Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Lage nep-Allstars (Primark?)

<<

Anoniem51

Bericht 22 Mrt 2014 09:59

Lage nep-Allstars (Primark?)

Wie heeft ze wel eens gekocht en waar kan ik ze allemaal vinden? Kwam ze op een blog van de primark tegen, dacht ze bij Van Haren in de etalage te zien, etc etc. En wat zijn jullie ervaringen ermee, gaan ze nog een beetje mee, of scheurt de zijkant van de zool al na drie keer dragen?

M'n Allstars zijn nu echt stuk, maar wil nu even geen 'echte' kopen, komt volgend jaar wel weer. Dus ik dacht aan één of twee paar neppers voor dit voorjaar/deze zomer.
Laatst gewijzigd door Anoniem51 op 22 Mrt 2014 10:30, in totaal 2 keer gewijzigd.
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:36

Bericht 22 Mrt 2014 10:03

Re: Lage nep-Allstars

Scapino, van haren, schoenenreus.....
Ik haal altijd half hoge, 2jr geleden bij scapino en vorig jaar bij van haren. Ze gaan vaak maar een jaartje mee maar zijn ook maar tussen de €10-€13 ofzo. Na een jaar is de zool echt wel op!

Edit: scheurt bij mij niet aan de zijkant maar de onderkant of alle demping is uit de hiel of het 'kartonnetje' van de hielkap zit gefrommelt. Je moet dus echt wel zorgen dat je hem netjes aan doet en niet je voet er in frummelt want dat is killing voor de hielkap!
30-04-2017
<<

Anoniem51

Bericht 22 Mrt 2014 10:10

Re: Lage nep-Allstars

Haha, m'n Allstars zijn ook maar een jaar meegegaan, dus wat dat betreft vind ik het niet erg. Ik loop er trouwens wel ontzettend veel op, ik werk er de hele zomer op, doe daarnaast ook veel lopend etc.
<<

Anoniem51

Bericht 22 Mrt 2014 10:20

Re: Lage nep-Allstars

Hebben ze bij de Primark die lage Allstars nog? En in verschillende kleuren? Die blog was namelijk uit 2012. Anders ga ik daar binnenkort even heen.
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:42

Bericht 22 Mrt 2014 11:11

Re: Lage nep-Allstars (Primark?)

Ik heb ze ook, maar ik vind de echte allstars toch echt fijner lopen. Betere demping.

Ik weet niet of ze nu de lage al hebben, de hoge hebben ze altijd wel. De lage heb ik afgelopen zomer daar gekocht, echt hartje zomer.
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Siem

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2321

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:25

Bericht 22 Mrt 2014 11:15

Re: Lage nep-Allstars (Primark?)

Ik heb ze vorig jaar bij de h&m gekocht en heb ze na een maand weg kunnen gooien.. Ik zou anders even op mp kijken daar kun je vaak nog wel echte all stars kopen voor een mooi prijsje.
<<

Anoniem51

Bericht 22 Mrt 2014 11:18

Re: Lage nep-Allstars (Primark?)

Qua demping leg ik er toch altijd al een gelzool in. Ik ga in elk geval kijken, die van de H&M zal ik dan links laten liggen. Marktplaats vind ik geen optie omdat ik geen gedragen schoenen wil. Liever nog minder goede nieuwe schoenen dan schoenen die al gevormd zijn naar andermans voet :)
<<

Siem

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2321

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:25

Bericht 22 Mrt 2014 11:21

Re: Lage nep-Allstars (Primark?)

Ik heb van de week nog een nieuw paar gekocht voor 22,50 op mp al moet je natuurlijk net geluk hebben qua maat
<<

Anoniem51

Bericht 22 Mrt 2014 11:23

Re: Lage nep-Allstars (Primark?)

Dan denk ik dat je wel heel erg mazzel hebt gehad :thumbup:
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:42

Bericht 22 Mrt 2014 11:24

Re: Lage nep-Allstars (Primark?)

Ik heb nog wel een paar liggen van de Primark, lage, in maat 41. Zijn nog helemaal nieuw, net te klein voor mij dus nooit gedragen. Je mag ze zo ophalen. Zijn blauw met een soort glitter/glans eroverheen. Wel een beetje opvallend dus ;) kan helaas geen foto maken, ze liggen nog bij mijn zusje.
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Monte

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 854

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:04

Bericht 22 Mrt 2014 11:30

Re: Lage nep-Allstars (Primark?)

Ik had ze van newlook en die zijn maar 5 maanden mee gegaan voordat de onderkant een gat kreeg en mijn sokken nat werden. Ik had ook een tweede paar en die gaat lenger mee, maar de zijkant zit wel los. En daarbij heb ik wel last van zweetvoeten en daardoor ruiken ze nu ook echt niet lekker meer.
<<

Anoniem51

Bericht 22 Mrt 2014 11:33

Re: Lage nep-Allstars (Primark?)

Ik heb maat 37-38 Poppy, maar toch bedankt!
<<

Anoniem187

Bericht 22 Mrt 2014 13:05

Re: Lage nep-Allstars (Primark?)

Ik heb ze van de H&M en vind ze juist erg fijn!
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6805

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:33

Bericht 23 Mrt 2014 11:05

Re: Lage nep-Allstars (Primark?)

Bij Big Bazar aankomende week hebben ze ze ook in de aanbieding. 39,95

http://www.bigbazar.eu/pagina/folder
2016
<<

Anoniem51

Bericht 23 Mrt 2014 12:08

Re: Lage nep-Allstars (Primark?)

Ik zie alleen maar nep-Vans voor 6 euro? Maar Vans vind ik niet mooi. Toch bedankt!
<<

Dropveter

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1919

Geregistreerd: 01 Sep 2013 06:44

Bericht 23 Mrt 2014 12:13

Re: Lage nep-Allstars (Primark?)

Je moet nog iets naar beneden scrollen, daar staat nog een folder Dundas. Daar zie je ze gelijk staan.
<<

Anoniem51

Bericht 23 Mrt 2014 12:17

Re: Lage nep-Allstars (Primark?)

Oooohhhhhh. Oké :angel:

Edit: ik kan toch niet eerder dan vrijdag en ik gok dat er dan niets meer over is..
<<

Dropveter

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1919

Geregistreerd: 01 Sep 2013 06:44

Bericht 23 Mrt 2014 12:19

Re: Lage nep-Allstars (Primark?)

Hahah :hulde:
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:42

Bericht 23 Mrt 2014 15:02

Re: Lage nep-Allstars (Primark?)

Wanneer gaat die folder precies in dan? Want die Vans bij het kruidvat heb ik ook nooit gevonden.

En dan wil ik best voor je kijken evt Dundas. Ik heb toch de hele week geen flikker te doen haha.
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers