Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


ervaringen werkspot

<<

Anoniem260

Bericht 26 Mrt 2014 10:40

ervaringen werkspot

Zijn hier mensen die ooit een klus op werkspot hebben geplaatst? Wat zijn jullie ervaringen?
Wij zitten erover te denken om dit te doen voor onze kozijnen, maar vraag me af of er ook nadelen aan zitten. Betaal je bijvoorbeeld voor een vakman ook meer, omdat je hem via werkspot gevonden hebt?
<<

Anoniem186

Bericht 26 Mrt 2014 10:51

Re: ervaringen werkspot

Wij hebben onze tuin laten bestraten en schuttingen laten plaatsen via werkspot. Dat is goed bevallen. Binnen no time na het plaatsen van de advertentie kregen we al reacties.
<<

Anoniem28

Bericht 26 Mrt 2014 10:58

Re: ervaringen werkspot

Hou er rekening mee dat er héél veel beunhazen tussen zitten. Mijn man heeft er ook een tijdje op ingeschreven gestaan, maar klussen gingen onder kostprijs weg. Hij heeft vreemde verhalen gehoord via klanten van werkspot, mensen die zich als timmerman voordeden en enkel wat kluservaring hadden, dat soort dingen. Als je serieuzere aannemers wilt hebben kun je ook eens kijken op aannemeroffertes.nl
De aannemers die daar zitten moeten betalen voor iedere opdracht die ze via die site krijgen. Je krijgt dan drie á vier aannemers uit je regio die een offerte uitbrengen en daaruit kun jij dan weer kiezen voor welk bedrijf je gaat.
<<

MissEnergy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3230

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:46

Woonplaats: Friesland

Bericht 26 Mrt 2014 19:38

Re: ervaringen werkspot

Wij hebben een tegelzetter via werkspot gevonden. Een aantal mensen sturen een offerte op basis van jouw aangeleverde gegevens, maar ik heb er zelf meer vertrouwen in als een bedrijf ook komt kijken. Er zitten er veel ZZP'ers, maar er
reageren ook (kleine) bouwbedrijven.

Onze tegelzetter kwam kijken voor een offerte en had een eigen website waarop ook zijn werkzaamheden en ervaring stonden. Geen eendagsvlieg of onervaren klusser.
08/2018
05/2021
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 26 Mrt 2014 19:45

Re: ervaringen werkspot

Wij hebben er ervaring mee, ik vond het niet geweldig. De persoon in kwestie kwam geregeld helemaal niet opdagen, mijn man moest continu vrij nemen om spullen te helpen sjouwen, het was te laat af waardoor we nog veel langer in een puinzooi zaten en mijn man nog meer vrij moest nemen om te zorgen dat het enigszins af kwam. Het eindresultaat vind ik ook niet geweldig.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Ella

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:44

Bericht 26 Mrt 2014 21:22

Re: ervaringen werkspot

Ik heb 1 positieve ervaring ermee en 1 negatieve. Bij de laatste was het werk wel uitgevoerd alleen schade gemaakt en dat werd niet opgelost.
<<

Anoniem50

Bericht 26 Mrt 2014 21:35

Re: ervaringen werkspot

Ik heb mijn badkamer laten verbouwen door een klusser op Werkspot.

Voordeel van Werkspot vind ik dat je verschillende bedrijven/klussers kunt uitnodigen om hun visie los te laten op de klus en daarbij gelijk een prijs krijgt doorgespeeld. Je kunt zelf een keuze maken voor de klusser. Wij hebben gekozen voor de persoon die wij het fijnste vonden en de beste prijs had.

Nadeel was dat iedereen zich maar kan aanmelden bij Werkspot en je dus problemen kunt krijgen door mensen die geen klusser zijn of klussen aannemen waar ze geen kaas van hebben gegeten. Mijn loodgieter bleek namelijk geen loodgieter te zijn. En na drie weken had hij zoveel slechte recensies dat ik allang blij mocht zijn dat hij de klus zo goed en zo kwaad heeft afgemaakt als kon. Ik heb gruwelijke lekkage gehad van zijn installatiewerk en ook daarvan mag ik nog blij zijn dat hij het heeft opgelost.

Ik heb ervan geleerd. Mocht ik weer een klus hebben dan zal ik hem nog steeds op werkspot plaatsen, maar ik ga de personen die bieden wel napluizen. En als ze te kort op werkspot staan, zoals mijn 'loodgieter' dan moet ik zeker weten dat ik ook een loodgieter aanneem.

Ik praat trouwens in wij-vorm, omdat ik de loodgieter met mijn vader heb uitgekozen.
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5876

Geregistreerd: 02 Sep 2013 06:56

Bericht 27 Mrt 2014 08:51

Re: ervaringen werkspot

Wij hebben leidingen voor de keuken laten verleggen en dit ook via werkspot aangeboden. We kregen al snel reacties en hebben 3 verschillende bedrijven laten komen en geluisterd naar hun ideeen en een offerte laten maken.
Er was 1 man bij die al bij meerdere buren in ons appartement klussen had gedaan (nieuwbouw complex) en we hebben even aan een tweetal buren gevraagd hoe hun ervaring was, die was positief en dus zijn we met deze man in zee gegaan. Uiteindelijk ook heel tevreden over zijn werk!
25-11-2014 & 09-06-2017
<<

Anoniem186

Bericht 27 Mrt 2014 10:59

Re: ervaringen werkspot

Ik ben inderdaad ook eerst recensies en ervaringen gaan zoeken. Ik wilde wel dat iemand goed aangeschreven stond.
<<

Jula

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 5

Geregistreerd: 20 Sep 2013 16:04

Bericht 27 Mrt 2014 14:38

Re: ervaringen werkspot

Wij hebben een tuinman via werkspot gevonden een loodgieter en een schilder. De tuinman en de schilder hebben alles super gedaan, ze kregen ook veel goede recensies op werkspot. De loodgieter heeft ook goed werk afgeleverd, het had alleen wat netter gekund. Hij was dan ook erg goedkoop, maar zelfs toen we achteraf belden met de vraag of hij nog iets extra's wilde aansluiten, kwam hij gratis langs.

Dus al met al erg tevreden over werkspot, zou er zo weer een klus op zetten.
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:28

Bericht 27 Mrt 2014 14:41

Re: ervaringen werkspot

Ik heb 1 positieve ervaring. Binnen no time hadden we verschillende offertes en heb ik referenties nagekeken van die personen. Het werk is netjes uitgevoerd.
Trots op mijn stoere ventje!
<<

Balloon

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 416

Geregistreerd: 02 Sep 2013 12:46

Bericht 28 Mrt 2014 12:08

Re: ervaringen werkspot

Wij hebben er drie mannetjes vandaan gehaald. Een voor het plaatsen van een nieuw dakraam, een behanger en een dakdekker.
Hele positieve ervaringen mee en zal het zeker weer doen als het nodig is!

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers