Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Geen goed gevoel bij advies huisarts, terecht?

<<

Steep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2940

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:52

Woonplaats: Arnhem

Bericht 25 Mrt 2014 14:47

Re: Geen goed gevoel bij advies huisarts, terecht?

Euhm? Suiker? Hoe lijkt het? Ik zou ook om een doorverwijzing vragen en daarnaast gaan twijfelen aan de kundigheid van mijn huisarts als hij zoiets zou voorstellen eerlijk gezegd. Het gaat gewoon boven zijn pet, ik snap niet waarom hij niet gewoon doorverwijst.
Ruben: 22-07-2011
Mirthe: 25-12-2013
<<

MissBitchy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2197

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:49

Bericht 25 Mrt 2014 15:39

Re: Geen goed gevoel bij advies huisarts, terecht?

Ter verdediging van mijn lieve, goede, oude huisartsje ;) Ik zit bij een praktijk en heb dus bijna nooit m'n eigen huisarts... Dus gelukkig is niet mijn eigen huisarts zo'n prutser!

Vraagje: zou ik via de assistente een verwijzing kunnen krijgen, of moet ik alsnog langs die man?
Ben niet zo'n ster in slechte boodschappen brengen :P
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6365

Geregistreerd: 02 Sep 2013 00:24

Bericht 25 Mrt 2014 15:52

Re: Geen goed gevoel bij advies huisarts, terecht?

Bij ons kan dat niet via de assistente.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Anoniem286

Bericht 25 Mrt 2014 16:17

Re: Geen goed gevoel bij advies huisarts, terecht?

Ik snap niet zo goed dat je niet direct om een verwijzing hebt gevraagd. Voor mijn gevoel moet je wat meer op je strepen gaan staan. Bellen en een verwijzing eisen, de arts is prima op de hoogte van je situatie dus het zal telefonisch moeten kunnen.
<<

Anoniem286

Bericht 25 Mrt 2014 16:19

Re: Geen goed gevoel bij advies huisarts, terecht?

Ik bedoel het overigens niet lullig hoor, vind het zielig voor je kindje en je huisarts een flapdrol :)
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers