Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Daten met collega - goed of slecht idee?

<<

Raaf

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 368

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:31

Bericht 22 Apr 2014 13:19

Re: Daten met collega - goed of slecht idee?

Je laatste update klinkt btw heel erg leuk! :D
Afbeelding
<<

Nien_

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 504

Geregistreerd: 01 Sep 2013 01:55

Bericht 27 Apr 2014 16:01

Re: Daten met collega - goed of slecht idee?

Raaf, wat leuk om nog een succesverhaal te lezen. Ik werk in international development en field trips naar ontwikkelingslanden voor weken/maanden achter elkaar is niet ongewoon en het is daarom inderdaad in mijn sector ook handig dat je met je partner op dezelfde lijn zit.

Aanstaande dinsdag is onze spinning les en hopelijk ook weer samen een hapje eten - maar verder weinig schot in de zaak :confused:
Ons vrolijk meisje - 2020
Onze lieve jongen - 2022
<<

Lenthe

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1277

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:10

Bericht 27 Apr 2014 17:38

Re: Daten met collega - goed of slecht idee?

Het lijkt erop dat jullie beide geen stap durven te zetten. Dan wordt het hoog tijd om er zelf achteraan te gaan. Dus misschien vragen of hij zin heeft om in het weekend iets samen te gaan doen?
Misschien heb je het mis en denkt hij er niet hetzelfde over, maar dan heb je in elk geval duidelijkheid. Nu blijf je om elkaar heen draaien.
<<

Nien_

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 504

Geregistreerd: 01 Sep 2013 01:55

Bericht 27 Apr 2014 22:49

Re: Daten met collega - goed of slecht idee?

Lenthe, je hebt helemaal gelijk, ik wil ook gewoon duidelijkheid nu. Het analyseren van zijn gedrag is niet alleen zwaar vermoeiend maar ook totaal nutteloos. Ik moet gewoon de stoute schoenen aantrekken en hem vragen om iets leuks te doen buiten het werk en spinning.
Ons vrolijk meisje - 2020
Onze lieve jongen - 2022
<<

Anoniem44

Bericht 27 Apr 2014 22:54

Re: Daten met collega - goed of slecht idee?

Maar flirt je dan niet met hem? Want op een bepaald moment wordt dan toch wel duidelijk of jullie elkaar meer dan leuk vinden? Ik begrijp dit soort berichten nooit zo goed, je gaat dat toch op zo'n date subtiel wat aftasten en dan merk je toch snel genoeg of iemand je meer dan leuk vindt?
<<

Nien_

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 504

Geregistreerd: 01 Sep 2013 01:55

Bericht 27 Apr 2014 23:04

Re: Daten met collega - goed of slecht idee?

Ja, eerlijk gezegd ben ik niet zo goed in flirten. Hij flirt wel met mij en dan flirt ik ook terug - we plagen elkaar ook. We sturen vaak e-mails over onzin tijdens werk. Maar we zijn nog niet op date geweest, hé. Andere collega's begint het ook op te vallen dat er 'iets' tussen ons is en er worden soms grapjes over gemaakt. Alleen, we hebben beide nog geen move gemaakt/elkaar uitgevraagd. De reden waarom ik nog geen move heb gemaakt is omdat ik een watje ben en ik geen blauwtje wil lopen bij iemand waarmee ik werk. Ik ben dit ook totaal niet gewend - bij vorige vriendjes nam de jongen altijd het initiatief.
Ons vrolijk meisje - 2020
Onze lieve jongen - 2022
<<

Anoniem44

Bericht 27 Apr 2014 23:20

Re: Daten met collega - goed of slecht idee?

Maar dat spinnen en dan een drankje doen erna is toch ook al soort van daten? Ik vind dat echt al wel daten hoor, ik heb genoeg leuke mannelijke collega's, maar doe nooit iets met één van hen na het werk, wel met een groepje, maar zo samen gaan fietsen, dat is best een mogelijkheid om een move te maken, zeg maar.

Ik zou het een beetje integreren in het gesprek, dus niet zomaar ineens 'zullen we komende vrijdag naar de film', maar bijvoorbeeld, inhaken op een gespreksonderwerp, dus als je het hebt over zeg, animatiefilms, een bruggetje, van 'volgens mij is er weer een nieuwe film van die en die regisseur in de bioscoop, zullen we anders samen gaan?' Zoiets, dan komt het allemaal wat minder geforceerd over.
<<

Nien_

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 504

Geregistreerd: 01 Sep 2013 01:55

Bericht 28 Apr 2014 00:01

Re: Daten met collega - goed of slecht idee?

Je hebt gelijk ED met het integreren in een gesprek alleen telkens wanneer er een inkop moment komt dan weet ik niets te zeggen en achteraf bedenk ik een leuk antwoord. Ik heb ondertussen de kast al vol liggen met perfecte antwoorden en onder mijn bed stapelt het ook al op. Dus een dezer dagen komt het ervan en zegt hij weer eens wat en dazzle ik hem met mijn leuke/grappige antwoord. Ik hou jullie op de hoogte en ik vind het trouwens heel leuk en fijn dat er gereageerd en geadviseerd wordt - super lief!
Ons vrolijk meisje - 2020
Onze lieve jongen - 2022
<<

Nien_

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 504

Geregistreerd: 01 Sep 2013 01:55

Bericht 28 Apr 2014 00:04

Re: Daten met collega - goed of slecht idee?

Telkens na Spinning vraagt hij de volgende dag 'how are your butt cheeks' of dit soort onzin. Ook gewoon waar andere collega's bij zijn en hij vindt het dan grappig hoe ik en andere mensen reageren.
Ons vrolijk meisje - 2020
Onze lieve jongen - 2022
<<

Anoniem44

Bericht 28 Apr 2014 00:15

Re: Daten met collega - goed of slecht idee?

Dat is ook lastig, Nien, zeker als je iemand echt leuk begint te vinden. Het is wel een goed teken dat jullie steeds grapjes maken, veel lachen (niet geforceerd natuurlijk), lol maken en hem af en toe net even wat langer aankijken, dan ben je eigenlijk al aan het flirten, meer is het niet. Hem af en toe eens aanraken is ook een goede, maar dat moet wel bij je passen natuurlijk. Ik hoop dat het wat wordt tussen jullie, want het klinkt allemaal wel leuk.
<<

Anoniem301

Bericht 28 Apr 2014 11:15

Re: Daten met collega - goed of slecht idee?

ED, ik vind jou soms zoals vandaag best lief! :D
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9778

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 28 Apr 2014 11:20

Re: Daten met collega - goed of slecht idee?

Ik ook :ja:

Maar ik zie trouwens een spinningklas en eten erna niet direct als date. Kan ook vriendschappelijk. Ik heb namelijk meerdere mannelijke vrienden, waarmee ik 1-op-1 afspreek, gewoon gezellig.

Al is flirten wel een zeer goed teken! En ik vind de tips van ED ook absoluut goed, gewoon proberen dus Nien :dance:
<<

Nien_

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 504

Geregistreerd: 01 Sep 2013 01:55

Bericht 28 Apr 2014 14:51

Re: Daten met collega - goed of slecht idee?

Dank je allemaal! Aanraken doe ik ook wel - als ik naast hem zit dan raak ik even zijn arm aan enzo. Als het appropiate is natuurlijk niet compleet random.

Maar goed: we gaan aanstaande donderdag naar de film :cheering:
Ons vrolijk meisje - 2020
Onze lieve jongen - 2022
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9778

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 28 Apr 2014 14:53

Re: Daten met collega - goed of slecht idee?

Wat! Tell!
<<

Nien_

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 504

Geregistreerd: 01 Sep 2013 01:55

Bericht 28 Apr 2014 15:05

Re: Daten met collega - goed of slecht idee?

Er is een film festival in mijn stad en hij stuurde mij een e-mail of ik naar de opening wilde gaan en van te voren nog even wat drinken. Maar er gaan ook andere mensen mee. In ieder geval gaan we iets leuks doen na het werk. En we zijn net samen gaan lunchen buiten het kantoor. Oh, en vrijdag heb ik weer een lift met hem en we werken altijd maar tot 4uur op vrijdagen dus dan ga ik in de auto voorstellen om even naar de pub te gaan. Oh! En hij vroeg of ik toevallig vanavond naar de gym ga en ik ga om 18:00 naar body combat en hij zei dat hij op de treadmill gaat en dat hij rond dezelfde tijd gaat als ik en dat ik even 'hallo' moet komen zeggen. :)
Ons vrolijk meisje - 2020
Onze lieve jongen - 2022
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9778

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 28 Apr 2014 15:09

Re: Daten met collega - goed of slecht idee?

Klinkt veelbelovend Nien! Als ik dit zo lees, vindt hij je echt wel erg leuk :ja:
<<

Anoniem 43

Bericht 28 Apr 2014 15:12

Re: Daten met collega - goed of slecht idee?

Dat klinkt goed Nien!
<<

Nien_

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 504

Geregistreerd: 01 Sep 2013 01:55

Bericht 28 Apr 2014 16:51

Re: Daten met collega - goed of slecht idee?

Ik vind het ook erg leuk! Zojuist kwam hij Spinning nog even bevestigen voor morgen. Toevallig houden we allebei van Franse en Spaanse films, ik wil morgen voorstellen om samen een French movie night te houden. Gezellig samen op de bank met hapje :yes: .
Ons vrolijk meisje - 2020
Onze lieve jongen - 2022
<<

Anoniem58

Bericht 28 Apr 2014 17:09

Re: Daten met collega - goed of slecht idee?

Wat leuk!! Klinkt alsof hij je echt wel leuk vind!
<<

Anoniem301

Bericht 28 Apr 2014 18:37

Re: Daten met collega - goed of slecht idee?

En dan afsluiten met een French Kiss! :smile:
<<

Nien_

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 504

Geregistreerd: 01 Sep 2013 01:55

Bericht 28 Apr 2014 19:41

Re: Daten met collega - goed of slecht idee?

Carrie schreef:En dan afsluiten met een French Kiss! :smile:


Haha ja precies daar had ik zelf nog helemaal niet aan gedacht :^^:

We hebben trouwens zo meteen nog afgesproken op de treadmill omdat ik moest overwerken haalde ik body combat niet meer dus ik zie hem over een half uurtje. Zelfs als dit helemaal niets wordt dan ben ik in ieder geval super fit :razz:
Ons vrolijk meisje - 2020
Onze lieve jongen - 2022
<<

Anoniem110

Bericht 06 Mei 2014 18:47

Re: Daten met collega - goed of slecht idee?

Update!!!
<<

Nien_

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 504

Geregistreerd: 01 Sep 2013 01:55

Bericht 07 Mei 2014 23:30

Re: Daten met collega - goed of slecht idee?

Oei, update! Ik heb helaas niet echt een nieuwe update. We zijn donderdag naar het film festival geweest en het was in een super mooie locatie in een kathedraal en daar hebben we Hedwig (de uil van Harry Potter) ontmoet! Vrijdag mochten we ineens halverwege de middag weg van het werk en toen zijn we samen met een andere collega (vriendin van me) gaan lunchen daarna nog bij haar thuis gezellig gekletst en eventjes tv gekeken en toen is hij gaan sporten. Dinsdag zijn we weer naar spinning geweest maar niet samen gegeten. Verder heel veel lol op het werk samen en we hebben veel 'inside jokes'. Het gaat goed maar heel langzaam maar dat is wel prima, toch?
Ons vrolijk meisje - 2020
Onze lieve jongen - 2022
<<

Anoniem173

Bericht 07 Mei 2014 23:40

Re: Daten met collega - goed of slecht idee?

Volgens mij is langzaam opbouwen best goed, maar een beetje voorzichtig hand op z'n been rug kusje oid is mss wel leuker om er meer vaart in te krijgen? Dat jullie niet in de frienzone belanden.
<<

Anoniem44

Bericht 07 Mei 2014 23:43

Re: Daten met collega - goed of slecht idee?

Klinkt allemaal heel goed, Nien. En het hoeft toch niet snel te gaan? Het is nu leuk dus geniet daar lekker van, het hoeft niet perse snel te gaan ofzo! Ik zou hem wel steeds subtiel laten merken dat je hem meer dan gewoon aardig vindt, maar denk dat dit door die inside jokes al wel aardig overkomt.
VorigeVolgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Google [Bot]