Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Voorraad.

<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25109

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 22 Mrt 2014 21:03

Re: Voorraad.

Oh goeie tip, dat diepvriesfruit! Ga van de week ook maar eens naar de Lidl, kom daar eigenlijk nooit.
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem74

Bericht 22 Mrt 2014 23:52

Re: Voorraad.

Hier zijn de xxl zakken fruit weer vervangen door de gewone zakken .... Alleen maar frambozen :(
<<

Reva

Yipyapper

Berichten: 1966

Geregistreerd: 18 Nov 2013 21:57

Bericht 23 Mrt 2014 00:40

Re: Voorraad.

Ik ben nogal euh voorzien :laughcry:

Heb zelfs negen flessen wasmiddel. Mijn moeder denkt dat ik een grootverbruiker ben. In alles. Dus die stopt me vol.

:palm:
June schreef:Kruiden naar beschikbaarheid en emotie.
<<

Olivia

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3850

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:20

Bericht 24 Mrt 2014 16:41

Re: Voorraad.

Ooh La La! schreef:Wij zijn zoals jouw man.
We doen vaak een poging om een voorraad aan te leggen maar dat lukt nooit.
Waarom het niet lukt weet ik niet, maar heb me er inmiddels bij neergelegd.


Hier precies hetzelfde.. En soms heb ik voorraad, maar dan blijf ik niet aanvullen en is het weer weg.. De AH is 1 straat verder 7dgn per week van 8-22 geopend, dus als ik iets nodig heb wandel ik er heen.
<<

Ilovethe90s

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3154

Geregistreerd: 03 Sep 2013 22:14

Bericht 24 Mrt 2014 19:11

Re: Voorraad.

Ik heb echt wel een voorraadje staan en sommige dingen blijf ik kopen als ze in de aanbieding zijn. Zo kan het zomaar zijn dat we ineens 4 pakken aardappelpuree of 4 flessen afwasmiddel etc. hebben staan. Ik probeer de laatste tijd wel steeds dingen op te maken voordat ik weer nieuwe spullen meebreng. Soms is ook ineens alles op, zag gisteren bijvoorbeeld dat ik geen flessen water meer heb staan terwijl ik er daar meestal wel 3 van op voorraad heb.
<<

Anoniem237

Bericht 25 Mrt 2014 16:08

Re: Voorraad.

Gelukkig ben ik niet de enige. :D
<<

Lookie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2630

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:20

Bericht 25 Mrt 2014 20:57

Re: Voorraad.

Dat diepvriesfruit van de Lidl heb ik inderdaad ook vaak in huis. Ideaal voor smoothies, toetjes, baksels etc.. Alleen is er bij onze Lidl vaak alleen nog framboos.

Wij hebben nooit enorm veel voorraad. Wel altijd pasta, aardappels, rijst, diepvriesgroente etc zodat ik altijd wel iets kan maken, maar geen kasten vol. Wel heb ik veel verschillende kruiden, dat vind ik handig.
Hier zijn ook regelmatig dingen op, zoals koekjes etc en dan hebben we dus gewoon pech. Ik heb vaak wel iets van cakejes ofzo in de vriezer voor als er dan toch visite komt. Soms vind ik het ook wel leuk, om iets te maken van de dingen die we nog hebben. En mijn ervaring is dat als ik veel voorraad heb, ik later dingen kan weggooien omdat het (ver) over de datum is.
<<

Bolus26

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2396

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:47

Bericht 25 Mrt 2014 21:05

Re: Voorraad.

ik probeer juist mn voorraad een beetje op te maken.
in de trapkast heb ik meestal:olijfolie,aardappels,kruiden,wereldgerecht oid pasta,rijst,meel e.d. boullionblokjes, tomatenpurree,blikje tonijn,knakworstjes olijven e.d. wc papier keukenrol, sap en frisdrank, wat koekjes,chips ,koffie,thee en potjes ,rozijntjes e.d. voor dochter

in de koelkast heb ik altijd eieren,yoghurt,roomboter,wat beleg en meil,groentes e.d. voor die week en dingen als mayo.

in de vriezer heb ik vaak wat roerbakgroentes, krieltjes, brood,bladerdeeg en wat vlees op voorraad.
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 12:19

Bericht 26 Mrt 2014 12:06

Re: Voorraad.

Ik ben nu ook bezig met mijn voorraad op te maken omdat het nu echt wel even te erg was haha. Dus februari en maart zijn al hele goedkope maanden geweest qua boodschappen voor ons.
2012 & 2016
<<

Anoniem23

Bericht 26 Mrt 2014 13:01

Re: Voorraad.

Ik doe niet echt aan voorraad. Er zitten 3 supermarkten om de hoek en die zijn altijd open dus waarom zou ik.
Tuurlijk heb ik wel rijst/pasta/meel enzo in huis maar niet nog 3 extra pakken ofzo haha! Alleen wasmiddel of drogisterij producten hebben we nog wel eens een voorraadje van omdat we die dan in de aanbieding kopen.
Vorige

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers