Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hardloopschoenen (Nike) Eindhoven

<<

Anoniem65

Bericht 19 Mrt 2014 17:52

Hardloopschoenen (Nike) Eindhoven

Ik loop al jaren op Nike lunarfly of lunarglide. Andere merken doen het niet voor mij. Mijn huidige Nikes zijn echt aan vervanging toe en nou wil ik van die gave gekleurde. Ik heb op internet heel gave gezien in grijs met roze en een soort panterprintje. Kan ze in de winkels alleen echt nergens vinden. Heeft iemand enig idee waar in Eindhoven wat apartere hardloopschoenen verkocht worden? De mijne zijn ook grijs met roze overigens maar ik bedoel echt die met zo'n printje. Ik durf ze niet via de Nike site te ontwerpen want als ze dan toch niet goed zitten kun je ze niet ruilen.
<<

Linnie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1945

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:52

Woonplaats: Goeree Overflakkee

Bericht 19 Mrt 2014 17:55

Re: Hardloopschoenen (Nike) Eindhoven

Ik werk bij Nike en ik geloof dat je ze naar een Nike winkel kan terug brengen. kan het morgen voor de zekerheid voor je navragen. En als je maat nog goed zit, moet je gewoon dezelfde maat bestellen!
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
<<

Anoniem156

Bericht 19 Mrt 2014 17:55

Re: Hardloopschoenen (Nike) Eindhoven

Bedoel je deze?
Afbeelding
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 19 Mrt 2014 18:03

Re: Hardloopschoenen (Nike) Eindhoven

Ik ken dat model idd, vond ze zelf ook heeeel gaaf! Maar is al een oude collectie. Die is bij ons (Intersport) allang in de sale geweest zelfs.
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Anoniem65

Bericht 19 Mrt 2014 18:05

Re: Hardloopschoenen (Nike) Eindhoven

Nee niet precies. Maar ze lijken er wel op!
<<

Anoniem65

Bericht 19 Mrt 2014 18:10

Re: Hardloopschoenen (Nike) Eindhoven

Ik wilde even een plaatje plakken maar heb geen idee hoe dat werkt met iphone. Maar deze zijn ook gaaf, ik heb al bij de Nike outlet gekeken maar daar hadden ze deze niet (ik dacht, misschien hebben ze daar deze oude collectie nog). Bij de sportzaak hier in het dorp hebben ze alleen mijn huidige kleur (en ik heb ze al 10 maanden) en lichtgrijze.
<<

Anoniem65

Bericht 19 Mrt 2014 18:12

Re: Hardloopschoenen (Nike) Eindhoven

Linnie schreef:Ik werk bij Nike en ik geloof dat je ze naar een Nike winkel kan terug brengen. kan het morgen voor de zekerheid voor je navragen. En als je maat nog goed zit, moet je gewoon dezelfde maat bestellen!


Zou dat ook mogen als je ze hebt gecustomized?' Met je naam erop enzo? Ik draag nu maat 38,5 maar mijn vorige model was maat 39 dus vind het lastig.
<<

Linnie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1945

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:52

Woonplaats: Goeree Overflakkee

Bericht 19 Mrt 2014 18:13

Re: Hardloopschoenen (Nike) Eindhoven

SuzieQ schreef:
Linnie schreef:Ik werk bij Nike en ik geloof dat je ze naar een Nike winkel kan terug brengen. kan het morgen voor de zekerheid voor je navragen. En als je maat nog goed zit, moet je gewoon dezelfde maat bestellen!


Zou dat ook mogen als je ze hebt gecustomized?' Met je naam erop enzo? Ik draag nu maat 38,5 maar mijn vorige model was maat 39 dus vind het lastig.


nee, dat mag dan weer niet. Ik dacht dat het om een gewoon model ging.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 02:06

Bericht 19 Mrt 2014 19:23

Re: Hardloopschoenen (Nike) Eindhoven

Misschien bij die winkel op de Geldropse weg. Waar vroeger de pippoos zat, op die hoek. Weet ff niet hoe de winkel heet!

Edit, run2day, maar heb net even op de site gegeven, en denk niet dat je daar iets vind.....
<<

Bloemetjesgordijn

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2241

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:19

Bericht 19 Mrt 2014 21:03

Re: Hardloopschoenen (Nike) Eindhoven

Misschien de intersport of perry sport? Ben alleen bekend in het centrum.
<<

Liz

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 436

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:52

Bericht 19 Mrt 2014 21:08

Re: Hardloopschoenen (Nike) Eindhoven

Misschien de runnersworld? En anders misschien bij een sneaker winkel maar dat lijkt me niet.
Afbeelding

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers