Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Inductiepannen

<<

Anoniem173

Bericht 20 Mrt 2014 00:42

Inductiepannen

Wij krijgen in het nieuwe huis een inductiekookplaat. Nu kook ik op gas dus al m'n pannen kunnen helaas niet meer gebruikt worden. Heb nog een paar koekenpannen staan nieuw die op inductie kunnen maar ik wil d'r nog een paar bij.
Wie kan mij tips geven voor niet al te dure inductiepannen? Bijv van de action en de ikea hoe zijn die?
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 20 Mrt 2014 00:50

Re: Inductiepannen

Wij hebben een keer in een bonusaanbieding een pannenset bij Albert Heijn gekocht, verder twee pannen van de Hema en nog wat pannen van de Blokker.

Let wel op dat je pannen die je al op gas hebt gebruikt meestal niet meer op inductie kunt gebruiken.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11578

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 20 Mrt 2014 09:17

Re: Inductiepannen

Mijn oma had heel snel al een inductie kookplaat. De truc was om het te testen met een magneetje. Als het magneetje blijft plakken is het een goede pan. Wij hadden een kleine koekenpan van Ikea en dat vond ik een fijne pan.
2015 💙
<<

Anoniem29

Bericht 20 Mrt 2014 10:32

Re: Inductiepannen

Inductiepannen (of die ook op inductie gebruikt kunnen worden) zijn vaak ook veel zwaarder.

De 365 lijn van Ikea kan volgens mij wel op inductie. Dat vind ik hele fijne pannen die lang mooi blijven.
<<

Anoniem253

Bericht 20 Mrt 2014 17:41

Re: Inductiepannen

Ik heb toevallig net 3 inductiepannen gekocht voor €39,95 via bol.com
<<

Anoniem173

Bericht 24 Mrt 2014 17:01

Re: Inductiepannen

Bedankt voor alle tips! Ik ga eens kijken bij de hema en bol.com oa!
<<

Anoniem193

Bericht 24 Mrt 2014 17:04

Re: Inductiepannen

Het is niet 100% zeker dat je pannen het nu niet meer goed doen.
Ik kook thuis op gas, maar als ik iets heb gemaakt neem ik het ook wel eens mee naar mijn moeder, waar dezelfde pan op haar inductieplaat gaat. Geen problemen mee.

Terug naar Eten & drinken

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers