Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Gevallen, schaafwond-edit: en een klein blauw plekje (foto)

<<

Anoniem100

Bericht 26 Mrt 2014 12:35

Re: Gevallen, schaafwond-edit: en een klein blauw plekje (fo

Kan me voorstellen dat je ervan schrok Dundas! Hoe is het nu?

Ik heb 2 weken geleden ook een blauwe plek opgelopen op m'n bovenarm, inmiddels word 'ie geel en groen...heel charmant.
<<

Anoniem51

Bericht 26 Mrt 2014 13:39

Re: Gevallen, schaafwond-edit: en een klein blauw plekje (fo

Bolletje schreef:Ik vind het een beetje vreemd om hier een foto voor te plaatsen, het is een blauwe plek! Niks ernstigs hoor :)
nou, dan vind jij dat toch lekker vreemd. Ik schrok er best van dat die plek na vier dagen nog altijd groeiende is, kan toch?

Siepie en Riverwood, op m'n werk gaat het gelukkig goed. Zolang de kinderen maat van m'n been afblijven :) het is alleen gevoelig bij aanraken, voor de rest valt het gelukkig mee.
<<

Anoniem38

Bericht 26 Mrt 2014 14:01

Re: Gevallen, schaafwond-edit: en een klein blauw plekje (fo

Het klopt dat zo'n blauwe plek eerst nog groeit. Van binnenuit komt de blauwe plek naar de oppervlakte en vervolgens door de zwaartekracht zakt de hele boel naar beneden.

niet gek opkijken als je voet straks blauw/groen/geen wordt..

beterschap!
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 26 Mrt 2014 14:39

Re: Gevallen, schaafwond-edit: en een klein blauw plekje (fo

Mijn vriend heeft een keer een hele grote blauwe plek op zijn scheen gehad en een paar dagen later had hij ineens op en onder zijn voet ook allerlei blauwe plekken. Ik vond dat toen best eng en we hebben toen even de HAP gebeld (het was in het weekend) en we moesten even langskomen. Toen vertelden ze ons ook dat bloeduitstortingen zo naar beneden kunnen zakken. Ze waren toen echter ook een beetje bang voor een gebroken scheenbeen dus we moesten langskomen om foto's te laten maken. Gelukkig niks aan de hand :) Maar het is dus normaal dat die plekken naar beneden zakken. Gek he?

♥♥
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11576

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 28 Mrt 2014 20:32

Re: Gevallen, schaafwond-edit: en een klein blauw plekje (fo

Jip83 schreef:Het klopt dat zo'n blauwe plek eerst nog groeit. Van binnenuit komt de blauwe plek naar de oppervlakte en vervolgens door de zwaartekracht zakt de hele boel naar beneden.

niet gek opkijken als je voet straks blauw/groen/geen wordt..

beterschap!


Heb je grote blauwe plekken wel eens getaped? Dat ziet er pas maf uit als het dan goed zit trekt de blauwkleurig naar boven ipv dat ie zakt.
2015 💙
<<

Anoniem38

Bericht 28 Mrt 2014 21:19

Re: Gevallen, schaafwond-edit: en een klein blauw plekje (fo

Een keer, maar dat was een kleine blauwe plek en toen zag je het patroon van de tape nadat de tape eraf ging.
Vorige

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers