Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Buikbanden

<<

Linnie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1945

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:52

Woonplaats: Goeree Overflakkee

Bericht 19 Mrt 2014 13:19

Buikbanden

Iemand toevallig ervaring met http://www.buikbanden.com? Zie namelijk hele leuke tussen staan en zit eraan te denken binnenkort misschien 1 of 2 te kopen.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
<<

Silver

Lady-post-a-lot

Berichten: 1395

Geregistreerd: 02 Sep 2013 12:33

Bericht 19 Mrt 2014 13:23

Re: Buikbanden

Ik heb een heel setje effen gebruikt, meer als verlenging onder mijn shirtjes en blousjes. Kwalitatief blijft het mooi. Bewaar ze dan nu ook voor een evnt volgende zwangerschap.
<<

Olivia

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3850

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:20

Bericht 19 Mrt 2014 13:27

Re: Buikbanden

Ik heb geen ervaring met die site, maar ik had een zwarte noppies buikband als verlenging van mijn shirt. Ik vond het heel prettig.
<<

Anoniem123

Bericht 19 Mrt 2014 13:28

Re: Buikbanden

Ik heb daar 3 vandaan, alle 3 met een tekst erop. Ik vind het goede kwaliteit en ik herinner me dat ik ze ook heel snel binnen had na betaling.
<<

Linnie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1945

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:52

Woonplaats: Goeree Overflakkee

Bericht 19 Mrt 2014 13:32

Re: Buikbanden

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
<<

Anoniem28

Bericht 19 Mrt 2014 13:34

Re: Buikbanden

Jij bent vrij slank toch? Ik heb nooit buikbanden gepast (ook niet op het eind), omdat alle buikbanden te breed waren voor mijn taille en boven de heupen.
<<

Linnie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1945

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:52

Woonplaats: Goeree Overflakkee

Bericht 19 Mrt 2014 13:36

Re: Buikbanden

Rejoy schreef:Jij bent vrij slank toch? Ik heb nooit buikbanden gepast (ook niet op het eind), omdat alle buikbanden te breed waren voor mijn taille en boven de heupen.


Ik heb er een van de prenetal liggen maat 32/34 en die past perfect. En op die website hebben ze die maat ook :smile:.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
<<

Silver

Lady-post-a-lot

Berichten: 1395

Geregistreerd: 02 Sep 2013 12:33

Bericht 19 Mrt 2014 13:37

Re: Buikbanden

Rejoy schreef:Jij bent vrij slank toch? Ik heb nooit buikbanden gepast (ook niet op het eind), omdat alle buikbanden te breed waren voor mijn taille en boven de heupen.


Dat probleem had ik ook, dus ik had een maatje kleiner besteld. En dat ging wel.
<<

Linnie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1945

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:52

Woonplaats: Goeree Overflakkee

Bericht 19 Mrt 2014 13:50

Re: Buikbanden

Hihi mn mannetje erover vertelt, mag ik er 3 uitzoeken van hem max 50 euro! Vind ik lief!
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
<<

ChiQ

Bericht 19 Mrt 2014 13:59

Re: Buikbanden

O, ik vind buikbanden écht vreselijk. En dan helemaal met een printje. Je vraagt er niet om, maar ik kon het niet laten.
<<

Olivia

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3850

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:20

Bericht 19 Mrt 2014 14:05

Re: Buikbanden

ChiQ schreef:O, ik vind buikbanden écht vreselijk. En dan helemaal met een printje. Je vraagt er niet om, maar ik kon het niet laten.


Maar als je het als verlenging van je shirt doet dan ziet niemand dat hoor... En verder vind iedereen gelukkig iets anders leuk ;).
<<

ChiQ

Bericht 19 Mrt 2014 14:17

Re: Buikbanden

Olivia schreef:
ChiQ schreef:O, ik vind buikbanden écht vreselijk. En dan helemaal met een printje. Je vraagt er niet om, maar ik kon het niet laten.


Maar als je het als verlenging van je shirt doet dan ziet niemand dat hoor... En verder vind iedereen gelukkig iets anders leuk ;).


Maar waarom dan dat printje? Opzich snap ik het idee ook niet, als je buik zo groot is voor een band moet je ook een zwangerschapsbroek aan en die heeft ook een band.. Maar ze zullen wel om een reden bestaan haha
<<

Anoniem313

Bericht 19 Mrt 2014 14:24

Re: Buikbanden

Een buikband met de tekst 'Ik lig nu al dwars!' - ik zou er haast speciaal zwanger voor willen worden.
<<

Linnie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1945

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:52

Woonplaats: Goeree Overflakkee

Bericht 19 Mrt 2014 14:27

Re: Buikbanden

Ik vind ze juist leuk! Vooral nu het bij mij nog niet zo opvalt, dan zie je toch dat ik zwanger ben :smile:.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
<<

Anoniem144

Bericht 19 Mrt 2014 14:30

Re: Buikbanden

Ik hou er echt niet van, die banden over je shirt.
Maar daar vroeg je niet om :wink:
<<

Linnie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1945

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:52

Woonplaats: Goeree Overflakkee

Bericht 19 Mrt 2014 14:49

Re: Buikbanden

Ik twijfel bij 1 ... did it, of made by ...
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 12:19

Bericht 19 Mrt 2014 14:52

Re: Buikbanden

ChiQ schreef:O, ik vind buikbanden écht vreselijk. En dan helemaal met een printje. Je vraagt er niet om, maar ik kon het niet laten.
:good:
2012 & 2016
<<

Anoniem121

Bericht 19 Mrt 2014 15:00

Re: Buikbanden

Ik heb er ooit 1 besteld 4 jaar terug voor het WK. Verder is het niet echt mijn ding.
<<

Anoniem255

Bericht 19 Mrt 2014 15:08

Re: Buikbanden

Ik heb ze ook daar besteld een jaar of 5 terug.
ze blijven heel netjes. Ik gebruikte ze ook als verlengstuk van mijn shirt.
<<

Olivia

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3850

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:20

Bericht 19 Mrt 2014 15:18

Re: Buikbanden

ChiQ schreef:
Olivia schreef:
ChiQ schreef:O, ik vind buikbanden écht vreselijk. En dan helemaal met een printje. Je vraagt er niet om, maar ik kon het niet laten.


Maar als je het als verlenging van je shirt doet dan ziet niemand dat hoor... En verder vind iedereen gelukkig iets anders leuk ;).


Maar waarom dan dat printje? Opzich snap ik het idee ook niet, als je buik zo groot is voor een band moet je ook een zwangerschapsbroek aan en die heeft ook een band.. Maar ze zullen wel om een reden bestaan haha


Ik vind het dus geen gezicht dat de band van mijn broek zichtbaar is. Ik had de band dus over de buikband van mijn broek, onder mijn shirt.

Het is een beetje lastig te zien, maar op deze foto had ik dus een buikband. Als je goed kijkt zie je dat mijn gewone shirt ophoud en daaronder gaat de buikband dus door

*
Laatst gewijzigd door Olivia op 19 Mrt 2014 17:16, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Stokstaartje

Kwebbel

Berichten: 363

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:50

Bericht 19 Mrt 2014 16:22

Re: Buikbanden

JAA ik! Heb er 10! :angel: Snelle levering en goeie kwaliteit. De een viel wel wat groter dan de ander, maar heb ze allemaal kunnen dragen tot het eind van de zwangerschap. Ze zijn nog mooi dus worden zeker bewaard voor de volgende.

Ik vond het heel leuk om zo mijn buik te accentueren. Niet dat dat nodig was want mijn buik was zichtbaar genoeg haha. Soms deed ik ze onder mijn shirt als verlenging en heel vaak er overheen. Zodat je niet kon zien dat mijn shirt te kort was, de buik geaccentueerd werd en er een leuke tekst op stond.

Het is heel persoonlijk. De een vind het verschrikkelijk en de ander vind het weer super leuk. Vind het wel jammer dat mensen speciaal een post neerzetten om te vertellen hoe verschrikkelijk ze het vinden. Volgens mij werd er namelijk gevraagd naar de ervaringen van de website en buikbanden en niet of je het wel of niet leuk vind
Afbeelding
<<

Linnie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1945

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:52

Woonplaats: Goeree Overflakkee

Bericht 19 Mrt 2014 16:48

Re: Buikbanden

Stokstaartje schreef:JAA ik! Heb er 10! :angel: Snelle levering en goeie kwaliteit. De een viel wel wat groter dan de ander, maar heb ze allemaal kunnen dragen tot het eind van de zwangerschap. Ze zijn nog mooi dus worden zeker bewaard voor de volgende.

Ik vond het heel leuk om zo mijn buik te accentueren. Niet dat dat nodig was want mijn buik was zichtbaar genoeg haha. Soms deed ik ze onder mijn shirt als verlenging en heel vaak er overheen. Zodat je niet kon zien dat mijn shirt te kort was, de buik geaccentueerd werd en er een leuke tekst op stond.

Het is heel persoonlijk. De een vind het verschrikkelijk en de ander vind het weer super leuk. Vind het wel jammer dat mensen speciaal een post neerzetten om te vertellen hoe verschrikkelijk ze het vinden. Volgens mij werd er namelijk gevraagd naar de ervaringen van de website en buikbanden en niet of je het wel of niet leuk vind


Thnx!
Heb er nu ff 7 in mijn winkelmandje staan, kan niet echt kiezen tussen een paar, dus moet mijn man ff mee helpen haha.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
<<

Linnie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1945

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:52

Woonplaats: Goeree Overflakkee

Bericht 19 Mrt 2014 17:05

Re: Buikbanden

Ik heb deze 7 in mijn winkelmandje, mag er max 4 uitzoeken. Je hebt ze in verschillende kleuren:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
<<

Fenix

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 94

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:20

Bericht 19 Mrt 2014 17:46

Re: Buikbanden

Ik had een zwarte met eigen tekst. Had mijn vriend voor mij besteld. Omdat ik al snel mijn uniform niet meer paste deed ik mijn blouse tot net onder mijn botsten dicht en dan de buikband erover. Zo zag niemand dat mijn blouse open stond. Op de buikband stond: conducteur+ machinist = dwarsligger! (Een anders woord voor de spoorstaven is namelijk een dwarsligger)
L.ivia E.smee 26-9-2013
<<

Linnie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1945

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:52

Woonplaats: Goeree Overflakkee

Bericht 19 Mrt 2014 17:52

Re: Buikbanden

Leuk!

Heb inmiddels mijn bestelling gedaan, zijn er 3 geworden! Ons wondertje, het uiltje en pas op ik schop.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Volgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers