Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Zandbak

<<

Anoniem75

Bericht 20 Mrt 2014 18:47

Zandbak

Mijn man wil er zsm een aanschaffen omdat S. de halve tuin al heeft omgespit met zijn speelgoed graafmachine :laughcry: Dus moet er een zandbak komen en het liefst met een goede afsluitbare deksel. Wat voor iets hebben jullie?
<<

Anoniem64

Bericht 20 Mrt 2014 19:01

Re: Zandbak

Wij hadden de schildpad van Little Tikes. Inmiddels verkocht, hier gooiden ze overal zand neer behalve rond de zandbak. Maar verder vond ik 'm erg fijn. Goed schoon te houden en goed afsluitbaar.
<<

Luna

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 127

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:44

Bericht 20 Mrt 2014 19:10

Re: Zandbak

Wij hebben een blauwe in bloemvorm. Komt bij de Intertoys vandaan. Zijn er tevreden mee.
Little feet leave big imprints on our hearts
zoon 02-2009 dochter 06-2011
Afbeelding
<<

-Ieniemienie-

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1477

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:23

Bericht 20 Mrt 2014 19:43

Re: Zandbak

Wij hebben een houten, maar daar zitten kieren in dus er komt wel water bij.
Het is er een met van die opklapbare bankjes.

Hiervoor hadden wij een gele bloem van de toysxl.
Dat was echt een drama ding. In het randje van de deksel bleef water/regen staan waar mos in groeide en de kinderen er echt een kliederboel van maaktte ook als de zandbak dicht zat.
Echt een afrader.
Insta: klippies_haarspeldjes

♡ 2009 ♡ & ♡ 2011 ♡
<<

Anoniem26

Bericht 20 Mrt 2014 19:43

Re: Zandbak

Wij hebben zo'n plastic schelp, een roze.
<<

Liadan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:10

Bericht 20 Mrt 2014 19:46

Re: Zandbak

Wij hebben een houten, zitten 2 houten deksels op, maar ook wel met kieren zodat er water doorheen kan. Ik vind het een fijne zandbak.
<<

leeentje

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 49

Geregistreerd: 26 Nov 2013 22:22

Bericht 20 Mrt 2014 19:52

Re: Zandbak

Wij hebben een blauwe schelp maar de deksel is er vorige maand met de storm vanaf gewaaid en die is nu stuk. Dus we moeten weer een nieuwe. Het wordt wel weer zo'n zelfde. De deksel kun je namelijk ook als zwembadje gebruiken en dat is in de zomer erg fijn!
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 20 Mrt 2014 19:54

Re: Zandbak

Mijn zus heeft een bak aangelegd in de tuin met daarover hardhouten platen. Deze gaan er iedere keer weer op en de bak blijft goed droog van binnen. Nu is het een zandbak, maar als de mannen groot zijn kunnen er gewoon planten in.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Annemie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1380

Geregistreerd: 03 Sep 2013 17:01

Woonplaats: Achterhoek

Bericht 20 Mrt 2014 21:29

Re: Zandbak

Wij hebben ook een houten met uitklapbare bankjes, heel fijn.
Zoon: 26-06-2010
Zoon: 25-08-2013
<<

Anoniem 82

Bericht 20 Mrt 2014 22:51

Re: Zandbak

Wij hebben zo'n blauwe schelp die uit twee delen bestaat. Vorig jaar vrij goedkoop bij Action gekocht. Bevalt goed! Wel in de winter leeggehaald en opgeborgen voor de zekerheid. Nu heb ik hem weer tevoorschijn gehaald en wil ik er van de week weer zand in doen. Hier was het vorig jaar een groot succes in elk geval. Uiteindelijk als we de achtertuin gaan aanpakken, dan wil ik misschien wel een andere. Omdat we er de ruimte voor hebben, zou een grotere voor de toekomst misschien leuk zijn, kunnen de kids er samen in spelen als ze willen.
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3403

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:35

Bericht 20 Mrt 2014 22:52

Re: Zandbak

Silly-One schreef:Mijn zus heeft een bak aangelegd in de tuin met daarover hardhouten platen. Deze gaan er iedere keer weer op en de bak blijft goed droog van binnen. Nu is het een zandbak, maar als de mannen groot zijn kunnen er gewoon planten in.


Dit hebben mijn buurjongens ook, die spelen er al een jaar of drie mee. Het is een grote zandbak dus ze kunnen er van alles in aanleggen. Op zomerse dagen zijn ze er echt uren mee bezig. Is ook wel handig dat hij in de tuin / grond zit omdat je het zand er dan zo weer in veegt. Natuurlijk moet je dan na verloop van tijd op een gegeven moment iets anders met je tuinaanleg doen maar als ik hoor hoe lang ze er nu al plezier van hebben dan loont dat wel tegen de extra moeite.
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

Happydobby

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3343

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:09

Bericht 20 Mrt 2014 23:40

Re: Zandbak

Roze schreef:Wij hebben zo'n blauwe schelp die uit twee delen bestaat. Vorig jaar vrij goedkoop bij Action gekocht. Bevalt goed! Wel in de winter leeggehaald en opgeborgen voor de zekerheid. Nu heb ik hem weer tevoorschijn gehaald en wil ik er van de week weer zand in doen. Hier was het vorig jaar een groot succes in elk geval. Uiteindelijk als we de achtertuin gaan aanpakken, dan wil ik misschien wel een andere. Omdat we er de ruimte voor hebben, zou een grotere voor de toekomst misschien leuk zijn, kunnen de kids er samen in spelen als ze willen.



Die hadden wij ook, hadden idd, mijn vriend ging er op zitten en daar konden die action dingen niet tegen :palm:
M:21072011
J :08012014
<<

Anoniem73

Bericht 21 Mrt 2014 00:06

Re: Zandbak

Wij hebben een houten speelhuis met een zandbak eronder.
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:28

Bericht 21 Mrt 2014 00:13

Re: Zandbak

Ik heb een blauwe schelp, maar zou hem zelf nooit weer nemen om als zandbak te gebruiken. Hij heeft al 2 keer vol water gestaan. Wel is het ideaal als zwembadje.
Trots op mijn stoere ventje!
<<

Anoniem57

Bericht 21 Mrt 2014 00:44

Re: Zandbak

Wij hebben er zelf een gemaakt, heel simpel, met een grote houten plaat erop. De plaat hebben we rood met witte stippen geverfd.
<<

Olivia

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3850

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:20

Bericht 21 Mrt 2014 09:37

Re: Zandbak

Wij krijgen een houten zandbak van mijn broer voor R's verjaardag.
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5097

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 21 Mrt 2014 09:46

Re: Zandbak

Wij hebben een houten ,en mijn vriend heeft er zelf een deksel opgemaakt met bankjes.
zitten wel wat kieren in, maar ik heb nog niet mee gemaakt dat de zandbak kleddernat was.
:heart: :heart: 2011
<<

Anoniem123

Bericht 21 Mrt 2014 10:18

Re: Zandbak

Wij hebben een blauwe schelp en ik ben blij dat we er niet teveel geld aan besteed hebben want meneer vind het helemaal niets.
<<

Vintage

Kletskop

Berichten: 970

Geregistreerd: 02 Sep 2013 18:27

Bericht 21 Mrt 2014 10:46

Re: Zandbak

Ik had destijds zo'n plastic schelp.
Happiness comes
from within you.
You'll never find it by
chasing relationships,
jobs, beauty, money.
Happiness Always
starts within.
<<

Anoniem75

Bericht 21 Mrt 2014 16:57

Re: Zandbak

Na wat speurwerk zijn we toch voor een schildpad van Little Tikes gegaan. Ik ben benieuwd wat hij er straks van vind :)

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Indigo