Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Disneyland Parijs. Camping wijzigen.

<<

Anoniem91

Bericht 19 Mrt 2014 10:52

Disneyland Parijs. Camping wijzigen.

Beetje lastig uitleggen in de titel.
We hebben zes zeurende kids voor de zomervakantie. Ze willen naar Disneyland van de zomer als we naar Frankrijk gaan, nu zitten we daar totaal niet in de buurt maar we komen er wel langs.
We gaan met z'n 10en in totaal op vakantie en ik had wel gezien dat er in de buurt daar ook een camping is van Vacansoleil is nu zaten we er aan te denken om of vooraf of erna naar Disney te gaan en dan kijken of we eventueel twee nachten op die andere camping kunnen verblijven en dan die andere camping met twee nachten verkorten. Heeft iemand dit wel eens gedaan, we zouden in totaal 14 nachten verblijven op die andere camping? En wat is wijsheid? Om het op de heenweg of op de terugweg doen?
<<

ChiQ

Bericht 19 Mrt 2014 11:01

Re: Disneyland Parijs. Camping wijzigen.

Het zou geen probleem moeten zijn om korter te blijven op de andere camping, wellicht dat jullie het toch moeten betalen, maar misschien ook niet. Ik zou op de terugweg naar Disney gaan als afsluiter, en ik zou bovendien een hotel proberen te boeken ipv camping, lekker makkelijk. Tenzij een camping dusdanig goedkoper is maar vaak valt dat mee.
<<

Anoniem91

Bericht 19 Mrt 2014 11:08

Re: Disneyland Parijs. Camping wijzigen.

ChiQ schreef:Het zou geen probleem moeten zijn om korter te blijven op de andere camping, wellicht dat jullie het toch moeten betalen, maar misschien ook niet. Ik zou op de terugweg naar Disney gaan als afsluiter, en ik zou bovendien een hotel proberen te boeken ipv camping, lekker makkelijk. Tenzij een camping dusdanig goedkoper is maar vaak valt dat mee.


Camping is een stuk goedkoper dan een hotel heb ik al naar zitten kijken dit komt ook omdat die kids van die andere al weer een aantal jaren ouder zijn.
<<

Pietje

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 134

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:52

Bericht 19 Mrt 2014 12:14

Re: Disneyland Parijs. Camping wijzigen.

Ik zou het proberen te wijzigen. Wij gaan ook naar die camping , en hebben jaarkaarten. Weet niet wanneer je gaat , maar met jaarkaart konden wij vorig jaar mensen mee naar binnen nemen voor 21 euro.
<<

Anoniem91

Bericht 19 Mrt 2014 12:19

Re: Disneyland Parijs. Camping wijzigen.

We gaan begin augustus.
<<

Pietje

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 134

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:52

Bericht 19 Mrt 2014 12:22

Re: Disneyland Parijs. Camping wijzigen.

Jammer, wij gaan 13 juli meteen als de vakantie begint, anders had je op mijn kaart mee naar binnen gekunt.
<<

Anoniem91

Bericht 19 Mrt 2014 12:23

Re: Disneyland Parijs. Camping wijzigen.

Ik ga sowieso even aanbiedingen in de gaten houden, soms wil Groupon ook nog wel eens wat hebben.
<<

Pietje

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 134

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:52

Bericht 19 Mrt 2014 12:31

Re: Disneyland Parijs. Camping wijzigen.

http://www.ce-multiavantages.com/ , deze site heeft ook veel aanbiedingen. Hebben wij de jaarkaart van. Als je even googled als je er in het frans niet uitkomt, staat het op disney forums wel uitgelegd.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11573

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 20 Mrt 2014 18:32

Re: Disneyland Parijs. Camping wijzigen.

Ik zou op de heenweg gaan. Ik zou na een vakantie niet veel zin meer hebben om voor twee dagen nog een keer de tent op te moeten zetten. Als ik onderweg naar huis ben wil ik ook naar huis.
2015 💙
<<

Anoniem91

Bericht 22 Mrt 2014 13:51

Re: Disneyland Parijs. Camping wijzigen.

We zitten in een bungalowtent dus hebben niks op te zetten. Maar de camping waar we eventueel dan naar toe wilde is helaas vol. Dus we hebben nu een optie voor als er annuleringen zijn.
<<

Anoniem187

Bericht 22 Mrt 2014 14:00

Re: Disneyland Parijs. Camping wijzigen.

Ik zou op de terugweg gaan, als leuke afsluiter :D
<<

Fearie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1428

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:38

Bericht 22 Mrt 2014 14:31

Re: Disneyland Parijs. Camping wijzigen.

Pietje schreef:http://www.ce-multiavantages.com/ , deze site heeft ook veel aanbiedingen. Hebben wij de jaarkaart van. Als je even googled als je er in het frans niet uitkomt, staat het op disney forums wel uitgelegd.


Mensen buiten Frankrijk kunnen hier geen kaarten meer bestellen. Ze hebben de regels aangepast.
D. 16-8 en J. 27-11

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers