Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Met je leenbakker huis!

<<

Anoniem29

Bericht 21 Mrt 2014 17:15

Re: Met je leenbakker huis!

SDL schreef:Maar als mensen het juist leuk vinden om alles hetzelfde te hebben dan is het toch prima?

Ik vind de site flauw maar oké. Ik vraag me af of ze goedkeuring hebben om de foto's te plaatsen.


Zeker! Iedereen moet lekker doen met zijn huis wat hij/zij wil. Ik voel mezelf ook niet verheven boven Leen Bakker huishoudens ofzo haha.

Het zou mijn keuze alleen niet zijn.
<<

Anoniem44

Bericht 21 Mrt 2014 17:35

Re: Met je leenbakker huis!

Ik moet er ook hartelijk om lachen. Het klopt trouwens niet dat iedereen hartjes en letters in zijn huis heeft. Wij hebben dat niet. We komen ook niet in dergelijke winkels.
<<

Anoniem187

Bericht 21 Mrt 2014 17:40

Re: Met je leenbakker huis!

-ED- schreef:Ik moet er ook hartelijk om lachen. Het klopt trouwens niet dat iedereen hartjes en letters in zijn huis heeft. Wij hebben dat niet. We komen ook niet in dergelijke winkels.


Ik had niet anders van je verwacht.
<<

Anoniem193

Bericht 21 Mrt 2014 17:54

Re: Met je leenbakker huis!

Serendipity schreef:
-ED- schreef:Ik moet er ook hartelijk om lachen. Het klopt trouwens niet dat iedereen hartjes en letters in zijn huis heeft. Wij hebben dat niet. We komen ook niet in dergelijke winkels.


Ik had niet anders van je verwacht.


Daar verbaas ik mij ook niet over.
<<

Anoniem187

Bericht 21 Mrt 2014 18:01

Re: Met je leenbakker huis!

Ik ben dus niet de enige die zo denkt.. Gelukkig!
<<

Anoniem64

Bericht 21 Mrt 2014 18:29

Re: Met je leenbakker huis!

-ED- schreef:Ik moet er ook hartelijk om lachen. Het klopt trouwens niet dat iedereen hartjes en letters in zijn huis heeft. Wij hebben dat niet. We komen ook niet in dergelijke winkels.


Dan kom je dus nergens. Vrijwel elke winkel verkoopt wel iets van dit soort dingen. Of je het vervolgens koopt is een tweede.
<<

Anoniem44

Bericht 21 Mrt 2014 18:46

Re: Met je leenbakker huis!

Inderdaad, ik kom ook vrijwel niet in woonwinkels. Heerlijk!
<<

Anoniem187

Bericht 21 Mrt 2014 18:54

Re: Met je leenbakker huis!

Bespaart je ook weer geld. Oh nee, je had al geld genoeg hè?
<<

Anoniem44

Bericht 21 Mrt 2014 19:05

Re: Met je leenbakker huis!

Haha, ja maar datbetekent niet dat je het dan maar leuk moet vinden om in dat soort winkels te komen. Er is weinig waar ik zo'n hekel aan heb. En inderdaad dat getut over hartjes en dingetjes en plantjes en potjes en frutseltjes. Braak.
<<

Anoniem187

Bericht 21 Mrt 2014 19:08

Re: Met je leenbakker huis!

Maar heb je dan wel decoratie in je huis of alles strak en smetteloos?
<<

Anoniem44

Bericht 21 Mrt 2014 19:11

Re: Met je leenbakker huis!

Veel groene planten, kunst aan de muur, muziekinstrumenten her en der, grote boekenplanken. Het is zeker niet strak (woon in een jaren '30 huis), maar niet allemaal van die letters en frutsels overal, daar houden we beiden niet van.
<<

Anoniem58

Bericht 22 Mrt 2014 12:39

Re: Met je leenbakker huis!

Jullie zijn muzikaal?

Ik heb wel frutseltjes, ook hartjes, en letters, maar het boeit mij helemaal niks dat mijn buren dat misschien ook hebben. Ik heb het gekocht omdat ik het leuk vind.
<<

Anoniem117

Bericht 22 Mrt 2014 12:53

Re: Met je leenbakker huis!

.
Laatst gewijzigd door Anoniem117 op 24 Jul 2015 11:16, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem44

Bericht 22 Mrt 2014 13:41

Re: Met je leenbakker huis!

Bolletje schreef:Jullie zijn muzikaal?

Ja, klopt. Ik speel een muziekinstrument en mijn man kan dat instrument ook bespelen en ook nog twee andere instrumenten :love:
<<

Anoniem58

Bericht 22 Mrt 2014 14:15

Re: Met je leenbakker huis!

En wat spelen jullie dan?
<<

Anoniem44

Bericht 22 Mrt 2014 14:17

Re: Met je leenbakker huis!

Haha ok, ik wilde het nog heel neutraal houden, maar we spelen beiden piano, hij speelt dus nog twee instrumenten, maar dat hou ik liever voor me, anders wordt het wel heel specifiek.
<<

Anoniem187

Bericht 22 Mrt 2014 14:21

Re: Met je leenbakker huis!

Ja, want hij is de enige op heel de wereld die 3 muziekinstrumenten kan bespelen? Je blijft gewoon anoniem hoor..
<<

Anoniem58

Bericht 22 Mrt 2014 14:22

Re: Met je leenbakker huis!

Ja ze zou maar zo herkend kunnen worden Serendipity!
<<

Anoniem44

Bericht 22 Mrt 2014 14:23

Re: Met je leenbakker huis!

Haha, ik zeg het gewoon liever niet. Ik ga niet zomaar allemaal details over iemand op een openbaar forum zetten, terwijl hij daar zelf niks vanaf weet, dat vind ik niet netjes.
<<

Anoniem187

Bericht 22 Mrt 2014 14:29

Re: Met je leenbakker huis!

Oké ED.
<<

Anoniem58

Bericht 22 Mrt 2014 14:33

Re: Met je leenbakker huis!

Ik denk dat het te moeilijk word om te onthouden voor haarzelf, wel jammer want de geloofwaardigheid word alleen maar minder.
Vorige

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers