Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Iphone verlengen

<<

SoCali

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 249

Geregistreerd: 02 Sep 2013 20:59

Bericht 18 Mrt 2014 12:36

Iphone verlengen

Hallo,

Ik mag mijn abonnement weer verlengen. Op dit moment heb ik de Iphone 4S waar ik helemaal tevreden mee ben en hiervoor betaal ik nu nog € 50,00 per maand ivm toestellease.
Nu kan ik het abonnement dus per direct verlengen en financieel gezien zou ik weer bij de Iphone 4S uitkomen. Dit is het goedkoopst en hiermee kan ik dus per direct ook geld besparen. (zo'n 15 à 20 euro per maand)

Maar nu twijfel ik weer de 4S een goede keuze is omdat er natuurlijk steeds nieuwere iphones komen. Zou de 4s het nog eens 2 jaar gaan redden qua updates enzo?
Of zouden jullie toch voor een ander toestel gaan?
Ik hoef ook niet nu perse meteen te verlengen en kan ook nog een paar maanden wachten natuurlijk. Maar het gaat me nu vooral om de keuze voor de 4S en heb even jullie meningen nodig! :ja:
<<

Anoniem22

Bericht 18 Mrt 2014 12:40

Re: Iphone verlengen

Ik zou vooral dat hele lease gebeuren uit je abonnement bannen. Hoe zijn de kosten wanneer je dit toestel zou overnemen en een sim only abonnement zou afsluiten?
<<

SoCali

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 249

Geregistreerd: 02 Sep 2013 20:59

Bericht 18 Mrt 2014 12:49

Re: Iphone verlengen

Dat toestellease is gelukkig ook al weer weg bij HI.
Als ik mijn 4s wil overnemen zijn de kosten voor de telefoon € 150,00. En de kosten van een Sim only € 17,50.
Als ik verleng met een nieuwe 4s zijn de kosten of 30 euro per maand en 100 voor de telefoon.
Of 35 euro per maand en 50 voor de telefoon.

De eerste optie is natuurlijk het goedkoopst, mijn telefoon overnemen en dan sim only.
Alleen zit ik ook financieel een beetje lastiger, dat ik niet zo in 1x een groter bedrag kan missen nu.
Maar dat is aan mezelf om de voor en nadelen tegen elkaar af te wegen.
Gelukkig hoef ik nu ook niet a la minuten een keuze te maken.

Het gaat er mij nu vooral even om of de 4s nog 2 jaar "mee zal gaan"
<<

Anoniem287

Bericht 18 Mrt 2014 12:57

Re: Iphone verlengen

Ik heb eind 2013 ook mijn lease toestel (iPhone 4) gekocht (ik had toevallig net een gloednieuwe iPhone gekregen omdat hij defect was geraakt) en daar 118 euro voor betaald (voor een gloednieuwe iPhone dus, had hem nog maar paar maanden).
<<

SoCali

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 249

Geregistreerd: 02 Sep 2013 20:59

Bericht 18 Mrt 2014 13:06

Re: Iphone verlengen

Ja ik ben eens aan het rekenen gegaan en kijken naar nieuwprijzen. Ze zijn echt een belachelijk duur bij Hi.
Op mediamarkt.nl kan ik een nieuwe iphone 4s kopen voor € 319 euro.
Bij Hi zou ik nu dus bijna de helft daarvoor moeten betalen, echt te belachelijk natuurlijk.
Daarbij betaal al ik volgens mij al zo'n 20 euro aan toestellease per maand. Nou reken maar uit...
Ik denk dat Hi de komende tijd toch wel met wat beters moet komen, als ik op dat forum lees zijn er veel mensen die er zo over denken.
<<

Anoniem22

Bericht 18 Mrt 2014 13:10

Re: Iphone verlengen

Aangezien de 4S nu nog nieuw te koop is mag je er wel op rekenen dat je daar tussen nu en 2 jaar nog voldoende updates voor kunt ontvangen. De ontwikkeling gaat snel, maar ook weer niet zo snel. Er zijn nog behoorlijk wat gebruikers van de 4 en 4S, die krijgen ze niet direct binnen nu en twee jaar op een ander toestel. Hi heeft het bij mij ook aardig verbruikt, ontzettend duur en matige service. Ik heb een abonnement met een iPhone 4 bij Ben lopen.
<<

SoCali

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 249

Geregistreerd: 02 Sep 2013 20:59

Bericht 18 Mrt 2014 13:37

Re: Iphone verlengen

Nou ik heb ondertussen even contact gehad met HI/KPN.
Op dit moment zou ik inderdaad € 150,00 moeten betalen voor mijn telefoon omdat ik m nu 1,5 jaar heb. In september zal dit bedrag waarschijnlijk rond de € 93,00 liggen. (en dan kosten sim only erbij)

Bij Hi blijft het aanbod hetzelfde, doen ze niks aan. 500 mb, 200 min voor € 30,00 per maand + 100 euro voor de telefoon.
Maar bij KPN kunnen ze me 500 mb aanbieden (+250 mb gratis dus eigenlijk 750), 200 minuten voor € 32,50 maar omdat ik verleng voor € 30,00 en daarbij is de telefoon gratis.

KPN zou in dit geval dus voordeliger zijn dan Hi.
Op dit moment zou het erg fijn zijn om per direct 20 euro per maand te kunnen besparen qua telefoonkosten.
Maar met sim only zou ik nog goedkoper uit zijn maar dan zit ik met de kosten van die overname.
En dan alles met de Iphone 4s dus.
Dilemma.... haha
<<

anoniem213

Bericht 18 Mrt 2014 13:38

Re: Iphone verlengen

Heb je het gewone nummer gebeld? Als je belt naar het nummer om op te zeggen, is er veel meer mogelijk. Ze kunnen daar veel meer kortingen geven. Eén van de beste tips die ik ooit kreeg :yes:.
<<

Anoniem173

Bericht 18 Mrt 2014 13:42

Re: Iphone verlengen

Lastig die toestellease he. Als ik dat 2 jaar geleden had geweten had ik het nooit gedaan. Ik heb de iphone 4, die opzich nog prima werkt, maar wel langzamer wordt. Ik mag nu al verlengen maar zit mijn abonnement maar uit tot september, dan ben ik vrij om te kiezen waar ik heen wil.
<<

Anoniem173

Bericht 18 Mrt 2014 13:42

Re: Iphone verlengen

Heb je deze van ben al gezien?
https://www.ben.nl/telefoons/package/472
<<

anoniem213

Bericht 18 Mrt 2014 13:43

Re: Iphone verlengen

Atelier Madame schreef:Lastig die toestellease he. Als ik dat 2 jaar geleden had geweten had ik het nooit gedaan. Ik heb de iphone 4, die opzich nog prima werkt, maar wel langzamer wordt. Ik mag nu al verlengen maar zit mijn abonnement maar uit tot september, dan ben ik vrij om te kiezen waar ik heen wil.

Je moet hem vooral niet meer updaten of heb je dat al gedaan?
<<

Anoniem173

Bericht 18 Mrt 2014 13:50

Re: Iphone verlengen

June schreef:
Atelier Madame schreef:Lastig die toestellease he. Als ik dat 2 jaar geleden had geweten had ik het nooit gedaan. Ik heb de iphone 4, die opzich nog prima werkt, maar wel langzamer wordt. Ik mag nu al verlengen maar zit mijn abonnement maar uit tot september, dan ben ik vrij om te kiezen waar ik heen wil.

Je moet hem vooral niet meer updaten of heb je dat al gedaan?


Heb ik wel gedaan, iig wel iOS 7 erop en denk 1x nog een update.
<<

Anoniem173

Bericht 18 Mrt 2014 13:51

Re: Iphone verlengen

Maar ik zie dat hij nu weer een update aangeeft voor 7.1 die kan ik dus beter niet doen?
<<

anoniem213

Bericht 18 Mrt 2014 13:51

Re: Iphone verlengen

Oh, ja de iPhone 4 is eigenlijk helemaal niet geschikt voor iOS 7, ze worden er heel erg traag van. Veel mensen met een iPhone 4 hebben daarom besloten die update niet meer te installeren, want dan blijft de telefoon veel sneller.
<<

anoniem213

Bericht 18 Mrt 2014 13:52

Re: Iphone verlengen

Ik weet niet of het erger wordt van 7,1, ik weet alleen dat je terug in de tijd zou moeten gaan en 7 niet installeren :12:. Je hebt dus precies niks aan mij.
<<

Anoniem173

Bericht 18 Mrt 2014 13:53

Re: Iphone verlengen

Oh wat grappig mijn telefoon werd eigenlijk veel sneller van iOS 7! Maar ach ik denk dat ik in september gewoon lekker een nieuwe telefoon kies :). Mja neem ik dan alsnog mijn telefoon over voor die 80 euro oid of lever ik hem gewoon in, lastig!
<<

anoniem213

Bericht 18 Mrt 2014 13:54

Re: Iphone verlengen

Ga terug naar het moment dat je een nieuw abonnement af moest sluiten de vorige keer en neem geen toestellease. Graag gedaan :banaan:.
<<

Anoniem173

Bericht 18 Mrt 2014 13:55

Re: Iphone verlengen

:good: :smile:
<<

SoCali

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 249

Geregistreerd: 02 Sep 2013 20:59

Bericht 18 Mrt 2014 14:02

Re: Iphone verlengen

Dat van die opzeglijn is inderdaad wel een goede!

En ik had inderdaad ook bij Ben gekeken alleen zou ik dan rond de 25 euro uitkomen omdat 120 belminuten me toch net te weinig is!

Ik ga denk ik nog maar eens goed rondkijken en rekenen... :confused:

Edit; of gewoon wachten tot september en kijken welke mogelijkheden er dan allemaal zijn :)
<<

Anoniem22

Bericht 18 Mrt 2014 14:34

Re: Iphone verlengen

Mijn iPhone 4 is juist ook sneller sinds de nieuwste update van deze maand. Heb je je telefoon niet gewoon flink vol staan? Daar willen ze ook nog wel eens traag van worden.
<<

Anoniem287

Bericht 18 Mrt 2014 14:39

Re: Iphone verlengen

Please installeer geen iOS7 op een iPhone 4! Had ik ook gedaan en is compleet gecrasht. Omdat ik nog onder toestellease zat kreeg ik een nieuw toestel, maar nu is het toestel inmiddels van mezelf en ik ga het niet wagen!
<<

Anoniem287

Bericht 18 Mrt 2014 14:40

Re: Iphone verlengen

De iPhone4 van mijn vriendin doet trouwens ook erg vaag sinds die update naar ios7.
<<

Anoniem22

Bericht 18 Mrt 2014 14:51

Re: Iphone verlengen

Serieus, zoveel problemen door iOS7? Het is dus voor het eerst dat ik hier van hoor terwijl het merendeel in mijn omgeving een iPhone 4 heeft.
<<

oasis

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1040

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:03

Bericht 18 Mrt 2014 16:26

Re: Iphone verlengen

Ik vind IoS 7 fijn (en mooi) en heb er totaal geen last van op een Iphone 4. Sterker nog, met update 7.1. fijn in gebruik!
Waiting for a change to set us free
Waiting for the day when you can be you and I can be me
Waiting for hope to come around
Waiting for the day when hate is lost and love is found
Waiting for a change - Christina Aguilera
<<

PiP

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1578

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:43

Bericht 19 Mrt 2014 20:32

Re: Iphone verlengen

Ik kreeg toen ik het nummer belde om te verlengen best wel een flinke korting, heb nu ook nog lease.
Vlak nadat ik verlengt heb ging het lease gebeuren er af.. Toen ik in juli verlengde adviseerde mijn broertje mij om minstens een 4s te nemen en zeker geen 4. Geen idee of dat een jaar later anders is. Hij bevalt mij iig nog prima!
December 2009
juli 2012
Volgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers