Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Weekend!

<<

Anoniem187

Bericht 22 Mrt 2014 14:07

Re: Weekend!

Ik heb net mijn nichtje opgehaald en zij blijft de hele middag. Straks ff naar de buurman, die is gisteren 50 geworden. Daarna mijn nichtje weer naar huis brengen, eten en vanavond naar Rowwen Heze. Mochten we daarna nog puf hebben, gaan we wijntjes drinken bij de buurman :D
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7544

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 22 Mrt 2014 14:10

Re: Weekend!

Ik had ook gisteren al weekend. Toen hebben we 's morgens de boodschappen gehaald. 's Middags in actie gekomen voor NL Doet. We zijn in een bejaardenhuis wezen helpen bij de bingomiddag. Daarna lekker samen uit eten geweest, en thuis nog even lekker samen op de bank gehangen.
Vanmorgen met de auto naar de garage geweest om de winterbanden eraf te halen en even over de markt gelopen. Zometeen het huishouden doen en verder lekker thuis schaatsen kijken en zo. Vanavond nog niet echt plannen.
Morgenmiddag komen er gezellig vrienden langs.
<<

Anoniem124

Bericht 22 Mrt 2014 14:12

Re: Weekend!

Wij gaan vanavond dineren met onze vrienden. Ja, die geopereerde!!! :thumbup:
<<

Anoniem187

Bericht 22 Mrt 2014 14:14

Re: Weekend!

M-Train schreef:Wij gaan vanavond dineren met onze vrienden. Ja, die geopereerde!!! :thumbup:


Ohhhh dat vind ik écht leuk om te lezen!!!!
<<

Anoniem100

Bericht 22 Mrt 2014 17:25

Re: Weekend!

Ik heb vanaf vandaag 5 dagen weekend en daar ben ik aan toe ook! Heb 8 dagen achter elkaar gewerkt met daartussen een half dagje vrij. Vandaag huis aan kant en boodschappen gedaan. Verder hopen we binnen deze dagen nog 1 of 2 nachtjes naar Texel te kunnen, even alle drukte ontvluchten. Vriend heeft verplicht vrij vanwege de NSS-top, dus dat komt mooi uit.

Lekker rustig aan doen dus :)
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8609

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:45

Bericht 22 Mrt 2014 17:29

Re: Weekend!

Wat fijn M-Train!


Wij zijn gisteren uit eten geweest, omdat ik een nieuwe baan heb. Na het tweede gesprek hoorde ik gelijk dat ik aangenomen ben :banaan:
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Anoniem187

Bericht 22 Mrt 2014 19:11

Re: Weekend!

Gaaf Taeda! Wat ga je doen? :D
<<

Anoniem 52

Bericht 22 Mrt 2014 19:14

Re: Weekend!

Oh, mooi, M-Train!!

Ik heb vandaag gewerkt en mag morgen weer. Gelukkig vind ik m'n weekend-werk leuk! ;) En ik kan weer lekker sponscake halen en spekkoek...
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8609

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:45

Bericht 22 Mrt 2014 19:24

Re: Weekend!

Serendipity schreef:Gaaf Taeda! Wat ga je doen? :D


Hetzelfde als ik hiervoor deed (bedrijf ging helaas faillet), het is een binnendienstfunctie. Het is een groot bedrijf dat een nieuwe, kleine vestiging opent bij mij in de buurt (nog geen 10 km reizen en dat in de polders!). Ik zal waarschijnlijk de enige zijn op mijn functie en moet dus veel zelf uitzoeken en regelen. Het lijkt me echt heel leuk en ik had een erg goed gevoel bij de gesprekken. Helemaal blij dus!
Nu maandag nog vertellen bij mijn huidige functie, daar gaan ze het niet leuk vinden. Ik heb een uitzendcontract en zal er nog maximaal twee weken kunnen blijven. Dat is natuurlijk heel kort en zet hen in een moeilijke positie. Daar zie ik nog even tegenop.
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25115

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 22 Mrt 2014 20:18

Re: Weekend!

Hé wat fijn, Taeda!

Ik ben gisteravond op stap geweest met vriendinnen, was erg gezellig. Vannacht slecht geslapen, dus ik hang al de hele dag gaar in huis rond en doe niet veel meer dan een beetje Netflix kijken. Ga vanavond lekker vroeg naar bed denk ik. Morgenmiddag ga ik sporten (cardio + zumba), boodschappen doen, wat rekeningen betalen en verder nog een beetje van het weekend genieten.
❤ 7 juni 2018
<<

Esperanza

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 476

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:42

Bericht 22 Mrt 2014 22:27

Re: Weekend!

Ik heb dit weekend een keer helemaal geen plannen en dat bevalt me wel goed eigenlijk!
<<

Anoniem331

Bericht 22 Mrt 2014 22:48

Re: Weekend!

Ik zit in mijn werkweekend.

Morgenavond neem ik mijn ouders mee naar de musical van de kerk.
<<

Anoniem287

Bericht 23 Mrt 2014 00:19

Re: Weekend!

Vandaag ben ik naar school geweest en naar de verjaardag van het zoontje van Pompoen, en morgen moet ik werken!
<<

Appel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1210

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:42

Bericht 23 Mrt 2014 00:44

Re: Weekend!

Vandaag hebben we de voortuin even opgeknapt, vanmiddag heb ik even lekker geslapen en vanavond lekker op.de bank gehangen en tv gekeken. Morgen gaan we naar mijn schoonmoeder haar nieuwe vloer en gordijnen bekijken en verder lekker rustig aan doen.
1 april 2014
31 juli 2017
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers