Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


migraine

<<

Anoniem25

Bericht 17 Mrt 2014 18:27

migraine

Ik word gillend gek. Vanaf dertig weken is ineens weer migraine op komen zetten, en ik functioneer gewoon niet meer. Er moet iemand komen om voor Luuk te zorgen en ik moet mijn bed in. Paracetamol doet niets, alleen slapen helpt iets. Inmiddels heb ik vanaf vrijdag elke dag twee aanvallen gehad, 's ochtends en 's avonds. Vorige week al langs de vk geweest voor een bkoeddruk check, maar die was gewoon netjes. Ik hou dit echt niet nog 8 weken vol!!!
Iemand ervaring, tips, ideeën?
<<

Anoniem30

Bericht 17 Mrt 2014 18:34

Re: migraine

Heb je al een keer deze geprobeerd? Deze verlicht heel fijn met migraine:

http://www.drogisterij.net/gezondheid/g ... 7072069240
<<

Anoniem166

Bericht 17 Mrt 2014 18:38

Re: migraine

Ik heb geen ervaring met migraine, dus ook niet echt tips. Maar wilde wel even reageren. Wat lijkt me het rot om er zo last van te hebben. Zou het helpen om rustiger aan te doen op het werk of zit je al thuis? Ik weet niet of het verband kan hebben met stress, drukte etc. En een paracetamol helpt niet denk ik?
<<

Anoniem75

Bericht 17 Mrt 2014 19:53

Re: migraine

Ik heb ook migraine en ik heb bij deze zwangerschap 3x een aanval gehad. Heb zelfs een keer de huisarts gebeld omdat het maar niet wegtrok maar die vertelde dat je echt alleen maar paracetamol mag gebruiken. Ook best een keer 2 tegelijk. Verder moet je echt zorgen dat je goed blijft drinken en als je hoofspijn voelt aankomen zsm even gaan liggen met je ogen dicht en een koud washandje op je hoofd. Als is het maar op de bank terwijl je zoontje in de woonkamer speelt of een tv kijkt. En bij een zonnige dag heel de dag door een zonnebril opzetten helpt bij mij ook. Sterkte. Ik weet hoe hulpeloos je je kan voelen op dat moment.
<<

Anoniem180

Bericht 17 Mrt 2014 20:01

Re: migraine

Ik zou z.s.m. naar een homeopaat of osteopaat gaat. Waarschijnlijk is het voor een groot deel te verhelpen. Succes en beterschap. Lijkt me echt vreselijk nu :(.
<<

Anoniem198

Bericht 17 Mrt 2014 20:34

Re: migraine

Wat vervelend Aimee. Er zijn wel migraine middelen die je mag. Dus ik zou de HA even bellen en vragen of hij wat kan voorschrijven.
Zelf heb ik voordat ik zwanger werd hier uitgebreid over gepraat met m'n HA omdat ik chronische hoofdpijn en migraine heb.

Sterkte ik hoop dat het hierbij blijft!
<<

Anoniem25

Bericht 17 Mrt 2014 22:26

Re: migraine

Pippa; nee, die heb ik nog niet! Ga ik morgen kopen.

Sanne; ik moet nog 4 dagen werken... helaas kan ik nergens een verband leggen met stress o.i.d., was net 6 dagen vrij en echt al aan het aftellen naar mn verlof. Paracetamol doet niets :(

Razz; bedankt voor de tips!

Victoria; zowel mijn huisarts als neuroloog zeggen dat ze me niets kunnen geven. Het enige wat wel eens wil helpen is een bloeddruk verlager, maar mijn bloeddruk is 95/65 en dus al vrij laag. Ik mag echt alleen paracetamol slikken.

Robin; bedankt voor de tip! Ik kan morgen om 9.00 al terecht bij de osteopaat. Hopelijk kan die wonderen verrichten!

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Olíve