Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Quality time & drukke baan

<<

Anoniem119

Bericht 01 Apr 2014 16:27

Re: Quality time & drukke baan

Susan schreef:Dat wil ik aankomende vrijdag ook gaan doen, met z'n tweeën uitgebreider eten als de kinderen op bed liggen. Ik zit te denken om verse pizza's te maken, en een lekker toetje natuurlijk.


Leuk idee Susan! Pizza samen maken is leuk!
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 01 Apr 2014 16:30

Re: Quality time & drukke baan

Ja en ik wil al een hele tijd pizzabodems van spelt proberen te maken, dus dit lijkt me een goede gelegenheid.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem119

Bericht 01 Apr 2014 16:34

Re: Quality time & drukke baan

Maar ik zit te denken dus he.
Misschien meoten we eens een mobiel loze avond houden.. Geen tv, geen mobieltjes.. Gewoon lekker samen koken en dineren. Moet eerst de eetkamertafel wel opgeruimd maar vooruit ;-)
Dan is het iig wel gezellig samen :-)

Of de bed picknick van Carrie!
<<

Lavendel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1465

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:58

Bericht 01 Apr 2014 22:48

Re: Quality time & drukke baan

Goed idee Marin, Ik zag net een foto van je eettafel en mijn eerste tip was toch ook wel dat enorm sfeerloze ICT station ontmantelen en elke maaltijd die jullie samen hebben, ontbijt lunch of diner aan tafel eten. Je praat dan zoveel relaxter met elkaar dan naast elkaar op de bank met het bord op schoot (of hoe doen jullie dan nu als je niet aan tafel zit?)
Smile, it's free!
<<

Anoniem119

Bericht 02 Apr 2014 00:27

Re: Quality time & drukke baan

Ja we eten nu meestal apart maar als we allebei thuis zijn dan idd op de bank met een serie.
Ik vind het ICT station zo handig haha! We willen zo graag een lekkere studeerkamer waar dit kan. Maar t gaat wel beetje ten koste van de woonkamer inderdaad, daar heb je helemaal gelijk in.
<<

Roodkapje

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 363

Geregistreerd: 14 Sep 2013 22:05

Bericht 02 Apr 2014 03:24

Re: Quality time & drukke baan

Ik herken je wel Marin. Wij werken beide onregelmatig. Ik 4 nachten en man in de muziek dagdiensten op kantoor maar ook concerten natuurlijk, 40 + uur. Wij zien elkaar maar weinig. Ik ben 8 uur klaar met werken en kom dan naar huis gefietst. Om 8.15 ben ik daar en dan zie ik nog net onze kindjes en hem de auto instappen. Snel een kus en ik ga slapen. Hij zorgt dat ze naar school gaan en voor de 2 kleintjes die naar opa en oma worden gebracht 2 dgn in de week.

Vaak haal ik ze dan weer op om 15 uur en hij is dan al om 12 uur begonnen als er een concert is op zijn werk. Hij komt meestal pas uurtje of 2-3 's nachts thuis. Ik probeer vaak wakker te blijven maar dat is soms wel lastig en ben ik toch al in slaap gevallen maar anders drinken we samen nog even iets. Hij staat gewoon weer 6.45 op om de kinderen klaar te maken voor school. Elke dag weer. Omdat hij als hij kantoorwerk heeft dan meteen door kan rijden naar zijn werk en dan rond 18 uur weer thuis is. We eten dan samen met het gezin en leggen de kindjes rond 20 uur in bed. Meestal doen we kort wat huishoudelijke taakjes en ploffen dan toch echt op de bank want ik moet dan meestal om 22 uur weer richting mijn werk.

Wij zouden echt niet alle dagen van de week bij elkaar op de bank willen zitten. Maar wat meer tijd samen is wel fijn. Hij heeft sinds de komst van de jongste van de 4 op maandag vrij genomen. Dus als hij op een zondagnacht thuis komt van het werk is hij in ieder geval maandag de hele dag thuis en hebben we tot 22 uur samen! Maandagen zijn ons weekend samen. De beste dag van de week.

Ook proberen we samen gewoon regelmatig even er tussenuit te gaan. Met of zonder kinderen. We hebben er pas een week IJsland samen opzitten, dit soort tripjes doet je extra beseffen hoeveel je om elkaar geeft en hoe fijn je het samen hebt. We hebben voor in mei een dagje Parijs op de planning ( moet nog wel even geboekt) maar 's ochtends heel vroeg met de Thalys met het hele gezin. Lekker aan de picnick bij de Eiffeltoren en 's avonds weer naar huis. Een dag maar, omdat zijn baan langer onmogelijk maakt. Hij kan normaal alleen buiten het concertseizoen ( juli/aug) vrij. De meeste bands touren dan niet en dan dus ook geen/minder concerten. Zo zijn wij en de kindjes er toch even helemaal uit, ook al is het maar kort, genieten we samen!
Travel is the only thing you buy that makes you richer.
<<

Anoniem119

Bericht 02 Apr 2014 10:30

Re: Quality time & drukke baan

Ja jeetje Roodkapje, echt respect hoor, hoe jullie dat gezin zo bolwerken. Dat zal heel wat planning kosten! Zeker als je allebei onregelmatig werkt en dan ook nog vier kinderen hebt. Wel goed dat jullie bewust af en toe weg gaan en dat dat kan. Super leuk idee van dat dagje Parijs, dat zullen de kinderen ook geweldig vinden!
<<

Zwilling

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 596

Geregistreerd: 03 Sep 2013 10:49

Bericht 02 Apr 2014 12:13

Re: Quality time & drukke baan

Ook hier twee drukke banen.
Wij plannen tijd samen in, dat kan een dag een middag of een avond zijn. Ook hebben wij gesprekken wat onze waardes zijn in het leven; werken of genieten van het leven en kiezen voor minder heftig werk/ minder uren.
Hierin zijn we continue aan het zoeken wat er voor ons wel of niet werkt. Het is onze keuze om de banen aan te nemen en het bedrijf te starten dus de gevolgen zijn ook voor ons.
Afbeelding
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11581

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 02 Apr 2014 18:48

Re: Quality time & drukke baan

Wij zijn ook best druk met z'n tweeën. Veel tijd met z'n tweeën hebben we niet. Ik probeer dan ook van alle momentjes samen te genieten. Ik geniet bijvoorbeeld heel erg van de 5 min samen knuffelen voor dat een van de twee het bed uit gaat. Het is ook een beetje hoe je dingen bekijkt. Als ik lees dat jullie toch wel elke maand een weekend volledig met z'n tweeën zijn denk ik wow wat veel. Wij zijn de weekenden altijd weg. De echte quality time hebben we op onverwachte momenten. Nu scheelt het ook dat hier geen tv is. Echt doelloos zappen zit er dus niet in. Al kan ik het iedereen aanraden.
Een voorbeeldje van deze week: maandag waren we de hele dag aan het werk en had ik 's avonds korfbaltraining. Dinsdag hij de hele dag aan het werk en ik was van 3 tot 10 weg. Vandaag beiden werken en mijn vriend is vanavond weg. Morgen vriend werken ik vrij overdag gaan we nog wel een uurtje naar zijn petekindje toe 's avonds is hij weg. Vrijdag beiden werken hij 's avonds weg. Zaterdag overdag niet veel maar 's avonds een etentje met mijn ouders. Zondag met vrienden naar de Efteling. We ontlopen elkaar dus heel veel. De quality time die we hebben is 's ochtends ff een knuffel en 's avonds voor het slapen gaan. En als het uitkomt tussendoor. De momenten dat we echt samen zijn zijn niet veel maar toch genieten we daar wel van en voelt het niet als te weinig tijd.
2015 💙
<<

Isabel_

Major Yipyapper

Berichten: 3624

Geregistreerd: 08 Sep 2013 10:40

Bericht 02 Apr 2014 21:23

Re: Quality time & drukke baan

Tulp: ik vind het wel wat anders als jullie wel samen tegelijkertijd vrij zijn maar die vrije dagen volgepland staan met afspraken. Je hoeft je vrije dagen samen niet vol te plannen met afspraken daar kiezen jullie in dit geval voor. Als Marin en haar vriend een volledig weekend samen vrij hebben dan zullen zij ongetwijfeld ook (sociale) verplichtingen hebben. Ik denk dat Marin hiermee bedoeld dat zij beiden niet hoeven te werken en niet dat ze geen andere afspraken hebben. Of zijn jullie niet vaak tegelijkertijd vrij en heb ik daar overheen gelezen?
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 02 Apr 2014 21:31

Re: Quality time & drukke baan

Inderdaad, volgens mij moet Marin veel 's avonds en in het weekend werken en zijn ze een weekend per maand (ongeveer) samen vrij, dat wil niet zeggen dat ze dan ook dat hele weekend niks anders moeten.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11581

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 02 Apr 2014 22:26

Re: Quality time & drukke baan

Dat snap ik maar toch blijft het een kwestie van hoe je dingen bekijkt. Sta een keertje samen op en ga daarna desnoods weer naar bed. Wat ik probeer te zeggen quality time hoeft geen uren met zijn tweeen te zijn maar 5 minuten kunnen ook al quality time zijn. Ik denk dat vooral de instelling ook heel erg belangrijk is anders ga je steeds meer tegen je werk op zien, natuurlijk ben je het liefste zo veel mogelijk samen maar ik zie Marin redelijk vaak klagen over haar werktijden dus kan ik me zo voorstellen dat het dan steeds lastiger word.
2015 💙
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 02 Apr 2014 22:49

Re: Quality time & drukke baan

Dat ben ik niet met je eens. Ik vind Marin meestal juist heel enthousiast over haar werk praten, sowieso over de dingen die haar bezighouden. Dat ze af en toe eens baalt van de onregelmatige tijden snap ik heel goed, want die klinken ook heel zwaar, en daar mag ze dan ook best eens over klagen.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem119

Bericht 03 Apr 2014 10:41

Re: Quality time & drukke baan

Sorry tulp dat ben ik ook totaal niet met je eens. Ik vind m'n werk geweldig maar ik vind het wel enorm zwaar ja. Zoals ik zei heb ik van de 8 weken doorlopend rooster 5 weekenden dat ik moet werken en 3 vrij. Het gros van de weekenden werk ik dus. Nou is het zo geregeld dat je die drie vrije weekenden altijd achter elkaar hebt. In april heb ik dus drie vrije weekenden. Maar in maart heb ik geen enkel weekend vrij gehad en in mei ook niet. Dat is best zwaar ja voor je sociale leven. Als ik dan 's avonds moet werken, kunnen we in elk geval 's ochtends nog lekker samen ontbijten in het weekend dus dat doen we dan. Maar doordeweeks kan dat niet natuurlijk want dan moet m'n vriend gewoon werken 's ochtends. Gezien ik dan pas om 0.00 thuis ben en hij toch echt wel rond die tijd moet gaan slapen, zie je elkaar doordeweeks dan maar 5 min. Sorry maar je kunt mij niet vertellen dat je daar voldoening uit haalt. Ik niet in elk geval. Heerlijk om even te knuffelen en een kort gesprekje te voeren, maar dat noem ik geen tijd samen.

Dus ja, ik vind het gewoon zwaar. Hoe leuk m'n werk is, het heeft ook een groot nadeel en ben op zoek naar een goede invulling van de tijd die ik wél heb. Zo werk ik daarnaast bijvoorbeeld ook nog voor m'n eigen bedrijf dus ik werk zo'n 45 a 50 uur per week, sommige weken nog meer. Maar ik heb zelf al de regel opgesteld dat ik geen werk thuis ga doen als we samen zijn. Dat werk doe ik dus op m'n 'weekenden' doordeweeks. zodat we dan in elk geval de avond samen hebben, dat is dan prima.

En idd, samen andere dingen doen geldt voor mij ook als tijd samen. Samen naar een feestje, naar onze ouders, terrasje et. Dat valt ook onder tijd samen, maar ik mag tegenwoordig al blij zijn als dat kan. Negen van de tien keer gaat ie alleen omdat ik niet kan. Ik vind dat voor hem ook niet leuk hoor. Ik voel me daar eigenlijk best kut over. Al heeft het een goede reden, leuk is anders.
<<

Uiltje

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 767

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:01

Bericht 03 Apr 2014 17:22

Re: Quality time & drukke baan

Erg lastig lijkt mij.
Mijn vriend werkt 40 uur plus nog 20 uur reistijd, ik ben momenteel werkloos maar begin wel volgende week met het invallen via een uitzendbureau.
Normaal werkte ik altijd 28 uur in de zorg en dan zagen wij elkaar niet veel , want ik was overdag thuis en avonds en om het weekend aan het werk en mijn vriend werkt gewoon overdag.
We hebben nu een zoontje en ik ga wel beduidend minder werken omdat het anders niet te combineren is.

Maar wist je van je rooster vooraf dat je aan deze baan ging? Kan begrijpen dat je het gewoon wilt proberen om te kijken of het je bevalt
Als het je te zwaar word zou ik me echt gaan afvragen of dit wel de juiste baan dan voor je is, want is het je uiteindelijk waard; een leuke baan maar minder tijd met je vriend?
<<

Anoniem119

Bericht 03 Apr 2014 17:37

Re: Quality time & drukke baan

Nee van te voren was me niet zo duidelijk gemaakt dat het zo extreem zou zijn qua tijden. Wel dat het weekend en nacht werk was, maar niet dat je ook als je overdag werkt, meestal 's avonds werkt. Daar kwam ik pas achter tijdens de training. Maar goed, ik vind het werk leuk en ben zeker bereid dit een aantal jaar te doen, maar zoek dus intussen inderdaad een weg om m'n vrije tijd wel goed in te delen, en dan met name in een relatie. Ik moet denk ik gewoon ook maar accepteren dat er dagen en weken zijn waarin we elkaar amper zien. Dat maakt de momenten die we samen zijn dan wel extra leuk hopelijk. Het is maar voor een paar jaar, dat houd ik mezelf ook maar voor inderdaad! :)
<<

Zwilling

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 596

Geregistreerd: 03 Sep 2013 10:49

Bericht 03 Apr 2014 18:38

Re: Quality time & drukke baan

Marin schreef:Sorry tulp dat ben ik ook totaal niet met je eens. Ik vind m'n werk geweldig maar ik vind het wel enorm zwaar ja. Zoals ik zei heb ik van de 8 weken doorlopend rooster 5 weekenden dat ik moet werken en 3 vrij. Het gros van de weekenden werk ik dus. Nou is het zo geregeld dat je die drie vrije weekenden altijd achter elkaar hebt. In april heb ik dus drie vrije weekenden. Maar in maart heb ik geen enkel weekend vrij gehad en in mei ook niet. Dat is best zwaar ja voor je sociale leven. Als ik dan 's avonds moet werken, kunnen we in elk geval 's ochtends nog lekker samen ontbijten in het weekend dus dat doen we dan. Maar doordeweeks kan dat niet natuurlijk want dan moet m'n vriend gewoon werken 's ochtends. Gezien ik dan pas om 0.00 thuis ben en hij toch echt wel rond die tijd moet gaan slapen, zie je elkaar doordeweeks dan maar 5 min. Sorry maar je kunt mij niet vertellen dat je daar voldoening uit haalt. Ik niet in elk geval. Heerlijk om even te knuffelen en een kort gesprekje te voeren, maar dat noem ik geen tijd samen.

Dus ja, ik vind het gewoon zwaar. Hoe leuk m'n werk is, het heeft ook een groot nadeel en ben op zoek naar een goede invulling van de tijd die ik wél heb. Zo werk ik daarnaast bijvoorbeeld ook nog voor m'n eigen bedrijf dus ik werk zo'n 45 a 50 uur per week, sommige weken nog meer. Maar ik heb zelf al de regel opgesteld dat ik geen werk thuis ga doen als we samen zijn. Dat werk doe ik dus op m'n 'weekenden' doordeweeks. zodat we dan in elk geval de avond samen hebben, dat is dan prima.

En idd, samen andere dingen doen geldt voor mij ook als tijd samen. Samen naar een feestje, naar onze ouders, terrasje et. Dat valt ook onder tijd samen, maar ik mag tegenwoordig al blij zijn als dat kan. Negen van de tien keer gaat ie alleen omdat ik niet kan. Ik vind dat voor hem ook niet leuk hoor. Ik voel me daar eigenlijk best kut over. Al heeft het een goede reden, leuk is anders.


Maar dit zijn keuzes die je zélf maakt, je kan ook een andere keuze maken. Je bedrijf op een lager pitje zetten, minder uur werken, ergens anders gaan werken, genieten van de tijd die je wel hebt, tv wegdoen, samen ontbijten etc.
Ik ben van mening dat je in je leven keuzes maakt en daar zitten inderdaad gevolgen die minder leuk zijn en die fantastisch zijn. Dat betekent soms ook je ideeen of toekomstplan moet bijschaven.
Je hebt altijd een keuze, en soms tussen twee kwade.
Afbeelding
<<

Anoniem119

Bericht 03 Apr 2014 18:52

Re: Quality time & drukke baan

Joh, jullie verdraaien t weer compleet. Ik wil niet m'n werk opgeven, ik wil een manier vinden om m'n vrije tijd díe ik heb, zo optimaal mogelijk te gebruiken.
<<

Anoniem187

Bericht 03 Apr 2014 19:08

Re: Quality time & drukke baan

Ik volg het topic al een tijdje, maar ik snap het probleem geloof ik niet helemaal. De tijd die je beide samen hebt, spendeer je samen.. Wanneer je niet samen vrij hebt, doe je iets voor jezelf (huishouden, sociale contacten of juist helemaal niets). Ik ken echt heel weinig mensen die beide regelmatig werken, steeds meer mensen werken onregelmatig..
<<

Anoniem51

Bericht 03 Apr 2014 20:36

Re: Quality time & drukke baan

Mijn vriend en ik zagen elkaar tot voor kort ook weinig, de eigen tijd die we samen hadden was de vrijdagavond en de zondag. En de nachten dan. Hoe vervelend het ook is, het is toch een keuze die je beide maakt. Ik vond het niet echt leuk dus heeft mijn vriend wat dingen laten vallen waardoor hij nu vaker thuis is. Als jouw vriend er daadwerkelijk moeite mee heeft dan zou ik dat zeker overwegen. Misschien je eigen bedrijfje op een lager pitje, of kijken of je je diensten/uren anders kunt indelen op je werk. Een mooi inkomen is fijn, maar een fijne relatie is me eerlijk gezegd heel wat meer waard.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9781

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 03 Apr 2014 20:43

Re: Quality time & drukke baan

Hoe doen de niet-samenwonende stellen het eigenlijk? Die hebben natuurlijk de nachten ook niet (of wel?).
<<

Anoniem119

Bericht 03 Apr 2014 21:07

Re: Quality time & drukke baan

Dundas; voor m'n eigen bedrijf werk ik alleen op momenten dat ik ook daadwerkelijk alleen ben. Ik zorg er coor dat ik op vrije momenten samen niet hoef te werken want dat vind ik zonde van de tijd. Ja, ok, tenzij ik een echte bruiloft heb natuurlijk, dan werk ik wel.

Ik had denk ik met dit topic meer op tips gehoopt hoe je tijd samen kunt besteden. Dat ik me niet schuldig hoef te voelen als we alleen maar bankhangen bijv, daar heb ik dus idd wat aan wat meerdere aangaven.
De suggestie dat ik minder ga werken of diensten anders in deel, heb ik weinig aan want dat kan simpelweg niet.
Als het blijkbaar zo gangbaar is voor stellen om zo druk te zijn, zijn er dus misschien mensen die een goede tip hebben om optimaal te genieten van je weinige tijd samen. Zo zag ik dat topic een beetje voor me, niet zo de focus op m'n werk want dan had ik m wel bij werk&studie geplaatst.

Ik dacht zelf meer aan tips over de invullen van de vrije tijd, niet de invulling van de werk tijd. Maar goed. Ik zie ook wel in dat deze baan alles behalve ideaal is, maar dat het voor de komende jaren gewoon wennen is en zo zal zijn, dus ik moet t maar accepteren dat ik af en toe hier een dipje in heb. Hoort er bij denk ik dus.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11581

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 03 Apr 2014 21:14

Re: Quality time & drukke baan

Tabbie schreef:Hoe doen de niet-samenwonende stellen het eigenlijk? Die hebben natuurlijk de nachten ook niet (of wel?).


Ik probeer als het mogelijk is zo veel mogelijk bij mijn vriend te slapen. Ja soms zien we elkaar een week niet. Vinden we beiden niet leuk maar juist op dat soort momenten bellen we vaak even voor het slapen gaan. Even de dag doorspreken. Op de dagen dat ik naar huis ga knuffelen we 's ochtends wat langer en staat hij vaak samen met mij op terwijl hij helemaal nog niet op het werk hoeft te zijn. Anders om probeer ik dit ook te doen. Toch nog samen even ontbijten. Toen ik nog veel avonddiensten draaide kon het voorkomen dat we elkaar 2 weken niet zagen omdat ik werkte in mijn eigen woonplaats. Dan was het echt af en toe doorbijten. En wat ook nog wel eens gebeurt is dat een van de twee voor de ander toch nog een half uurtje langer opblijft. Wij kozen er dan voor om een dagje iets vermoeider te zijn maar toch nog even een half uurtje quality time te hebben. Even wij even wat dingetjes doornemen en dat halve uurtje is nou niet zo ontzettend veel dat je dat de dag erna niet meer bijgeslapen krijgt.

Edit: en zoals ik hierboven geloof ik ook al schreef het scheelt zo ontzettend veel dat we geen tv hebben bij mijn vriend. Het doelloos tv kijken zit er dus ook echt niet in. Je kijkt heel bewust samen iets en dan gaan we vaak samen iets doen. Op dit moment is mijn vriend geblesseerd dus samen sporten zit er even niet in, maar een paar uurtjes sauna doet bijvoorbeeld ook al wonderen. Wij kiezen er bewust voor om zo weinig mogelijk gebruik te maken van de verschillende media (telefoon ipad laptop tv)
2015 💙
<<

Anoniem132

Bericht 03 Apr 2014 21:23

Re: Quality time & drukke baan

Ik kan me je gevoel wel voorstellen Marin. Jullie hebben weinig echte tijd samen en tijdens de tijd die je dan hebt wil je ook echt deze tijd samen goed besteden. Toch denk ik dat je het moet loslaten dat als jullie bijvoorbeeld een avondje bankhangen dit tijdverspilling is. Is lastig denk ik maar ook je relatie hoeft niet altijd hip & happening te zijn. Gewoon genieten van jullie samenzijn. M'n vriend en ik werken wel gewoon doordeweeks, vriend wel 40+ uur maar is dus niet echt te vergelijken. Maar ik geniet er ook van als ik tv kijken en hij een spel speelt op z'n laptop als we een avond samen zijn. Maar goed denk nu ik dit allemaal zo typ je niet veel aan m'n reactie hebt. Maar goed ik laat het nu maar staan, haal veel te vaak m'n reacties weg haha :nopompom:
<<

Anoniem119

Bericht 03 Apr 2014 21:30

Re: Quality time & drukke baan

Hahaha Jill ik vind t juist een lieve reactie :)

Wij zijn (waren) ook eigenlijk gewend om altijd alles samen te doen. Samen vuilnis weg brengen, samen afwassen, samen boodschappen doen, als hij brood staat te maken of te douchen sta ik er altijd bij te kletsen. Dat is altijd super gezellig al zijn het van die stomme kleine huishoudelijke klusjes. Dus die momentjes probeer ik idd zo veel mogelijk wel te pakken want dan hebben we vaak nog net even de tijd om te kletsen als ik bijv wel een avond thuis ben. En idd niet hip, maar wel gezellig! ;-)
VorigeVolgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers