Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Sturen jullie weleens klachten mbt producten?

<<

Anoniem51

Bericht 30 Mrt 2014 11:10

Re: Sturen jullie weleens klachten mbt producten?

Ik klaag ook wel eens op Twitter, soms uit pure frustratie dat ik de klacht er direct op knal, zoals laatst met de bus waarvan het eerder regel dan uitzondering is dat hij 10 min te laat vertrekt.Meestal word ik als reactie echt heel netjes te woord gestaan. Ik verwijder de tweets daarna wel meestal weer, trouwens.

Ik heb ooit een keer een klacht naar Remia gestuurd, over een saus waarvan je de laatste helft met geen mogelijkheid uit de statube kon krijgen. Netjes te woord gestaan, een heel Remia-pakket via de post ontvangen en de fles (hadden ze waarschijnlijk meer klachten over ontvangen) is inmiddels aangepast. En laatst nog, bij de C1000 hadden we een rookworst gekocht. Wilde ik drie dagen later stamppot boerenkool maken, blijkt die rookworst (in een dichte verpakking) onder de groene en witte schimmel te zitten terwijl de houdbaarheidsdatum nog ruim voldoende was. Direct een nieuwe gekregen.

Ik vind het ergst wel 'leuk' om te klagen, bij de meeste bedrijven zie je dat er direct wat aan gedaan wordt. En meestal krijg je er als klant ook wat voor terug, omdat ze je graag als klant houden.
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3406

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:35

Bericht 30 Mrt 2014 11:15

Re: Sturen jullie weleens klachten mbt producten?

Carrie schreef:Nee ik doe het niet zo snel. Maar laatst wel, kocht op vrijdagavond twee pakjes kalkoenfilet bij de AH. Dat wilde ik zondag gaan eten, maar toen zag ik dat de laatste houdbaarheidsdatum zaterdag was. Toen ben ik wel terug gegaan (zonder bon, maar ik heb de tijd genoemd en de datum, dat konden ze terugvinden in de computer) en ik mocht mijn geld terug. Maar heb gekozen voor twee nieuwe pakjes.


Ik vind dat eigenlijk wel netjes. Ik beschouw dit eigenlijk als mijn eigen verantwoordelijkheid om op de datum te letten. Ze mogen ze toch nog gewoon verkopen tot die datum. Ik was een poosje terug bij een AH in een naburige plaats, dit was vroeger een C1000 en was vrij recent verbouwd. Ik zag bij de tapas allerlei lekkere dingen maar je kon wel merken dat dit daar niet zo liep. Was bijna allemaal met een datum die binnen 1-3 dagen verliep. Ik heb ze maar laten liggen, net als wat andere luxere producten die normaal langer houdbaar zijn maar waar nu allemaal een datum op stond die bijna afliep.

Bij de Poiesz vind ik het juist wel fijn winkelen met datumvoordeel. Dan zit er een sticker op met 50% korting. Zo doe ik op zaterdagmiddag best wel voordelig weekendboodschappen omdat er dan dingen afgeprijsd worden die tm maandag houdbaar zijn.
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

Anoniem51

Bericht 30 Mrt 2014 11:38

Re: Sturen jullie weleens klachten mbt producten?

Oh, afgelopen zomer waren mijn vriend en ik op een terrasje, mijn vriend bestelde een biertje en een broodje bal, ik een Spa blauw en poffertjes met amaretto. De bal was nagenoeg koud, de poffertjes waren van die puffy magnetron-dingen en m'n water was gewoon kraanwater met ijs, werd ook direct in het glas geleverd, zonder flesje of wat dan ook. Mijn vriend heeft toen melding gemaakt en toen werd de bon direct heel laconiek verscheurd. Heel vreemd.
Een week later moest m'n vriend met wat medetrainers erheen voor overleg, was de heetste dag van die zomer (was dat niet meteen één van de heetste dagen ooit?), weer op het terras, hadden ze alle parasollen naar het andere terras verplaatst omdat daar twee uur later een feestje zou zijn en dat stuk afgehuurd was. Nergens schaduw te vinden. Vriend zou zo een zonnesteek opgelopen kunnen hebben.
<<

ellibre

Kletskop

Berichten: 566

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:23

Bericht 30 Mrt 2014 12:53

Re: Sturen jullie weleens klachten mbt producten?

rapa nui schreef:
Carrie schreef:Nee ik doe het niet zo snel. Maar laatst wel, kocht op vrijdagavond twee pakjes kalkoenfilet bij de AH. Dat wilde ik zondag gaan eten, maar toen zag ik dat de laatste houdbaarheidsdatum zaterdag was. Toen ben ik wel terug gegaan (zonder bon, maar ik heb de tijd genoemd en de datum, dat konden ze terugvinden in de computer) en ik mocht mijn geld terug. Maar heb gekozen voor twee nieuwe pakjes.


Ik vind dat eigenlijk wel netjes. Ik beschouw dit eigenlijk als mijn eigen verantwoordelijkheid om op de datum te letten. Ze mogen ze toch nog gewoon verkopen tot die datum. Ik was een poosje terug bij een AH in een naburige plaats, dit was vroeger een C1000 en was vrij recent verbouwd. Ik zag bij de tapas allerlei lekkere dingen maar je kon wel merken dat dit daar niet zo liep. Was bijna allemaal met een datum die binnen 1-3 dagen verliep. Ik heb ze maar laten liggen, net als wat andere luxere producten die normaal langer houdbaar zijn maar waar nu allemaal een datum op stond die bijna afliep.

Bij de Poiesz vind ik het juist wel fijn winkelen met datumvoordeel. Dan zit er een sticker op met 50% korting. Zo doe ik op zaterdagmiddag best wel voordelig weekendboodschappen omdat er dan dingen afgeprijsd worden die tm maandag houdbaar zijn.

Ik vind het voorbeeld van Carrie ook echt service van de winkel. Denk ook dat je vaker nee dan ja te horen krijgt in zo'n geval.
Het enige waar ik mee terug ga zijn producten die voor de THT-datum overduidelijk bedorven zijn, bijvoorbeeld schimmel, terwijl ik ze op de juiste manier bewaard heb. Gebeurt nog wel eens met gehakt, afbakbrood of krieltjes.
<<

Merle

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 221

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:44

Bericht 30 Mrt 2014 13:15

Re: Sturen jullie weleens klachten mbt producten?

Heb het tot dusver 1 keer gedaan.
Ik had een doosje Pickwick thee gekocht en vrijwel alle theezakje bleken niet goed dicht gemaakt te zijn.
Ik kreeg toen 3 doosjes Pickwick thee en een aantal proefverpakkingen van nieuwe smaken. Goede service dus.
J. 06-04-09
R. 20-06-11
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:43

Bericht 30 Mrt 2014 18:36

Re: Sturen jullie weleens klachten mbt producten?

Ik doe dat eigenlijk nooit en zou het sowieso al niet via Facebook doen.

Ik heb laatst wel een mail gestuurd naar het bedrijf waar ik mijn vorige fiets heb gekocht (4 keer kapot in nog geen jaar tijd) maar tot dusver nog geen reactie op gehad en ik verwacht het ook niet eigenlijk, is al even geleden dat ik gemaild heb. Verder stuur ik eigenlijk nooit klachten mbt producten.
If you cannot do great things, do small things in a great way.
<<

Anoniem51

Bericht 30 Mrt 2014 19:07

Re: Sturen jullie weleens klachten mbt producten?

Waarom zouden jullie het niet via Facebook klagen dan? Die Facebookpagina's zijn juist in het leven geroepen voor klachten, vragen en suggesties. Denk alleen al aan het werk wat Marin doet.
<<

Anoniem50

Bericht 30 Mrt 2014 19:11

Re: Sturen jullie weleens klachten mbt producten?

Ik heb onlangs een klacht over make-up van Catrice naar Catrice op Facebook gestuurd. Ik kreeg binnen een paar dagen antwoord dat ik de klacht moest doorgeven op de website. Dus het gaat niet altijd op dat een facebookpagina van een merk bedoeld is om te klagen.
<<

Anoniem301

Bericht 30 Mrt 2014 21:30

Re: Sturen jullie weleens klachten mbt producten?

rapa nui schreef:
Carrie schreef:Nee ik doe het niet zo snel. Maar laatst wel, kocht op vrijdagavond twee pakjes kalkoenfilet bij de AH. Dat wilde ik zondag gaan eten, maar toen zag ik dat de laatste houdbaarheidsdatum zaterdag was. Toen ben ik wel terug gegaan (zonder bon, maar ik heb de tijd genoemd en de datum, dat konden ze terugvinden in de computer) en ik mocht mijn geld terug. Maar heb gekozen voor twee nieuwe pakjes.


Ik vind dat eigenlijk wel netjes. Ik beschouw dit eigenlijk als mijn eigen verantwoordelijkheid om op de datum te letten. Ze mogen ze toch nog gewoon verkopen tot die datum. Ik was een poosje terug bij een AH in een naburige plaats, dit was vroeger een C1000 en was vrij recent verbouwd. Ik zag bij de tapas allerlei lekkere dingen maar je kon wel merken dat dit daar niet zo liep. Was bijna allemaal met een datum die binnen 1-3 dagen verliep. Ik heb ze maar laten liggen, net als wat andere luxere producten die normaal langer houdbaar zijn maar waar nu allemaal een datum op stond die bijna afliep.


Ja ik vind het inderdaad mijn eigen verantwoordelijkheid en die van de vakkenvullers. Ik verwacht niet dat iets 1,5 dag goed is wanneer ik het koop. En ze plakken er normaliter ook altijd een sticker op met 35% korting als iets nog maar beperkt houdbaar is.
<<

Anoniem 63

Bericht 30 Mrt 2014 23:01

Re: Sturen jullie weleens klachten mbt producten?

Mwa, ik heb nooit zoveel te klagen (wat producten betreft dan, haha) geloof ik. Ben ooit wel eens terug gegaan naar een supermarkt met iets wat niet goed meer bleek te zijn terwijl het nog wel goed had moeten zijn. Maar dat zou me nu al teveel moeite zijn denk ik. Wel klaag ik soms via twitter, omdat dit veel makkelijker gaat en je sneller reactie krijgt. Maar dan wel alleen om dingen die er écht toe doen (postpakketje wat kwijt is geraakt even melden aan PostNL bijv.).
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 31 Mrt 2014 08:46

Re: Sturen jullie weleens klachten mbt producten?

M-Train schreef:Lejow doet dat heel veel via Facebook en me valt altijd op dat haar toon zo demanding is. :wtf: mag ik dat zeggen leej? Want zo stel ik je me helemaal niet voor in t echt!


Ja dat vind ik ook inderdaad. Vooral toen er laatst iets aan haar auto kapot was. Ik vind dat niet zo netjes, het lijkt er dan meer op dat je als doel hebt om het bedrijf te bashen in plaats van je gelijk te halen.

Overigens heb ik me er laatst zelf ook een keer schuldig aan gemaakt hoor, toen had ik eind februari een bak yoghurt bij de appie gekocht, de helft opgegeten en toen ik de volgende dag de andere helft wilde eten zag ik dat het nog maar tot 21 januari goed was. Meer dan een maand over datum dus! Toen heb ik wel een berichtje op de FB van Albert Heijn gezet, omdat ik wilde dat het betreffende filiaal erop werd aangesproken dat ze beter op moesten letten. Ik kreeg toen ook een nieuwe bak yoghurt aangeboden maar die heb ik niet aangenomen, ik had zelf immers ook niet op de datum gelet en de helft al opgegeten (en het smaakte overigens ook nog prima).

♥♥
<<

ellibre

Kletskop

Berichten: 566

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:23

Bericht 31 Mrt 2014 09:05

Re: Sturen jullie weleens klachten mbt producten?

Dat van klagen op social media herken ik wel. Mijn nekharen gaan er van overeind staan. De toon is vaak zo agressief, zo onvriendelijk, dat het er echt alleen maar om kan gaan om met zo min mogelijk moeite zo veel mogelijk gratis of met korting te krijgen. Ongeacht of de klacht nou terecht is of niet, ook daar heb ik vaak m'n twijfels bij trouwens. En de kans op reputatieschade is ook nog eens zo groot dat het nog beloond wordt ook. Dan heb ik echt last van plaatsvervangende schaamte.
<<

ChiQ

Bericht 31 Mrt 2014 09:09

Re: Sturen jullie weleens klachten mbt producten?

Nog nooit gedaan maar dat komt omdat ik echt op datum let, van vlees etc ook. Ik eet het al niet meer als t die dag nog goed is, ik weet dat 't onzin is maar ik kan gewoon niet eten zonder dat ik nadat ik het op heb me 'ziek' voel haha.

Lejow, omdat wij wederzijdse vrienden hebben zie ik wel eens dat er wat van jou langskomt, ik vind dat jij altijd op een 'toontje' klaagt en ook direct basht. Niet echt volwassen.
<<

Anoniem119

Bericht 31 Mrt 2014 09:10

Re: Sturen jullie weleens klachten mbt producten?

Dundas schreef:Waarom zouden jullie het niet via Facebook klagen dan? Die Facebookpagina's zijn juist in het leven geroepen voor klachten, vragen en suggesties. Denk alleen al aan het werk wat Marin doet.


Haha nou niet alleen voor klachten hoor, ik heb ook veel meer andere service vragen. Maar inderdaad.. Het is een prima medium om te gebruiken, mits het bedrijf ook de juiste klantenservice gebruikt er voor. Zo hebben wij de regel dat wij binnen een uur antwoorden op elk tijdlijn-bericht. Dan werkt zoiets, super efficiënt! Als je bij een bedrijf een week moet wachten, is het niet zo'n handig medium, dan is je berichtje allang ondergesneeuwd. Wij verwerken wekelijks zo'n 10.000 berichten, kan je nagaan!

Nu ik zelf voor zo'n Facebook pagina werk, kijk ik daar heel anders naar, en kijk ik altijd direct of een bedrijf ook sociale media als klantenservice gebruikt. Het is namelijk heel laagdrempelig en daar kan het ideaal voor zijn. Ik had zelf een klacht over een vlucht Malaysia Airlines (nee, niet neergestort :palm: maar een andere klacht), en ik had direct gekeken of ze Facebook hadden. Hebben ze wel, maar niet om te gebruiken als klantenservice. Uiteindelijk heb ik het er maar bij gelaten, want ik vergat het steeds via de website te doen. Dan werkt Facebook toch veel lekkerder laagdrempelig.

Ik vind het alleen vervelend als mensen overal een slaatje uit proberen te slaan. Als ze zelf een fout maken, en dan eigenlijk ons aanspreken daarop en een upgrade willen bijvoorbeeld. Ja doei. En dan heel zielig doen dat de kat van de buren ziek is. Maar op serieuze klachten ga ik ook serieus in, daar is het zeker geschikt voor.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 31 Mrt 2014 11:36

Re: Sturen jullie weleens klachten mbt producten?

Ik heb een keer een mailtje met een opmerking gestuurd naar uitgeverij Zwijsen, niet eens een klacht maar meer feedback, dat ik het verschil in moeilijkheid tussen niveau 1 en 2 zo groot vond in een van hun educatieve apps. Daar kreeg ik een heel aardig mailtje op terug en twee gratis boekjes thuisgestuurd, dat vond ik echt klasse.

Verder een keer een mailtje gestuurd naar de Hema, ik had voor Ezra een puzzeltje voor beginnende lezers gekocht, je moest dan steeds het goede plaatje aan het goede woord vastleggen, maar bij het plaatje van een poes stond niet het woord poes, maar mies. Dat snapte hij uiteraard niet en daar heb ik toen iets over gezegd, dat ik dat heel verwarrend vond voor kinderen. Daar heb ik nooit meer iets op gehoord.

Oh, en ook een keer geklaagd nadat ik heel onaardig was behandeld bij een tea-room waar ik mijn dochter wilde laten plassen. Het was een klantentoilet, ik snapte best dat niet iedereen zomaar even op die wc mocht en ik had na het plassen dus ook best iets willen bestellen, maar we werden meteen weggesnauwd en daar had ik echt een rotgevoel van, dus die vrouw heb ik later gemaild wat ik daarvan vond. Daar is nog een hele mailwisseling uit voortgekomen, uiteindelijk was er wel een soort van wederzijds begrip.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 31 Mrt 2014 11:39

Re: Sturen jullie weleens klachten mbt producten?

Carrie schreef:
rapa nui schreef:
Carrie schreef:Nee ik doe het niet zo snel. Maar laatst wel, kocht op vrijdagavond twee pakjes kalkoenfilet bij de AH. Dat wilde ik zondag gaan eten, maar toen zag ik dat de laatste houdbaarheidsdatum zaterdag was. Toen ben ik wel terug gegaan (zonder bon, maar ik heb de tijd genoemd en de datum, dat konden ze terugvinden in de computer) en ik mocht mijn geld terug. Maar heb gekozen voor twee nieuwe pakjes.


Ik vind dat eigenlijk wel netjes. Ik beschouw dit eigenlijk als mijn eigen verantwoordelijkheid om op de datum te letten. Ze mogen ze toch nog gewoon verkopen tot die datum. Ik was een poosje terug bij een AH in een naburige plaats, dit was vroeger een C1000 en was vrij recent verbouwd. Ik zag bij de tapas allerlei lekkere dingen maar je kon wel merken dat dit daar niet zo liep. Was bijna allemaal met een datum die binnen 1-3 dagen verliep. Ik heb ze maar laten liggen, net als wat andere luxere producten die normaal langer houdbaar zijn maar waar nu allemaal een datum op stond die bijna afliep.


Ja ik vind het inderdaad mijn eigen verantwoordelijkheid en die van de vakkenvullers. Ik verwacht niet dat iets 1,5 dag goed is wanneer ik het koop. En ze plakken er normaliter ook altijd een sticker op met 35% korting als iets nog maar beperkt houdbaar is.


Doet me denken aan een discussie die er een keer op het oude forum was met iemand die bij de supermarkt werkte en zich altijd zo ergerde aan klanten die producten namen met de verste houdbaarheidsdatum. Maar ik doe dat ook, ik wil ook dat het nog zo lang mogelijk houdbaar is. Als er een pakje vleeswaren ligt dat tot 14-4 houdbaar is en eentje tot 19-4 dan neem ik die tot 19-4.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem129

Bericht 31 Mrt 2014 11:55

Re: Sturen jullie weleens klachten mbt producten?

Ik heb laatst geklaagd bij Jupiler omdat er een stuk glas van het bierflesje was aan de hals zeg maar, dat vind ik nog gevaarlijk ook. In de verhuizing is alleen het flesje kwijtgeraakt (denk gewoon ingeleverd). Omdat ik het niet meer had konden ze er niets mee doen. Had er wel een foto van en het serienummer. Ik heb dan niet de energie om daar heel veel moeite voor te doen.

Ook wel eens gehad met biefstuk uit de supermarkt, zaterdag gekocht, zondag al helemaal groen. Toen zei het meisje daar ow dan heb je de kachel te hoog gehad in de auto haha! Kreeg toen wel nieuwe.
<<

Anoniem301

Bericht 31 Mrt 2014 12:35

Re: Sturen jullie weleens klachten mbt producten?

Susan schreef:Doet me denken aan een discussie die er een keer op het oude forum was met iemand die bij de supermarkt werkte en zich altijd zo ergerde aan klanten die producten namen met de verste houdbaarheidsdatum. Maar ik doe dat ook, ik wil ook dat het nog zo lang mogelijk houdbaar is. Als er een pakje vleeswaren ligt dat tot 14-4 houdbaar is en eentje tot 19-4 dan neem ik die tot 19-4.


Ja dat doe ik ook altijd, als ik er aan denk. Ik pak ook altijd het achterste melkpak bijvoorbeeld.
<<

Anoniem304

Bericht 31 Mrt 2014 12:38

Re: Sturen jullie weleens klachten mbt producten?

Carrie schreef:
Susan schreef:Doet me denken aan een discussie die er een keer op het oude forum was met iemand die bij de supermarkt werkte en zich altijd zo ergerde aan klanten die producten namen met de verste houdbaarheidsdatum. Maar ik doe dat ook, ik wil ook dat het nog zo lang mogelijk houdbaar is. Als er een pakje vleeswaren ligt dat tot 14-4 houdbaar is en eentje tot 19-4 dan neem ik die tot 19-4.


Ja dat doe ik ook altijd, als ik er aan denk. Ik pak ook altijd het achterste melkpak bijvoorbeeld.

Ik ook. :ja:
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 31 Mrt 2014 12:41

Re: Sturen jullie weleens klachten mbt producten?

Ik heb laatst via twitter geklaagd over de Eci. Kreeg wel reactie maar nog steeds ben ik niet van dat abonnement af, wat ik ook probeer.

Ook over Vodafone via twitter geklaagd, de dekking is hier echt om te huilen. Kreeg als reactie dat ik beter via 2g kon gaan internetten. Dat wil ik toch helemaal niet.
R. 2013
D. 2016
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8609

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:45

Bericht 31 Mrt 2014 12:42

Re: Sturen jullie weleens klachten mbt producten?

Carool schreef:Ik heb laatst via twitter geklaagd over de Eci. Kreeg wel reactie maar nog steeds ben ik niet van dat abonnement af, wat ik ook probeer.


Haha, de nieuwe klantenservice niet veel beter? Drie maanden geleden had ik het nog voor je kunnen regelen ;)
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Anoniem122

Bericht 18 Apr 2014 15:05

Re: Sturen jullie weleens klachten mbt producten?

Net voor het eerst geklaagd via Facebook. Krijg net de factuur van Ben, staat nog steeds mijn internet bundel op de factuur, terwijl ik deze in februari al uitgezet had, en hierover ook een bevestigingsmail heb gehad, dat deze per 1 maart stopgezet zou worden.. En nu kan ik toch weer 12 euro betalen. En als ik hem nu opnieuw uitzet via de website, gaat het pas 1 mei in, dus zou ik over april ook 12 euro moeten betalen. Baal er echt van, is toch 24 euro, kan ik hier een week van eten.
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7297

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 19 Apr 2014 13:05

Re: Sturen jullie weleens klachten mbt producten?

Ik heb één keer via twitter geklaagd, mijn telefoon bleef maar stuk gaan direct na reparatie. Ik moest 'm toen voor de 3e keer opsturen. Ik was het zoooo zat, ik had er al achteraan gebeld maar na een eeuwigheid in de wacht kreeg ik te horen dat mijn klacht naar de afdeling klachtenafhandeling werd gestuurd en dat het ongeveer twee weken zou duren. Ik zal al ruim 1,5 maand zonder telefoon. Ik was gewoon gefrustreerd en schreef iets over dat de service van dat bedrijf me niet zinde. Binnen een uur had ik reactie met de vraag ik mijn gegevens wilde opsturen en toen ik dat gedaan had een melding dat ik binnen twee werkdagen wat zou horen. Ik ben diezelfde dag nog gebeld en ik heb toen allerlei compensatie op mijn abonnement gekregen én ze zijn er achteraan gegaan dat er nu haast met de reparatie gemaakt zou worden. Toen ik 'm wéér stuk terugkreeg mocht ik een nieuwe telefoon en uiteindelijk mocht ik zelfs kosteloos een Iphone 4s 16 gb, dat was er eentje die uit de verpakking was geweest, die ze niet meer konden verkopen en die dus in de kast lag bij hun, die mocht ik hebben ondanks dat het een veel duurder toestel was dan wat ik had.

Kortom, het heeft me uiteindelijk wel iets opgeleverd terwijl ik daar niet echt op uit was, ik was het gewoon beu, wilde gewoon een werkende telefoon en baalde dat ik al die tijd betaalde voor een internetbundel terwijl ik geen telefoon had waarmee ik kon internetten. Het heeft uiteindelijk gemaakt dat ik wel bij dat bedrijf gebleven ben, omdat ik vind dat ze me uiteindelijk toch heel goed geholpen hebben.
<<

Anoniem 47

Bericht 19 Apr 2014 13:44

Re: Sturen jullie weleens klachten mbt producten?

Ja, dat heb ik wel eens in de supermarkt gedaan. Dan had ik iets gekocht en dan bleek het product niet goed te zijn (schimmel/datum). Ik kreeg dan een nieuw product of m'n geld terug.
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 15:55

Bericht 20 Apr 2014 13:47

Re: Sturen jullie weleens klachten mbt producten?

Taeda schreef:
Carool schreef:Ik heb laatst via twitter geklaagd over de Eci. Kreeg wel reactie maar nog steeds ben ik niet van dat abonnement af, wat ik ook probeer.


Haha, de nieuwe klantenservice niet veel beter? Drie maanden geleden had ik het nog voor je kunnen regelen ;)


Ik ben er ook nog steeds niet vanaf, super irritant. Jij wel ondertussen?
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers