Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Avondeten met spinazie kabeljauw en aardappels?

<<

Teddyaapje

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 509

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:50

Bericht 18 Mrt 2014 12:12

Avondeten met spinazie kabeljauw en aardappels?

Dit is wat ik in huis heb :D

Iemand tips?
Afbeelding Afbeelding

*20-7-2012*
<<

Anoniem130

Bericht 18 Mrt 2014 12:27

Re: Avondeten met spinazie kabeljauw en aardappels?

Aardappels en kabeljauw bakken, spinazie uit de wok. :p

Dit soort dingen vind ik puur het lekkerst. Kabrljauw is duur zat, dat wil ik proeven als ik het eet.
<<

Anoniem186

Bericht 18 Mrt 2014 12:28

Re: Avondeten met spinazie kabeljauw en aardappels?

Ik zou er een ovenschotel van maken. Evt met aardappelpuree en anders aardappelschijfjes. De kabeljauw een beetje opleuken met mosterd.
<<

Teddyaapje

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 509

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:50

Bericht 18 Mrt 2014 12:40

Re: Avondeten met spinazie kabeljauw en aardappels?

Ovenschotel zat ik ook aan te denken. De puree maken en het in de oven zetten lukt wel :D Maar hoe zou je dat dan doen met de kabeljauw Jans?
Afbeelding Afbeelding

*20-7-2012*
<<

Anoniem186

Bericht 18 Mrt 2014 12:46

Re: Avondeten met spinazie kabeljauw en aardappels?

Ovenschaal invetten, kabeljauw insmeren met mosterd en in de schaal leggen, spinazie erop (indien vers, even blancheren of wokken), aardappelpuree eroverheen en dan geraspte kaas en/of paneermeel.
<<

Teddyaapje

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 509

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:50

Bericht 18 Mrt 2014 14:19

Re: Avondeten met spinazie kabeljauw en aardappels?

Dat gaat wel lukken, thanks!

T bad is trouwens verkocht aan dezelfde kopers! Nogmaals bedankt voor de research!
Afbeelding Afbeelding

*20-7-2012*
<<

Anoniem186

Bericht 18 Mrt 2014 15:17

Re: Avondeten met spinazie kabeljauw en aardappels?

Oh mooi! Goed om te horen. Graag gedaan.

Terug naar Eten & drinken

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers