Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Gênant..hoe los jij het op?

<<

Jilke

Kwebbel

Berichten: 261

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:26

Bericht 22 Mrt 2014 23:55

Gênant..hoe los jij het op?

Vrouwen gaan vaak tegelijk naar het toilet. Stel je zit met mensen die je pas kent in een restaurant. Werkuitje van je vriend/man. Je hebt ongelofelijk last van je darmen en gaat naar het toilet. Zeggen er 3 vrouwen dat ze ook even meegaan.
Je gaat naar binnrn het hokje in, en wacht tot de rest klaar is omdat je al weet dat het niet zonder geluids en stankoverlast kan, in de hoop dat ze weggaan en je op je gemak kunt gaan zitten.
Helaas..heel sociaal..ze wachten op je. Maar je moet enorm erg!

Hoe los jij dit op?
<<

Anoniem51

Bericht 22 Mrt 2014 23:57

Re: Gênant..hoe los jij het op?

Oh, dat is best gênant, ik zou het achteraf gewoon uitleggen. Sorry, last van m'n darmen en dus wat bijgeluiden...
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 23 Mrt 2014 00:00

Re: Gênant..hoe los jij het op?

'Sorry, ik kan echt niet plassen als er andere mensen bij zijn. Gaan jullie maar vast, ik kom zo.'

En dan bommen los, hahaha.
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5496

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:34

Bericht 23 Mrt 2014 00:02

Re: Gênant..hoe los jij het op?

Gewoon gaan, des te sneller ben je klaar. Ik weet niet hoe dun de muren tussen de wc's zijn maar je zal toch niet alles horen? Anders doorspoelen tegelijk met het bijgeluid, dan hoor je bijna niks haha.
<<

Anoniem166

Bericht 23 Mrt 2014 00:04

Re: Gênant..hoe los jij het op?

Ik vind het allereerst een heel vreemde situatie, omdat ik me niet kan voorstellen dat vrouwen die je voor het eerst ziet met je mee gaan naar het toilet en daar dan ook blijven wachten. Dat vind ik meer iets voor vriendinnen die close zijn.

Ik zou het overigens ophouden en daarna met een smoes terug gaan. Dus zeggen dat je ongesteld bent geworden en even wat uit je tas moet pakken, of 5 minuten later nog eens gaan omdat je van thee of water nou altijd zo vaak moet plassen. Of na paar minuten naar het toilet gaan (haartje in je oog ofzo). Of gewoon los gaan en er geen woorden aan vuil maken. Iedereen poept.
<<

Anoniem123

Bericht 23 Mrt 2014 07:36

Re: Gênant..hoe los jij het op?

Ik zou het dan echt niet kunnen. Ik zou het ophouden.

Had het pas nog bij ikea. Bleken de 2 laatste wc's stuk te zijn en er stond een wachtrij. En toen ik aan de beurt was was alleen de eerste wc vrij. Pal naast de eerste die stond te wachten. Dus niets gedaan en 3 kwartier buikpijn gehad naar huis. Liever dat dan schamen. De wc was namelijk boven en onder gewoon open.
<<

Slakje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2867

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:38

Bericht 23 Mrt 2014 09:27

Re: Gênant..hoe los jij het op?

Gewoon gaan. Iedereen heeft wel es last van de darmen. Je bent een mens, met een mensenlichaam komt dat nu eenmaal voor.
AfbeeldingAfbeelding
<<

Shy

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1232

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:29

Bericht 23 Mrt 2014 10:16

Re: Gênant..hoe los jij het op?

Sarahkey: daar zou ik toch gewoon echt schijt aan hebben :laughcry: , liever even schamen de meeste mensen die daar in de rij staan die zie je waarschijnlijk toch nooit meer.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem58

Bericht 23 Mrt 2014 10:48

Re: Gênant..hoe los jij het op?

Gewoon poepen! Zeker in een ikea. Ik poep ook niet graag ergens anders, en gelukkig komt het ook bijna nooit voor dat ik ergens anders moet, maar als ik het echt niet zou kunnen ophouden zonder flinke buikpijn dan zou ik gewoon gaan poepen.
<<

Anoniem193

Bericht 23 Mrt 2014 11:09

Re: Gênant..hoe los jij het op?

Ik zou ook gewoon gaan. Voorheen hield ik het ook op met flinke verstoppingen op de koop toe.
Ik heb wel altijd een aansteker in mijn broekzak. Zodra ik klaar ben steek ik een papiertje in de brand, en gooi die in de pot zodra ik bijna mijn vingers brand. Dat haalt de ergste geur weg
<<

Vintage

Kletskop

Berichten: 970

Geregistreerd: 02 Sep 2013 18:27

Bericht 23 Mrt 2014 12:13

Re: Gênant..hoe los jij het op?

Sanne schreef:Ik vind het allereerst een heel vreemde situatie, omdat ik me niet kan voorstellen dat vrouwen die je voor het eerst ziet met je mee gaan naar het toilet en daar dan ook blijven wachten. Dat vind ik meer iets voor vriendinnen die close zijn.


Eens met bovenstaande Ik kan me ook niet voorstellen dat voorgestelde situatie snel voorkomt!
Happiness comes
from within you.
You'll never find it by
chasing relationships,
jobs, beauty, money.
Happiness Always
starts within.
<<

Anoniem280

Bericht 23 Mrt 2014 12:16

Re: Gênant..hoe los jij het op?

Ik ben al blij dat ik ontlasting kwijt kan. Maakt me echt niets uit of anderen het nu kunnen horen.
<<

Ilovethe90s

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3154

Geregistreerd: 03 Sep 2013 22:14

Bericht 23 Mrt 2014 12:17

Re: Gênant..hoe los jij het op?

Ja, niet fijn maar ik zou gaan. Daarna nog een hele tijd met krampen of buikpijn rond lopen lijkt me namelijk nog onprettiger.
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8166

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:36

Bericht 23 Mrt 2014 12:21

Re: Gênant..hoe los jij het op?

Ik zou idd gewoon gaan en als er geluid bij komt dan lekker overdreven "SORRYYYYYY" roepen.
30-04-2017
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11585

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 23 Mrt 2014 12:33

Re: Gênant..hoe los jij het op?

Gewoon gaan, ophouden is ontzettend slecht voor je. Sinds ik pds heb heb ik hier echt geen problemen meer mee. Ja jammer de keuze of een geurtje of buikpijn is voor mij niet zo lastig.
2015 💙
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3406

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:35

Bericht 23 Mrt 2014 12:36

Re: Gênant..hoe los jij het op?

In die situatie zou ik er zelf niet eens bij nadenken, misschien wel om niet als eerste te gaan als er bv maar 2 toiletten zijn ivm mogelijke stank maar verder niet. Ik vind het genanter als ik op mijn werk van het toilet gebruik wil maken en er blijkt dan plotseling toch meer te komen/meer geluiden dan verwacht en er staan dan collega's op de gang te praten. Probeer ik verder ook niet maar niet over na te denken.
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

Anoniem315

Bericht 23 Mrt 2014 13:21

Re: Gênant..hoe los jij het op?

Ik zou zeggen: 'Gaan jullie maar vast terug hoor, dit duurt nog wel even..' :P
<<

Lookie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2630

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:20

Bericht 23 Mrt 2014 14:38

Re: Gênant..hoe los jij het op?

Ik zou zeggen: "Gaan jullie maar vast, ik kom er zo aan" of teruggaan inderdaad. Ik hou er ook helemaal niet van om ergens anders te gaan dan thuis. Ik zou willen dat ik me er niets van aantrok en gewoon ging, omdat het gewoon menselijk is, maar ik blijf me toch generen.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12151

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 23 Mrt 2014 20:29

Re: Gênant..hoe los jij het op?

Ik zou dan echt niet meer kunnen. Bij mij blokkeert de boel dan
Afbeelding
<<

Anoniem 63

Bericht 23 Mrt 2014 21:00

Re: Gênant..hoe los jij het op?

Oh, ik zou echt heel erg balen ook in die situatie. Ik heb nog altijd moeite met naar het toilet gaan uberhaupt op andere plekken dan mijn eigen huis. Helaas kan het gewoon niet altijd anders en ik zal er toch echt makkelijk in moeten worden want met mijn PDS krijg ik alleen maar meer last....
<<

Nicole

Kwebbel

Berichten: 257

Geregistreerd: 03 Sep 2013 12:41

Bericht 24 Mrt 2014 12:08

Re: Gênant..hoe los jij het op?

Ik zou absoluut wachten totdat ze weg zijn. Ik zou even zeggen dat ik niet kan plassen als er andere bij zijn en dat ik er zo wel aankom.
Een blog over gezond eten en drinken zonder E-nummers, geraffineerde suikers en ingrediënten die jij niet kent, check: http://blog.nicoles-choice.nl/
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 24 Mrt 2014 12:12

Re: Gênant..hoe los jij het op?

Sanne schreef:Ik vind het allereerst een heel vreemde situatie, omdat ik me niet kan voorstellen dat vrouwen die je voor het eerst ziet met je mee gaan naar het toilet en daar dan ook blijven wachten. Dat vind ik meer iets voor vriendinnen die close zijn.

Ik zou het overigens ophouden en daarna met een smoes terug gaan. Dus zeggen dat je ongesteld bent geworden en even wat uit je tas moet pakken, of 5 minuten later nog eens gaan omdat je van thee of water nou altijd zo vaak moet plassen. Of na paar minuten naar het toilet gaan (haartje in je oog ofzo). Of gewoon los gaan en er geen woorden aan vuil maken. Iedereen poept.


Hier ben ik het mee eens.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers