Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Besmettelijke kinderziekten

<<

Ilovethe90s

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3154

Geregistreerd: 03 Sep 2013 22:14

Bericht 24 Mrt 2014 19:15

Besmettelijke kinderziekten

Je bent zwanger en hoort op het werk dat de kinderen van je collega's een besmettelijke kinderziekte onder de leden hebben. Zelf hebben je collega's er blijkbaar ook nog wat van meegekregen aangezien ze het zelf ook nog niet eerder gehad hebben.

Vind je het dan de verantwoording van je collega's dat ze dit aan jou, als zwangere, melden of vind je dat je dat zelf dan maar uit moet zoeken?

Laatst kwam er al een geval van waterpokken voorbij en nu is het ineens weer de 5e ziekte. Op het moment zelf zegt niemand iets maar dan zeggen ze later ineens dat dit aan de orde was. Ik vind het zelf eigenlijk een beetje vreemd maar misschien dat er ander er helemaal niet bij stil staat om het te melden, dat kan natuurlijk ook nog.
<<

Anoniem103

Bericht 24 Mrt 2014 19:18

Re: Besmettelijke kinderziekten

Ik denk dat ze er gewoon niet bij stil staan. Voor jou is je zwangerschap heel bijzonder en ben je er veel mee bezig maar andere mensen denken er waarschijnlijk gewoon niet aan. Ik kan me niet voorstellen dat ze het bewust voor je verzwijgen.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 24 Mrt 2014 19:20

Re: Besmettelijke kinderziekten

Tania schreef:Ik denk dat ze er gewoon niet bij stil staan. Voor jou is je zwangerschap heel bijzonder en ben je er veel mee bezig maar andere mensen denken er waarschijnlijk gewoon niet aan. Ik kan me niet voorstellen dat ze het bewust voor je verzwijgen.


Eens. Ik kan me voorstellen dat ze eraan denken als je bij ze thuis zou komen op het moment dat hun kind waterpokken of de vijfde ziekte heeft, maar niet dat zij in contact zijn met hun kind en daarna met jou.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem187

Bericht 24 Mrt 2014 19:22

Re: Besmettelijke kinderziekten

Ik zou er persoonlijk niet bij stil staan.
<<

Ilovethe90s

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3154

Geregistreerd: 03 Sep 2013 22:14

Bericht 24 Mrt 2014 19:24

Re: Besmettelijke kinderziekten

Ik zie er verder ook niks kwaads in hoor maar het zijn vrouwen die zelf ook nog niet zo lang geleden zwanger zijn geweest dus ik dacht dat zij er dan eerder aan zouden denken ;)
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6722

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:34

Bericht 24 Mrt 2014 19:29

Re: Besmettelijke kinderziekten

Ik zou daar totaal niet bij stilstaan.
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Annie24

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1405

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:22

Bericht 24 Mrt 2014 22:01

Re: Besmettelijke kinderziekten

Ilovethe90s schreef:Zelf hebben je collega's er blijkbaar ook nog wat van meegekregen aangezien ze het zelf ook nog niet eerder gehad hebben.


Ik snap deze zin niet?

Verder denk ik dat je er niet teveel bij stil moet staan. Als je zo gaat denken kan je nooit de deur meer uit, want dan zou je overal met iets aangestoken kunnen worden. Daarnaast heeft een eventuele besmetting vaak al plaatsgevonden voor de ziekte zichtbaar tot uiting komt.
Afbeelding
<<

Anoniem 42

Bericht 24 Mrt 2014 22:22

Re: Besmettelijke kinderziekten

Waterpokken is niet gevaarlijk op de termijn waar je nu bent. De vijfde ziekte wel, maar die is niet zo besmettelijk en meer dan 90% kans dat je die al hebt gehad en dan kun je het niet meer krijgen.

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron