-wat hield/houdt jouw baan inhoudelijk in?
Agenda beheer, bezoekers ontvangen, kantoorartikelen bestellen, brieven redigeren, e-mails beantwoorden, meelezen in de inbox van de twee managers waar ik voor werk en daar waar mogelijk de e-mail oppakken en behandelen, notuleren, powerpoint presentaties maken, lichte financiele werkzaamheden, telefoon beantwoorden, koffie halen
evenementen organiseren, jubilarissendiner mede organiseren, gastvrouw zijn bij directievergaderingen, enz enz.
-deed/doe jij het voltijd of deeltijd?
36 uur
-wat verdien(de) je?
2885 bruto
-maak(te) je veel overuren?
Nee, er heerst hier over het algemeen een 9-5 mentaliteit. Soms wil ik wel graag dingen afhebben, of heeft iets spoed en dan werk ik wat langer door. En dan een andere keer neem ik wat langer pauze, of ga eerder naar huis. Dat gaat hier op basis van vertrouwen en dat werkt heel prettig.
-wat waren/zijn de voor- en nadelen van jouw baan?
Het voordeel van deze functie vind ik dat geen dag hetzelfde is, veel ad hoc zaken. Goed salaris en secundaire arbeidsvoorwaarden, leuk bedrijf, leuke omgang met collega's, 'down to earth' managers en directeur. Nadeel kan zijn dat bij sommige mensen, als je ze één vinger geeft nemen ze je hele hand. Sommige mensen kijken een beetje neer op assistentes maar dat komt niet vaak meer voor. En vind het soms irritant als ik voor 12 personen koffie moet tappen.