Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Alternatief muts/pet

<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:44

Bericht 21 Mrt 2014 15:09

Alternatief muts/pet

Mijn zoontje heeft een gruwelijke hekel aan mutsjes, dus ik vermoed dat straks een petje ook geen succes is. Een loszittende capuchon is wel oké, dus is het op frisse dagen nog wel redelijk op te lossen. Hij heeft het wel snel warm. Is er een alternatief voor de kou en warmte (naast afdwingen). Het gaat voornamelijk om in de draagdoek.
L2014 & H2017
<<

Bloemetjesgordijn

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2241

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:19

Bericht 21 Mrt 2014 15:20

Re: Alternatief muts/pet

Hier hield zoon ook niets op behalve de petjes van kik kid. Deze zijn lekker dun van stof en met elastiek. Heb nu ook weer een nieuwe gekocht voor deze zomer.
<<

Anoniem121

Bericht 21 Mrt 2014 15:22

Re: Alternatief muts/pet

Ik deed zodra ze zichzelf goed zelf warm konden houden geen mutsje meer op. Beter te koud dan te warm. Je geeft zelf al aan dat hij het vrij snel warm heeft en z'n hoofdje is het enige oppervlak waar hij z'n warmte kwijt kan.
<<

Liadan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3278

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:10

Bericht 21 Mrt 2014 15:29

Re: Alternatief muts/pet

Ik deed mijn zoon een bandana op als hij in de draagdoek zat en het heel zonnig was. Ik merkte daarbij dat hij het bij het opzetten niet fijn vond maar dat hij al snel vergat dat hij 'm op had en dan vond hij het dus ook niet meer erg.
<<

Anoniem83

Bericht 21 Mrt 2014 15:48

Re: Alternatief muts/pet

Mijn zoon wil ook niks op zijn hoofd, dus ik smeer op heel zonnige dagen dan maar gewoon zonnebrand op zijn hoofdhuid/in zijn haren.
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:44

Bericht 21 Mrt 2014 16:00

Re: Alternatief muts/pet

Ik heb hem gisteren ook ingesmeerd, maar toen hij sliep, kon ik mooi even een stukje draagdoek over zijn bol trekken. Hij is zo licht en ik heb ook weinig pigment dus ik durf het risico niet te nemen om hem helemaal zonder te laten gaan.

Bloemetjesgordijn, ik zal er eens naar kijken, bedankt voor de tip!

Liadan, hoe knoopte je de bandana dan?

Zijn er ook bodywarmers of mouwloze vesten met capuchon?
L2014 & H2017
<<

Liadan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3278

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:10

Bericht 21 Mrt 2014 16:17

Re: Alternatief muts/pet

Ik knoopte 'm gewoon achter in z'n nek en dan een beetje losjes vaak. Op mijn avatar heeft hij er een op z'n hoofd.

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Kaat, Nan