt! Aangezien een zenuw zich herstelt met enkele mm per maand kan het héél lang duren voordat deze weer helemaal is aangegroeid.
Happiness comes
from within you.
You'll never find it by
chasing relationships,
jobs, beauty, money.
Happiness Always
starts within.
<<

_Lana_

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:19

Bericht 28 Mrt 2014 09:36

Re: Keizersnede en geen gevoel bij huid

Ik heb dat ook echt heel lang gehad. Dat het hele stuk er omheen helemaal verdoofd was.
Nu heb ik dat niet meer, maar als ik er overheen ga, voelt het nog wel een beetje vreemd.
Afbeelding

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers