Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Sturen jullie weleens klachten mbt producten?

<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12154

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 20 Apr 2014 13:56

Re: Sturen jullie weleens klachten mbt producten?

sarah1985 schreef:Ik had een keer paprika tuc koekjes en deed ze open en zat er helemaal geen paprika op toen heb ik gemaild en kreeg ik een doos met allemaal artikelen van dat merk

En heb eens jumbo gemaild maar was meer voor de grap want ze hebben in hun reclame dat de producten voor iedereen goed moeten zijn. En wij hebben 2 katten en 1 die wil absoluut geen jumbo eten hebben. Alle andere eet die wel. Toen had ik dat gemaild en mocht ik een nieuwe doos halen Heb ik niet gedaan toen

En zag net in mijn kast een pak drinken die houdbaar is tot november maar voelde het niet bewegen dus deed het open is het helemaal hard en slijmerig van binnen. Dus die ga ik even mailen want is nog lang houdbaar en was nog dicht



Ik kreeg afgelopen week een reactie op mijn laatste klacht hierboven. En kreeg een VVV bon van 5 euro. Heel netjes. Dat drinken had ik in de aanbieding gekocht 3 pakken voor 1 euro. Dus kan wel uit die 5 euro
Afbeelding
<<

Teddyaapje

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 509

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:50

Bericht 21 Apr 2014 12:00

Re: Sturen jullie weleens klachten mbt producten?

Wij hadden een fatboy hangmat die na 2jr aan de randjes was gescheurd. Ik mailde eigenlijk om te vragen of ik die kon plakken en met welke lijm, maar ik kreeg na t mailen van foto's, serienr en de aanschafdatum een nieuwe hangmat opgestuurd!

Toevallig heb ik gisteren gemaild voor de autostoel, de romer king plus, daarvan is de hoofdsteun half afgebroken na 2,5jr. Ben benieuwd of ze er wat mee doen.
Afbeelding Afbeelding

*20-7-2012*
<<

M-G

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1158

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:39

Bericht 22 Apr 2014 01:17

Re: Sturen jullie weleens klachten mbt producten?

Lejow schreef:
M-G schreef:Ja ik betaal er (genoeg) voor en dan mag ik ook een degelijk product verwachten.

Zo heb ik al eens een nieuwe difrax fles ontvangen (de bovenste rand kwam een scheur in , zonder dat deze gevallen was of iets dergelijks). Verder ben ik terug gegaan naar de winkel me bolletjes waar stukjes rood plastic in zaten, ook hiervoor kreeg ik 2 nieuwe zakken bolletjes mee. De kinderstoel die wij gekocht hadden via kadocus had een flinke kras op het blad, deze is netjes omgeruild voor een nieuwe. Een broek van de C&A die scheurde over de lengte bij het hurken (en ik ook niet de eerste was met deze klacht ) kreeg ik mijn geld terug omdat ze de broek niet meer hadden.

Als iets niet voldoet aan de 'eisen' die ik er (wettelijk) aan mag stellen ga ik er mee terug.



Ja ik ook!
Difrax is daar echt heel netjes in trouwens.
Al snap ik het niet, want ik hoor bij iedereen dat die flessen scheuren.
Dan lijkt me iets veranderen aan die fles makkelijker en goedkoper, dan iedereen steeds gratis nieuwe flessen opsturen.


Nou inderdaad dat lijkt mij ook! Maar goed, ik moet ze inderdaad nageven dat de service goed is want voor her lange wachten kregen we ook nog een extra cadeautje: een boxspiegeltje.
Afbeelding
<<

Anoniem154

Bericht 02 Mrt 2016 11:45

Re: Sturen jullie weleens klachten mbt producten?

Heb net een klacht ingediend over de aardbeienjam. De jongste begon ineens heel hard te huilen, bleek hij gebeten te hebben op een versteend stukje tak. Ik snap dat ze niet 100% kunnen filteren, en dat is ook prima (anders moet ik geen jam kopen), maar dit was naar mijn idee wel erg groot en hard. Hij had nog een tijdje last van zijn tandjes.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11847

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 03 Mrt 2016 15:35

Re: Sturen jullie weleens klachten mbt producten?

Sneu Wolbol.
Ik heb vorige maand een broek gekocht en afgelopen weekend was die broek ineens gescheurd. Naast de rits dus niet meer te dragen. Netjes de webshop gemaild en ik mag het nu terugsturen en dan gaan ze kijken wat ze kunnen doen. Of het geld terug of vervangend product. Ik moet zeggen dat ik het wel netjes vind. Aan de andere kant de broek heb ik 3x gewassen dus ook niet heel veel aangehad. Plus het is wel een merk waar ik kwaliteit van verwacht.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5691

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 04 Mrt 2016 01:11

Re: Sturen jullie weleens klachten mbt producten?

Ik 2 weken terug naar Jumbo (de speelgoedfabrikant) over het spel knibbel knabbel knuisje.
De 'snoepjes' vielen er steeds uit, dus daar mailde ik over met de vraag of ik ergens nieuwe 'snoepjes' kom bestellen.
Kreeg ik antwoord terug of ik akkoord ging met een hele nieuwe doos van het spel.
2 dagen later had ik pakketpost, een nieuw spel!
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Femm

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1554

Geregistreerd: 17 Jan 2016 11:10

Bericht 04 Mrt 2016 09:08

Re: Sturen jullie weleens klachten mbt producten?

Wat sneu Wolbol!

Ik heb 1 keer een mail gestuurd naar honig over een mix die heel waterig bleef, kreeg toen een pakket met 3 van hun producten toegestuurd.

En laatst had ik een zak met doosjes smarties, haast de helft van de doosjes was leeg. Daarover gemaild en ik kreeg meteen een nieuwe zak toegestuurd.
Januari 2012
Augustus 2014
Juli 2016
<<

Anoniem215

Bericht 04 Mrt 2016 19:12

Re: Sturen jullie weleens klachten mbt producten?

Dora schreef:Ik 2 weken terug naar Jumbo (de speelgoedfabrikant) over het spel knibbel knabbel knuisje.
De 'snoepjes' vielen er steeds uit, dus daar mailde ik over met de vraag of ik ergens nieuwe 'snoepjes' kom bestellen.
Kreeg ik antwoord terug of ik akkoord ging met een hele nieuwe doos van het spel.
2 dagen later had ik pakketpost, een nieuw spel!


Blijven de snoepjes bij het nieuw ontvangen spel op hun plek zitten?
Ik speel dit spel met mijn oppaskindje en daar vallen de snoepjes er ook steeds uit. Heel vervelend.
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5691

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 04 Mrt 2016 20:17

Re: Sturen jullie weleens klachten mbt producten?

Ja gelukkig wel! Gaat nog wel erg makkelijk, maar het moet ook niet te moeilijk zijn voor kinderhandjes.
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Anoniem255

Bericht 04 Mrt 2016 20:58

Re: Sturen jullie weleens klachten mbt producten?

Dat heb ik al heel veel gehoord over dat spel maar ook dat ze er absoluut niet moeilijk over doen en een nieuwe opsturen.
<<

Anoniem304

Bericht 04 Mrt 2016 21:05

Re: Sturen jullie weleens klachten mbt producten?

Jumbo de spellenfabriek doet inderdaad niet moeilijk. Met puzzels ook nooit, hele fijne service!
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers