Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Daten met collega - goed of slecht idee?

<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 16:08

Bericht 02 Apr 2014 16:42

Re: Daten met collega - goed of slecht idee?

Klinkt goed! Hij vraagt niet voor niets of je mee gaat spinnen lijkt mij... Op naar de volgende up-date na het spinnen die vast positief gaat worden.
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:44

Bericht 02 Apr 2014 16:54

Re: Daten met collega - goed of slecht idee?

Nien! Na het spinnen stel je voor ergens een afzakkertje te halen, want dat hebben jullie verdiend en de caloriën zijn al verbrand! Doen!
L2014 & H2017
<<

Nien_

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 504

Geregistreerd: 01 Sep 2013 01:55

Bericht 02 Apr 2014 17:54

Re: Daten met collega - goed of slecht idee?

mzcharlotte schreef:Nien! Na het spinnen stel je voor ergens een afzakkertje te halen, want dat hebben jullie verdiend en de caloriën zijn al verbrand! Doen!


Ja, je peptalk heeft geholpen! Oké, ik ga hem voor een borreltje uitnodigen na het spinnen als ik dat durf tenminste.

Maar jullie denken dus ook wel dat hij mij wel leuk vind? Ik bedoel hij kan ook in zijn eentje gaan spinnen daar heeft hij mij niet voor nodig inderdaad. Behalve... als hij gewoon heel graag buddies met me wil zijn. Een sport mattie ofzo haha maar dan zou ik als ik hem was een sportiever iemand kiezen.
Ons vrolijk meisje - 2020
Onze lieve jongen - 2022
<<

Pippin

Kwebbel

Berichten: 434

Geregistreerd: 19 Sep 2013 15:18

Bericht 02 Apr 2014 18:11

Re: Daten met collega - goed of slecht idee?

Hij vindt je in ieder geval leuk genoeg om buiten het werk wat te gaan doen. En ik denk dat hij ook niet zomaar met iedereen de hele stad door zou lopen.
Hoe leuk hij je precies vindt, vind ik lastig om te zeggen. Ik probeer dat namelijk ook bij iemand te ontdekken, maar is best lastig kan ik je vertellen. Gewoon gezellig gaan spinnen en wat gaan drinken en dan wordt er misschien wel wat meer duidelijk.
Veel plezier in ieder geval!
<<

Nien_

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 504

Geregistreerd: 01 Sep 2013 01:55

Bericht 02 Apr 2014 18:41

Re: Daten met collega - goed of slecht idee?

@pippin dat is zeker lastig. Gaat het bij jou ook om een collega toevallig? En heb je ook al een paar 'signs' dat hij je leuker dan gewoon aardig vindt en zo ja wat dan? Ik ben benieuwd!
Ons vrolijk meisje - 2020
Onze lieve jongen - 2022
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:43

Bericht 02 Apr 2014 18:59

Re: Daten met collega - goed of slecht idee?

Heel erg leuk om te lezen! Ik denk wel dat hij je meer dan leuk vindt hoor, anders zou hij toch tegen iedereen doen zoals hij tegen jou doet?

Veel plezier vanavond! :D
If you cannot do great things, do small things in a great way.
<<

Nien_

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 504

Geregistreerd: 01 Sep 2013 01:55

Bericht 02 Apr 2014 19:19

Re: Daten met collega - goed of slecht idee?

Peyton schreef:Heel erg leuk om te lezen! Ik denk wel dat hij je meer dan leuk vindt hoor, anders zou hij toch tegen iedereen doen zoals hij tegen jou doet?

Veel plezier vanavond! :D


Dank je :smile: (maar het is morgenavond pas). Ik heb nog een dag om me voor te bereiden op spinning. Ik heb nu wel zoiets van :omg: spinning?? Ik ga die versnelling van die fiets zo laag mogelijk zetten dat het niet opvalt anders ben ik op het einde echt net Bridget Jones die zo van die fiets afvalt :palm: .
Ons vrolijk meisje - 2020
Onze lieve jongen - 2022
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:43

Bericht 02 Apr 2014 20:27

Re: Daten met collega - goed of slecht idee?

Nien_ schreef:
Peyton schreef:Heel erg leuk om te lezen! Ik denk wel dat hij je meer dan leuk vindt hoor, anders zou hij toch tegen iedereen doen zoals hij tegen jou doet?

Veel plezier vanavond! :D


Dank je :smile: (maar het is morgenavond pas). Ik heb nog een dag om me voor te bereiden op spinning. Ik heb nu wel zoiets van :omg: spinning?? Ik ga die versnelling van die fiets zo laag mogelijk zetten dat het niet opvalt anders ben ik op het einde echt net Bridget Jones die zo van die fiets afvalt :palm: .


Oh ik dacht vandaag haha maar dan alvast veel plezier! :D
Haha ik heb ook geen ervaring met spinning. Zou inderdaad de versnelling laag zetten maar hij weet dat je net begint met spinning he? Dus gewoon rustig beginnen haha. Komt goed, vooral genieten!
If you cannot do great things, do small things in a great way.
<<

Pippin

Kwebbel

Berichten: 434

Geregistreerd: 19 Sep 2013 15:18

Bericht 02 Apr 2014 21:53

Re: Daten met collega - goed of slecht idee?

Nien_ schreef:@pippin dat is zeker lastig. Gaat het bij jou ook om een collega toevallig? En heb je ook al een paar 'signs' dat hij je leuker dan gewoon aardig vindt en zo ja wat dan? Ik ben benieuwd!



Ooit was het een collega, nu hebben we allebei een andere baan en zijn we vrienden. Maar af en toe gebeurt er wel eens wat tussen ons. Dus ik heb al genoeg signalen dat hij wel wat meer wil. Ik ben alleen nog aan het achterhalen of de signalen betrekking hebben op een gezellige avond hebben of er meer in zou kunnen zitten.


Succes met het spinnen, ik zou de versnelling ook gewoon zo laag mogelijk zetten. en gewoon af en toe een rustpauze nemen als je het niet trekt. En ach, als je zo van je fiets afvalt na het spinnen, kan hij je gewoon oprapen ;-).
<<

Amandine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4569

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:35

Bericht 03 Apr 2014 09:21

Re: Daten met collega - goed of slecht idee?

Eén tip, want ik heb wel ervaring met spinning; ik zou de versnelling echt niet te laag zetten, maar trap dan wat minder hard en het staan op de pedalen zal de eerste keren ook moeizaam gaan, dus als je dan eerder dan de rest gaat zitten is dat geen schande.
Maar als je je versnelling (weerstand) te laag zet, zit je te 'wippen' op je fiets en dat valt ontzettend op (en ziet gek uit)!
A 06-11-2017
M 23-03-2020
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 15:55

Bericht 03 Apr 2014 09:24

Re: Daten met collega - goed of slecht idee?

KOL schreef:Eén tip, want ik heb wel ervaring met spinning; ik zou de versnelling echt niet te laag zetten, maar trap dan wat minder hard en het staan op de pedalen zal de eerste keren ook moeizaam gaan, dus als je dan eerder dan de rest gaat zitten is dat geen schande.
Maar als je je versnelling (weerstand) te laag zet, zit je te 'wippen' op je fiets en dat valt ontzettend op (en ziet gek uit)!


Haha ja inderdaad! Je kunt met het ophogen van de weerstand wel een beetje smokkelen, door bijvoorbeeld niet 2 erbij te doen maar 1.
Ik vond het wel makkelijker spinnen als je mee gaat in het tempo van de muziek trouwens, dus dat je echt in zo'n cadans zit.
<<

Nien_

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 504

Geregistreerd: 01 Sep 2013 01:55

Bericht 03 Apr 2014 23:15

Re: Daten met collega - goed of slecht idee?

Hoi allemaal,

Even een kleine update, spinning is goed gegaan (mede dankzij jullie tips) had de versnelling inderdaad niet te laag en soms gesprokkeld met de versnelling hoger zetten. Daarna zijn we samen nog een hapje gaan eten en dat was ook gezellig. Ik ben rond 21:00 uur naar huis gegaan - en ondanks dat het heel gezellig was heb ik sterk het gevoel dat hij niet echt dé klik heeft met mij. 'He is just not that into me' denk ik. Hij ging op het einde heel abrupt weg en dat was best wel een vreemd moment. Ik zal nog even afwachten hoe het morgen op het werk gaat en sowieso de aankomende dagen. Al lijkt het erop dat hij geen interesse heeft voor meer dan een vriendschap met mij.
Ons vrolijk meisje - 2020
Onze lieve jongen - 2022
<<

Anoniem173

Bericht 04 Apr 2014 21:21

Re: Daten met collega - goed of slecht idee?

Hmmm apart dat hij zo snel weg ging. Heb je hem vandaag nog kunnen pijlen?
<<

Nien_

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 504

Geregistreerd: 01 Sep 2013 01:55

Bericht 05 Apr 2014 01:05

Re: Daten met collega - goed of slecht idee?

Ja, ik vond het ook apart hoe hij ineens afscheid nam terwijl we al een uur zaten te kletsen in het restaurant. Vandaag op het werk was het weer gewoon. Heel gezellig gekletst over gisteravond en hij zei dat we dat vaker moesten doen. Ik vind het erg verwarrend maar ik heb in ieder geval de smaak van spinning te pakken dus ik ga volgende week weer. Hij ging misschien ook mee zei hij. Ik weet nu niet zo goed wat ik ervan moet denken, ik geloof dat ik me er misschien ook iets teveel van had voorgesteld, van gisteravond bedoel ik.
Ons vrolijk meisje - 2020
Onze lieve jongen - 2022
<<

Nien_

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 504

Geregistreerd: 01 Sep 2013 01:55

Bericht 08 Apr 2014 20:10

Re: Daten met collega - goed of slecht idee?

Ik heb nog een leuke update. Vandaag vroeg de leuke collega wanneer we weer gingen spinnen en hapje eten en dat hij het spinnen een wekelijkse date wil maken. Ook heb ik weer een lift met hem gehad vandaag en toen zijn we op zijn initiatief nog wat gaan drinken (thee).

Hij wil wel heel graag vrienden met mij zijn :banaan:
Ons vrolijk meisje - 2020
Onze lieve jongen - 2022
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:44

Bericht 08 Apr 2014 20:58

Re: Daten met collega - goed of slecht idee?

Ik had deze updates gemist! Whoop whoop!
L2014 & H2017
<<

Anoniem173

Bericht 08 Apr 2014 23:19

Re: Daten met collega - goed of slecht idee?

Vind ik leuk! :D

Keep us updated!
<<

Nien_

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 504

Geregistreerd: 01 Sep 2013 01:55

Bericht 09 Apr 2014 00:02

Re: Daten met collega - goed of slecht idee?

Thanks mzcharlotte en atelier madame - ik vond het ook erg leuk. :dance:

Ik zal jullie op de hoogte houden!
Ons vrolijk meisje - 2020
Onze lieve jongen - 2022
<<

Anoniem304

Bericht 09 Apr 2014 09:26

Re: Daten met collega - goed of slecht idee?

Leuk om te lezen!
<<

kerel

Lady-post-a-lot

Berichten: 1385

Geregistreerd: 11 Sep 2013 13:24

Bericht 09 Apr 2014 11:01

Re: Daten met collega - goed of slecht idee?

Maar Nien, wordt 't relatiemateriaal of gewoon een bmf om zo maar te zeggen?
<<

Nien_

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 504

Geregistreerd: 01 Sep 2013 01:55

Bericht 09 Apr 2014 12:17

Re: Daten met collega - goed of slecht idee?

kerel schreef:Maar Nien, wordt 't relatiemateriaal of gewoon een bmf om zo maar te zeggen?


Nou Kerel, ik hoop wel meer dan een bmf (best male friend?!?) - ik weet niet of hij me meer dan leuk vind al vermoed ik van wel. En ik zelf ben ook super subtiel daarom denk ik ook niet dat hij denkt dat ik hem leuk vind (snap je 'm nog?). Ik vind het wel leuk om slowly but surely vaker met hem om te gaan en hem echt goed te leren kennen. Tenslotte werken we samen en is het daarom lastiger om gewoon even iets te beginnen. Ik moet wel zeggen dat ik hem steeds leuker begin te vinden - ooohhh zijn lach is zo mooi. We hebben dezelfde humor en dat vind ik zo belangrijk. Ik hoop dus wel dat het uiteindelijk een relatie wordt maar ik vind het wel prima om het langzaam aan te doen. Tenslotte ben ik pas 6 weken officieel vrijgezel (al voelt het al veel langer), misschien denkt hij wel dat ik nog niet aan daten toe ben. Kortom, ik weet het echt niet! :laughcry:
Ons vrolijk meisje - 2020
Onze lieve jongen - 2022
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:43

Bericht 20 Apr 2014 18:50

Re: Daten met collega - goed of slecht idee?

Hoe gaat het nu, Nien_? :D
If you cannot do great things, do small things in a great way.
<<

Anoniem173

Bericht 20 Apr 2014 21:00

Re: Daten met collega - goed of slecht idee?

Ik ben ook benieuwd!
<<

Nien_

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 504

Geregistreerd: 01 Sep 2013 01:55

Bericht 21 Apr 2014 08:45

Re: Daten met collega - goed of slecht idee?

Leuk dat jullie ernaar vragen; ik heb geen nieuwe spannende update. We zijn afgelopen dinsdag weer naar Spinning Class geweest en dat was leuk. Daarna zijn we een hapje gaan eten en dat was ook gezellig. Woensdag was het zoals normaal op het werk en donderdag was hij de halve dag al vrij omdat hij weg is tijdens het paasweekend. Aankomende dinsdag gaat Spinning niet door samen omdat hij pas woensdag weer terug op het werk is. Ik ben er nog steeds niet achter of dit uiteindelijk op daten gaat uitdraaien.
Ons vrolijk meisje - 2020
Onze lieve jongen - 2022
<<

Raaf

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 368

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:31

Bericht 22 Apr 2014 13:17

Re: Daten met collega - goed of slecht idee?

Ik vind daten met een collega absoluut geen no-go! Mijn vriend en ik waren ook collega's van elkaar. Gelukkig voor ons ging hij naar een andere werkplek. Maar iedereen wist er vanaf. Hebben er ook nooit moeilijk over gedaan. Bij Defensie zijn trouwens heel veel stelletjes en dat houdt je daar echt niet tegen. ;) Mijn vriend en ik heb nooit echt direct samengewerkt, maar zochten elkaar wel vaak op.

Ik heb trouwens altijd meer voordelen gezien en nu ik uit Defensie ben nog steeds. Ik weet hoe het bedrijf werkt en ben gewent aan de nadelen die eraan vast zitten (uitzendig/veel weg) Al is het niet altijd even leuk. Uiteraard wel als je elkaar weer ziet. Van roddels en praatjes heb ik me nooit iets van aangetrokken.

Heb niet het hele topic doorgelezen, maar als je gevoel goed zit bij je collega, gewoon vragen. Mocht je gaan daten, zou ik persoonlijk wel duidelijke afspraken maken. Beter dat je collega's het weten dan stiekem en roddels krijgen.
Afbeelding
VorigeVolgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers