Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Vraag over bestelling H&M

<<

Anoniem50

Bericht 26 Mrt 2014 19:54

Vraag over bestelling H&M

Een tijdje geleden heb ik een bestelling geplaatst op H&M. Tussen de bestellingen zitten broeken en shirtjes die ik heb uitgekozen om te combineren. Ik wil dan ook alles in één pakket, zodat ik kan zien of het zo combineert als ik voor ogen had. Maar door levertijd op sommige producten wijzigen elke dag de levertijden en dus ook de manier waarop ik het wel ontvangen, namelijk in aparte leveringen i.p.v. één levering. Ik blijf het continu veranderen.

Niet zo'n probleem, is maar één keer kleine handeling. Maar straks vergeet ik het een tijdje en heb ik opeens de helft wel in huis. En dat wil ik niet.

Maar mijn vraag, ik neem aan dat een computer het automatisch wijzigt? En kan ik het tegen gaan? Want ik wil het echt in één levering i.v.m. de combinaties.
<<

Anoniem313

Bericht 27 Mrt 2014 11:22

Re: Vraag over bestelling H&M

Ik wil je vraag graag beantwoorden maar ik begrijp je niet. Je zegt namelijk dat op de website je bestelling steeds verandert naar 1 levering, en dat jij dat steeds aanpast naar aparte leveringen. En daarna vraag je of een computer dat automatisch wijzigt, en of je dat tegen kan gaan - dat doe je toch al?
<<

Anoniem50

Bericht 27 Mrt 2014 11:24

Re: Vraag over bestelling H&M

Net andersom. Ik wil alles in één levering ontvangen, maar een computer veranderd het steeds in aparte leveringen. Ik log dan in en verander het weer in één levering, omdat ik het niet apart wil ontvangen. Herinnert me, ik moet even weer inloggen.
<<

Anoniem313

Bericht 27 Mrt 2014 12:07

Re: Vraag over bestelling H&M

Maar dan beantwoordt je toch je eigen vraag?
<<

Anoniem187

Bericht 27 Mrt 2014 18:14

Re: Vraag over bestelling H&M

Bel ff met de klantenservice.
<<

Anoniem50

Bericht 27 Mrt 2014 18:21

Re: Vraag over bestelling H&M

Ga ik volgende week even doen. Ik heb momenteel geen btg meer en mijn huistelefoon is afgesloten (afgesloten, omdat ik aan het overstappen ben naar een andere provider.)
<<

Anoniem187

Bericht 27 Mrt 2014 18:25

Re: Vraag over bestelling H&M

Succes!

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers