Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Kussenslopen

<<

Anoniem113

Bericht 23 Mrt 2014 16:43

Kussenslopen

Ik ben op zoek naar nieuwe kussenslopen. Waar kopen jullie ze? Ik ben op zoek naar basic kleuren en het liefst een beetje goedkoop.
<<

Anoniem186

Bericht 23 Mrt 2014 16:43

Re: Kussenslopen

Ikea!
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:28

Bericht 23 Mrt 2014 17:26

Re: Kussenslopen

Leen Bakker heeft ze ook, basic en betaalbaar.
Trots op mijn stoere ventje!
<<

Anoniem253

Bericht 23 Mrt 2014 17:29

Re: Kussenslopen

Je kan ook kijken bij de hema en action.
<<

Beachgirl

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2148

Geregistreerd: 09 Sep 2013 19:18

Bericht 23 Mrt 2014 17:46

Re: Kussenslopen

H&M?
M. 💗 November 2020
L. 💙 Mei 2023
<<

Beachgirl

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2148

Geregistreerd: 09 Sep 2013 19:18

Bericht 23 Mrt 2014 17:48

Re: Kussenslopen

Ik vind persoonlijk het beddegoed van de Ikea 3x niks. De maten kloppen vaak voor geen meter, en kloppen ze wel dat krimpt het beddengoed als een gek.
M. 💗 November 2020
L. 💙 Mei 2023
<<

expressob

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2005

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:44

Bericht 23 Mrt 2014 17:51

Re: Kussenslopen

Leenbakker. Mijn dekbedovertreks en dergelijke blijven goed!
<<

Anoniem186

Bericht 23 Mrt 2014 20:09

Re: Kussenslopen

Beachgirl schreef:Ik vind persoonlijk het beddegoed van de Ikea 3x niks. De maten kloppen vaak voor geen meter, en kloppen ze wel dat krimpt het beddengoed als een gek.


Dat hebben ze tegenwoordig aangepast toch? Eerst was dat inderdaad wel zo. Ik heb nu een nieuwe en dat past perfect. En gaat ook altijd in de droger en geen last gehad van krimpen.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 23 Mrt 2014 20:19

Re: Kussenslopen

Ik zou zeggen kijk bij een linnen zaak. Is wel iets duurder, maar vaak wel betere kwaliteit en meer mogelijkheden. Plus de levensduur is langer, omdat ze vaak wat dikker zijn.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Anoniem30

Bericht 23 Mrt 2014 20:30

Re: Kussenslopen

IKEA heeft goede, goede maat & blijven goed qua maat, ook in de droger.
<<

Anoniem113

Bericht 23 Mrt 2014 20:57

Re: Kussenslopen

Ikea kom ik helaas niet snel meer in de buurt. Maar Hema kan ik wel eens kijken! En HM kom ik ook langs, wist niet dat ze het daar ook hebben.


We hebben nu nog "goedkoop" beddengoed omdat we pas een nieuw dekbed hebben van 240 bij 220. Dus beetje bij beetje kopen we wat mooier en kwalitatief beter beddengoed. Maar eerst even de extra kussens goedkoop voorzien van nieuwe hoezen en daarna op voor mooie en goeie overtrekken. 80 euro is bijna goedkoop te noemen met dit formaat.
<<

Anoniem30

Bericht 23 Mrt 2014 21:01

Re: Kussenslopen

Ik heb hele mooie en goede kwaliteit dekbedovertrekken van de IKEA in die maat, en heb er maximaal 25 euro voor betaald, en je hebt ze daar ook voor max. 50 euro, dus zou daar echt een keer gaan kijken! Evenals de HEMA. Ik heb ook fijne kussenhoezen van de Zeeman.
<<

Beachgirl

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2148

Geregistreerd: 09 Sep 2013 19:18

Bericht 23 Mrt 2014 21:10

Re: Kussenslopen

Clapperdie schreef:Ikea kom ik helaas niet snel meer in de buurt. Maar Hema kan ik wel eens kijken! En HM kom ik ook langs, wist niet dat ze het daar ook hebben.


We hebben nu nog "goedkoop" beddengoed omdat we pas een nieuw dekbed hebben van 240 bij 220. Dus beetje bij beetje kopen we wat mooier en kwalitatief beter beddengoed. Maar eerst even de extra kussens goedkoop voorzien van nieuwe hoezen en daarna op voor mooie en goeie overtrekken. 80 euro is bijna goedkoop te noemen met dit formaat.



Niet alle winkels hebben de H&M Home collectie maar op de site hebben ze wel alles.
M. 💗 November 2020
L. 💙 Mei 2023
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 23 Mrt 2014 21:17

Re: Kussenslopen

Misschien leuk om deze week te kijken bij de VD. Die hebben beddengoed in het prijzencircus. Zoals ik net zag best wel leuke.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:44

Bericht 23 Mrt 2014 21:44

Re: Kussenslopen

Zeeman heeft ze ook, maar zijn stug en heel erg groot. Maar wel cheapy.
L2014 & H2017
<<

Anoniem75

Bericht 23 Mrt 2014 21:49

Re: Kussenslopen

Kruidvat en Trekpleister hebben ze ook vaak in de aanbieding
<<

Anoniem187

Bericht 23 Mrt 2014 21:53

Re: Kussenslopen

Ikea, Hema, Wehkamp..
<<

Vintage

Kletskop

Berichten: 970

Geregistreerd: 02 Sep 2013 18:27

Bericht 24 Mrt 2014 22:47

Re: Kussenslopen

Beachgirl schreef:Ik vind persoonlijk het beddegoed van de Ikea 3x niks. De maten kloppen vaak voor geen meter, en kloppen ze wel dat krimpt het beddengoed als een gek.


Ondanks dat ik het beddengoed van IKEA na het wassen in de droger doe, herken ik me helemaal niet in bovenstaande.
Happiness comes
from within you.
You'll never find it by
chasing relationships,
jobs, beauty, money.
Happiness Always
starts within.
<<

Vintage

Kletskop

Berichten: 970

Geregistreerd: 02 Sep 2013 18:27

Bericht 24 Mrt 2014 22:51

Re: Kussenslopen

Clapperdie schreef:Ikea kom ik helaas niet snel meer in de buurt. Maar Hema kan ik wel eens kijken! En HM kom ik ook langs, wist niet dat ze het daar ook hebben.


We hebben nu nog "goedkoop" beddengoed omdat we pas een nieuw dekbed hebben van 240 bij 220. Dus beetje bij beetje kopen we wat mooier en kwalitatief beter beddengoed. Maar eerst even de extra kussens goedkoop voorzien van nieuwe hoezen en daarna op voor mooie en goeie overtrekken. 80 euro is bijna goedkoop te noemen met dit formaat.


Ik heb laatst beddengoed gekocht bij de PLUS van het merk Walra. Echt heerlijk spul en blijft mooi en zacht. Heb er 14,95 voor betaald met een volle spaarkaart. Heb namelijk ook een 240 bij 220. Heb nog 80 zegels liggen (heb je nodig voor een volle spaarkaart). Mocht je interesse hebben, stuur me dan even een pm.
Happiness comes
from within you.
You'll never find it by
chasing relationships,
jobs, beauty, money.
Happiness Always
starts within.
<<

Beachgirl

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2148

Geregistreerd: 09 Sep 2013 19:18

Bericht 25 Mrt 2014 10:34

Re: Kussenslopen

Sheherazade schreef:
Beachgirl schreef:Ik vind persoonlijk het beddegoed van de Ikea 3x niks. De maten kloppen vaak voor geen meter, en kloppen ze wel dat krimpt het beddengoed als een gek.


Ondanks dat ik het beddengoed van IKEA na het wassen in de droger doe, herken ik me helemaal niet in bovenstaande.



Dan heb ik waarschijnlijk echt net een verkeerde gehad. Mn moeder had dezelfde gekocht samen met mij en die liep ook te mopperen.
M. 💗 November 2020
L. 💙 Mei 2023

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers