Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Iphone verlengen

<<

Anoniem173

Bericht 20 Mrt 2014 01:20

Re: Iphone verlengen

Ik heb net stiekem toch iOS 7.1 geïnstalleerd, ik vind m prettig werken!
<<

sonly

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 533

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:39

Bericht 20 Mrt 2014 02:33

Re: Iphone verlengen

voor 93 euro zou ik je oude toestel overnemen en vervolgens op marktplaats doorverkopen. Volgens mij levert de 4s daar nog wel meer op dan 93 euro.
<<

Anoniem26

Bericht 20 Mrt 2014 13:12

Re: Iphone verlengen

sonly schreef:voor 93 euro zou ik je oude toestel overnemen en vervolgens op marktplaats doorverkopen. Volgens mij levert de 4s daar nog wel meer op dan 93 euro.


Zeker weten. Ik heb mijn 4 nog verkocht voor 260,- in december.
<<

Anoniem173

Bericht 20 Mrt 2014 13:35

Re: Iphone verlengen

Puggle schreef:
sonly schreef:voor 93 euro zou ik je oude toestel overnemen en vervolgens op marktplaats doorverkopen. Volgens mij levert de 4s daar nog wel meer op dan 93 euro.


Zeker weten. Ik heb mijn 4 nog verkocht voor 260,- in december.


Dan hb je een goede deal gedaan, op marktplaats zie ik de meeste iphone 4 met 8 gig voor rond de 130 euro te koop staan. Dan zou ik die gok niet nemen maar hem inleveren.
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4024

Geregistreerd: 26 Okt 2013 19:21

Bericht 20 Mrt 2014 17:46

Re: Iphone verlengen

Ze zijn aardig waardevast. Als je toestel het nog prima doet en er goed uitziet zal hij zeker meer dan 130 euro moeten opleveren op marktplaats. Die gok zou ik ook nog wel durven nemen.

Paar jaar terug had ik mijn iPhone 4 met aardig wat gebreken toch nog voor ruim 100 euro kunnen verkopen. En daar was behoorlijk wat aan mis.
<<

Anoniem26

Bericht 21 Mrt 2014 01:43

Re: Iphone verlengen

Atelier Madame schreef:
Puggle schreef:
sonly schreef:voor 93 euro zou ik je oude toestel overnemen en vervolgens op marktplaats doorverkopen. Volgens mij levert de 4s daar nog wel meer op dan 93 euro.


Zeker weten. Ik heb mijn 4 nog verkocht voor 260,- in december.


Dan hb je een goede deal gedaan, op marktplaats zie ik de meeste iphone 4 met 8 gig voor rond de 130 euro te koop staan. Dan zou ik die gok niet nemen maar hem inleveren.


Ja misschien. Maar ik zat met mijn prijs onder de meeste mensen nog. Scheelt misschien wel dat hij net een jaar oud was.
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers