Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Niet mee bemoeien of er wat van zeggen.

<<

Wednesday

Noob

Berichten: 79

Geregistreerd: 23 Sep 2013 06:36

Bericht 26 Mrt 2014 16:50

Niet mee bemoeien of er wat van zeggen.

Een goeie vriendin gaat trouwen in oktober en heeft een week geleden de uitnodigingen verstuurd. Tijdens mijn dagelijkse wandelrondje vandaag zag ik een van die enveloppen op straat liggen. Ik heb het opgepakt en de uitnodiging zat nog in de envelop. Ik herkende de naam op de envelop. Ik ken de persoon niet zo goed maar ik had er wel meteen een rottig gevoel bij. Volgens mij heeft ze die envelop met uitnodiging express weg gegooid. Mijn vraag is nu wat zouden jullie doen? Envelop terug geven aan goeie vriendin en vertellen dat je het gevonden hebt? Of moet ik me nergens mee bemoeien?
<<

Anoniem187

Bericht 26 Mrt 2014 16:51

Re: Niet mee bemoeien of er wat van zeggen.

Geven en zeggen dat ik het gevonden heb. Wellicht heeft de postbode het per ongeluk laten vallen.
<<

Wednesday

Noob

Berichten: 79

Geregistreerd: 23 Sep 2013 06:36

Bericht 26 Mrt 2014 16:59

Re: Niet mee bemoeien of er wat van zeggen.

De envelop was open gescheurd dus ik denk niet dat de postbode het heeft laten vallen.
<<

Anoniem 41

Bericht 26 Mrt 2014 17:00

Re: Niet mee bemoeien of er wat van zeggen.

Kan uit de tas gevallen zijn terwijl ze iets anders aan het pakken was tijdens het wandelen?
Waarom ga je er meteen van uit dat ze die weggegooid heeft?
<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3089

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:50

Bericht 26 Mrt 2014 17:01

Re: Niet mee bemoeien of er wat van zeggen.

Als ze hem bewust zou weggooien dan doet ze dat toch niet op straat?

Ik zou haar appen; hey ik vind net de uitnodiging voor die en die op straat. Zal ik hem op de bus gooien?
<<

Anoniem304

Bericht 26 Mrt 2014 17:03

Re: Niet mee bemoeien of er wat van zeggen.

Wednesday schreef:De envelop was open gescheurd dus ik denk niet dat de postbode het heeft laten vallen.

Misschien heeft de ontvanger 'm zelf wel laten vallen?

Ik heb ook wel eens opengemaakte post in m`n tas.
<<

Anoniem111

Bericht 26 Mrt 2014 17:03

Re: Niet mee bemoeien of er wat van zeggen.

Ik vind het nogal een aanname dat die persoon de uitnodiging bewust heeft weggegooid. De kans lijkt me groter dat ze hem per ongeluk is verloren. Ik zou de envelop dicht plakken en opnieuw op de bus doen of zelf even bij die persoon in de bus doen als je daar wel eens in de buurt komt.
<<

Wednesday

Noob

Berichten: 79

Geregistreerd: 23 Sep 2013 06:36

Bericht 26 Mrt 2014 17:07

Re: Niet mee bemoeien of er wat van zeggen.

Het lag niet op een logisch plek dat het zo uit haar tas gevallen zou zijn. Het lag op een plek waar sommige mensen drugs rotzooi achter laten. Ik weet natuurlijk helemaal niet zeker of het opzet was. Maar de keren dat haar ik gezien heb deed ze heel laagdunkend tegen mijn vriendin. Ach misschien ben ik wel gek.
<<

Anoniem166

Bericht 26 Mrt 2014 17:07

Re: Niet mee bemoeien of er wat van zeggen.

Pitufo schreef:Ik vind het nogal een aanname dat die persoon de uitnodiging bewust heeft weggegooid. De kans lijkt me groter dat ze hem per ongeluk is verloren. Ik zou de envelop dicht plakken en opnieuw op de bus doen of zelf even bij die persoon in de bus doen als je daar wel eens in de buurt komt.


Eens. Ik moest de OP ook drie keer lezen voordat ik het goed begreep.
Als ik een kaart boos zou weggooien, deed ik dat overigens gewoon in de prullenbak.
<<

Anoniem166

Bericht 26 Mrt 2014 17:08

Re: Niet mee bemoeien of er wat van zeggen.

Maar waarom nodigt jouw vriendin haar dan uit? Is de band tussen die twee wel gewoon goed?
<<

Wednesday

Noob

Berichten: 79

Geregistreerd: 23 Sep 2013 06:36

Bericht 26 Mrt 2014 17:08

Re: Niet mee bemoeien of er wat van zeggen.

Pitufo schreef:Ik vind het nogal een aanname dat die persoon de uitnodiging bewust heeft weggegooid. De kans lijkt me groter dat ze hem per ongeluk is verloren. Ik zou de envelop dicht plakken en opnieuw op de bus doen of zelf even bij die persoon in de bus doen als je daar wel eens in de buurt komt.



Ik weet niet zeker op welk nummer de persoon woont. Alleen de naam stond op de envelop geen adres.
<<

Wednesday

Noob

Berichten: 79

Geregistreerd: 23 Sep 2013 06:36

Bericht 26 Mrt 2014 17:11

Re: Niet mee bemoeien of er wat van zeggen.

Sanne schreef:
Pitufo schreef:Ik vind het nogal een aanname dat die persoon de uitnodiging bewust heeft weggegooid. De kans lijkt me groter dat ze hem per ongeluk is verloren. Ik zou de envelop dicht plakken en opnieuw op de bus doen of zelf even bij die persoon in de bus doen als je daar wel eens in de buurt komt.


Eens. Ik moest de OP ook drie keer lezen voordat ik het goed begreep.
Als ik een kaart boos zou weggooien, deed ik dat overigens gewoon in de prullenbak.



Sorry voor mijn kromme verhaal. Ik ben niet zo goed in dingen uitleggen op papier.
<<

Wednesday

Noob

Berichten: 79

Geregistreerd: 23 Sep 2013 06:36

Bericht 26 Mrt 2014 17:14

Re: Niet mee bemoeien of er wat van zeggen.

Ik denk dat ik te negatief zat te denken. Ik zie haar morgen en dan zal ik haar de envelop geven en gewoon zeggen dat ik het gevonden heb.

Misschien ben ik een beetje te bezorgd over mijn vriendin. Ze heeft een moeilijk jaar gehad en ik wil zo graag dat dit wel een goed jaar voor haar gaat worden.
Laatst gewijzigd door Wednesday op 26 Mrt 2014 17:17, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem166

Bericht 26 Mrt 2014 17:17

Re: Niet mee bemoeien of er wat van zeggen.

Dat geeft niet. Ik begreep het vooral niet omdat ik niet snap waarom iemand een kaart op straat zou weggooien. Maar jij denkt dat natuurlijk ook niet voor niets.

App je vriendin anders dat je die kaart gevonden hebt. Dan kan ze die andere vriendin nogmaals en kaartje sturen. Stel dat het allemaal per ongeluk is gegaan, dan zou er dus een hele rare situatie kunnen ontstaan dat óf die vriendin niet weet van de trouwerij óf zij zich ongans zoekt naar die kaart o.i.d.
<<

Wednesday

Noob

Berichten: 79

Geregistreerd: 23 Sep 2013 06:36

Bericht 26 Mrt 2014 17:23

Re: Niet mee bemoeien of er wat van zeggen.

Sanne schreef:Dat geeft niet. Ik begreep het vooral niet omdat ik niet snap waarom iemand een kaart op straat zou weggooien. Maar jij denkt dat natuurlijk ook niet voor niets.

App je vriendin anders dat je die kaart gevonden hebt. Dan kan ze die andere vriendin nogmaals en kaartje sturen. Stel dat het allemaal per ongeluk is gegaan, dan zou er dus een hele rare situatie kunnen ontstaan dat óf die vriendin niet weet van de trouwerij óf zij zich ongans zoekt naar die kaart o.i.d.



Dank je wel voor je fijne antwoord. Ik wil dus idd niet dat er een rare situatie ontstaat omdat ik mijn bedenkingen heb bij iets.
<<

Vintage

Kletskop

Berichten: 970

Geregistreerd: 02 Sep 2013 18:27

Bericht 26 Mrt 2014 22:18

Re: Niet mee bemoeien of er wat van zeggen.

Serendipity schreef:Geven en zeggen dat ik het gevonden heb. Wellicht heeft de postbode het per ongeluk laten vallen.


:yes:
Happiness comes
from within you.
You'll never find it by
chasing relationships,
jobs, beauty, money.
Happiness Always
starts within.

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron