Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Weekend!

<<

Anoniem187

Bericht 21 Mrt 2014 18:17

Weekend!

Het weekend is er weer :banaan: Hoe ziet jouw weekend er uit?
<<

Anoniem44

Bericht 21 Mrt 2014 18:18

Re: Weekend!

Ik werk juist vaak in het weekend, zo ook dit weekend, dus voor mij is het niet echt weekend, helaas!
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 21 Mrt 2014 18:19

Re: Weekend!

Heerlijk, had het een klein beetje vanaf 12 uur.
Vanavond ga ik nog karten met vrienden.
Morgen boodschappen doen en 's avonds een feestje.
Overdag denk ik dat ik aan mijn motor ga prutsten, deze wil ik helemaal goed in elkaar hebben zitten zodat ik vanaf volgende week weer met de motor naar mijn werk kan.
Zondag richt mijn zus om op te passen op de kleine. Ik eet daar met de kleine.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5683

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 21 Mrt 2014 18:35

Re: Weekend!

Morgen van 7 tot 15 uur werken (dag 1 van de 6), en om 16 uur wordt ik opgehaald om naar Antwerpen te gaan voor het concert van de BSB!
Zondag van 10.30 uur tot 19 uur werken (dag 2).
En dan is het weekend weer om.
En dan moet ik nog tot en met donderdag werken...
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

JustMeDaan

Major Yipyapper

Berichten: 3186

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:39

Bericht 21 Mrt 2014 18:38

Re: Weekend!

Beide dagen werken van 07:00 tot 15:30.
D. 💙14-01-2019💙
<<

Anoniem30

Bericht 21 Mrt 2014 18:55

Re: Weekend!

Ja ik kan ook weer een keer zeggen dat ik weekend heb, woehoe! Kom net thuis van werken, ga nu pizza maken en avond gezellig met vriend en komt geloof ik familie van mijn vriend. Morgen ga ik met een vriendin lunchen in Haarlem, heb haar al een maand of 8 niet gezien, dus lekker bijkletsen!! En zondag dag met mijn vriend, als we den haag in en uit kunnen, dan gaan we even naar mijn oma & opa op visite, mijn opa is maandag jarig.
<<

Anoniem151

Bericht 21 Mrt 2014 18:59

Re: Weekend!

Man komt zo weer thuis van een cursus, is 2 dagen weggeweest. Vanavond lui op de bank denk ik.
Morgen gaan we zeilen met vrienden. Als het weer een beetje redelijk is gaan we zondag in de tuin bezig.
<<

Zonnetje

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2452

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:49

Bericht 21 Mrt 2014 19:06

Re: Weekend!

Ik ga straks naar de kapper, morgen ga ik met mijn nichtje naar een hardloopsymposium en 's avonds gaan we met vrienden uit eten. Zondag ga ik het huis schoonmaken en nog wat werken en solliciteren.
<<

Vintage

Kletskop

Berichten: 970

Geregistreerd: 02 Sep 2013 18:27

Bericht 21 Mrt 2014 19:13

Re: Weekend!

Vanavond: wat drinken in de stad.

Morgen
: in de ochtend hardlopen. Vervolgens het huis schoonmaken, was draaien etc. In de avond ga ik naar een salsa feest.

Overmorgen: bijkomen van het feest, lekker rustig aan doen en daarna is mijn dochter alweer terug. :heart:
Happiness comes
from within you.
You'll never find it by
chasing relationships,
jobs, beauty, money.
Happiness Always
starts within.
<<

Isolt

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2386

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:46

Bericht 21 Mrt 2014 19:14

Re: Weekend!

Veel slapen. Erg fanatiek geholpen met de verkiezingen. Alle spanning erbij maakt je moe. Dus ik heb behoefte aan heel veel rust.
<<

Rouxxxe

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 649

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:06

Bericht 21 Mrt 2014 19:33

Re: Weekend!

Vanavond een rustig avondje thuis met mijn vriend, heerlijk want ben echt verrot van de hele week.
Morgen moet mijn vriend werken en ga ik uitslapen, het huishouden doen en beginnen aan een fotoboek voor mijn vriend (is zijn verjaardagscadeau)
Zondag vieren we de verjaardag van mijn vriend dus zit het hele huis vol familie.
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10385

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 21 Mrt 2014 19:39

Re: Weekend!

Jeuhhhh!
Vandaag trouwjurk gepast, kapper geweest en voor mama kleding voor bruiloft geshopt.
Morgen voor pak van vriend kijken en savonds naar band.
Zondag bij kennissen eten.

Fijn weekend allemaal!
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Anoniem119

Bericht 21 Mrt 2014 19:59

Re: Weekend!

Jeej ik heb 1 dagje vrij! Morgen eens even heerlijk een dagje niks doen samen, heerlijk om m'n vriend weer eens te zien! Zondag werken en 's avonds een feestje in Rotterdam!
<<

Anoniem185

Bericht 21 Mrt 2014 20:15

Re: Weekend!

Ennnn ik mag weer een heel weekend stage lopen!
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12149

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 21 Mrt 2014 20:33

Re: Weekend!

jeej eindelijk weekend had vandaag al vrij

En morgen ga ik huis schoonmaken en smiddags lekker op de bank met dvd van greys anatomy. Man is werken

Zondag ook een relaxt dagje

Ben even toe aan rust laatste weken erg druk en veel stress gehad en dat eist zijn tol momenteel
Afbeelding
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 12:19

Bericht 21 Mrt 2014 22:17

Re: Weekend!

Morgen gaan we na het middagdutje van onze zoon naar vrienden van ons, waar we ook blijven eten. Rond 19u gaan we daar weer weg en rijden we door naar een feestje van onze vriendengroep. We nemen het reisbedje mee, zodat hij daar lekker kan slapen.

Zondag viert mijn oma haar verjaardag met een BBQ. Als het weer te doen is, fietsen we erheen (20 km enkel). Dus ik hoop op droog weer!
2012 & 2016
<<

oasis

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1040

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:03

Bericht 21 Mrt 2014 23:24

Re: Weekend!

Dora schreef:Morgen van 7 tot 15 uur werken (dag 1 van de 6), en om 16 uur wordt ik opgehaald om naar Antwerpen te gaan voor het concert van de BSB!.


Hey leuk, ik ga ook in Antwerpen!
Overdag grote schoonmaak houden thuis en wat boodschappen doen.
Zondag nog geen plannen, misschien naar de bioscoop.
Waiting for a change to set us free
Waiting for the day when you can be you and I can be me
Waiting for hope to come around
Waiting for the day when hate is lost and love is found
Waiting for a change - Christina Aguilera
<<

bosjesvrouw

Major Yipyapper

Berichten: 5016

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:03

Woonplaats: Friesland

Bericht 22 Mrt 2014 01:21

Re: Weekend!

Vanavond gewerkt.
Morgen waarschijnlijk met mijn moeder om schoenen.
Zondag niet zoveel oja gebakje eten omdat we een huis gekocht hebben en de 20 weken echo goed was!
2014 2016
<<

Anoniem122

Bericht 22 Mrt 2014 05:53

Re: Weekend!

Mijn weekend valt letterlijk in het water zo te zien :( Ik wilde vandaag met de bus richting het noorden om daar op de boot te stappen, boottripje van de meest noordelijke pier terug naar het zuiden om bij het centrum uit te komen, daar een tweedehands en normale kledingmarkt te bezoeken, struinen rondom Khao San Road en 's avonds naar Asiatique, een grote avond markt maar dan wat luxer, je kan aan de rivier dineren etc.. Sta ik serieus op het punt om mijn studio uit te lopen, begint het me toch te regenen en onweren.

Misschien klaart het zo nog op en gooi ik de plannen iets om, skip ik het noorden, pak ik de skytrain naar een andere pier en vanaf daar de boot naar de markt, dat is niet zo ver en dan naar Khao San Road, maar aan de weersverwachting te zien blijft het de hele dag regenen en onweren en twijfel of het dan wel zo slim is om het water op te gaan.
<<

Snirp

Major Yipyapper

Berichten: 4823

Geregistreerd: 22 Nov 2013 08:57

Bericht 22 Mrt 2014 09:33

Re: Weekend!

Straks onze trouwringen ophalen en nog even over de markt struinen.
Vanmiddag lunchen met een vriendin (tevens ceremoniemeester) bij onze feestlocatie. Even indrukken opdoen voor aankleding etc.
Vanavond een concert in Amstelveen, van een oud orkest-enootje. Ga er met 3 andere meiden van orkest heen.

Morgen hardlopen en verder lekker met mijn vriend brainstormen over onze trouwdag, dingetjes regelen, draaiboek maken, nadenken over muziek... Lekker wijntje en kaasje erbij, heerlijk!
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15967

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 22 Mrt 2014 10:00

Re: Weekend!

Wat doe jij voor werk, ED?

Ik heb ditmaal wel weekend. Gisteravond met mijn twee mannen uit eten geweest, was erg geslaagd. Kreeg zelfs een cadeautje van, zomaar omdat ze me lief vinden. Dolce van D&G. :love:

Vanmiddag ga ik met een vriendin richting Haarlem, daar woont een andere vriendin vanuit daar gaan we met z'n drieën naar weer een andere vriendin in Leiden.

Morgen heb ik een high tea met weer vier andere vriendinnen vanwege de verjaardag van een vriendin.

Fijn weekend all!
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:55

Bericht 22 Mrt 2014 10:07

Re: Weekend!

Fijn weekend allemaal!

Ik werk het hele weekend. Gisteravond, vandaag en morgen. Eigenlijk elk weekend wel. Her begrip 'weekend' betekent voor mij dus nooit heel veel :wink:
<<

Anoniem291

Bericht 22 Mrt 2014 10:24

Re: Weekend!

Vandaag gaan we voor zonnescherm en hordeur kijken, vanmiddag kijken bij mijn nichtje die moet afzwemmen. Vriendin komt eten en we gaan naar de bios vanavond

Morgen even kijken voor nieuwe sportkleding en bakkie doen bij de opa en oma van mijn vriend en s avonds komen zijn ouders op de koffie. Zijn vader komt even helpen met de belastingaangifte
<<

Anoniem27

Bericht 22 Mrt 2014 11:14

Re: Weekend!

Gister geborreld met vriendin. Vandaag uitgebreid ontbijten met mijn vriend en de rest van het weekend geen plannen, heerlijk!!
<<

Anoniem123

Bericht 22 Mrt 2014 11:59

Re: Weekend!

Gisteren had ik al weekend. Huishouden en boodschappen gedaan en 's middags een lange middagslaap, heerlijk.

Vandaag: heb al een uur gesport en boven schoongemaakt. We gaan zo even naar een sfeermarkt hier in de buurt en vanavond is er bingo.

Morgen: in de ochtend zwemmen met man en kind en in de middag komt er een vriendin op visite.
Volgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Bloom