Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Welke kinderwagen hebben jullie?

<<

Anoniem70

Bericht 17 Mrt 2014 12:10

Welke kinderwagen hebben jullie?

We zijn ons flink aan het oriënteren omdat wij best een kleine auto hebben namelijk een suzuki swift.

Overal lees ik dat de mutsy evo handig klein in te klappen is en in gebruik. Wat zijn jullie ervaringen met deze wagen? Lees wel dat de wagenbak niet heel groot is.
Wij willen de kinderwagen graag nieuw kopen en niet tweedehands.
Kreeg je bij het uitzoeken die uit de winkel mee of een nieuwe uit de verpakking ?

Rond welke prijsklasse zaten jullie ongeveer ?

Groetjes rituals.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 17 Mrt 2014 12:13

Re: Welke kinderwagen hebben jullie?

Wij hadden eerst een Quinny Buzz en daarna een Bugaboo. Volgens mij pasten ze allebei wel makkelijk achterin.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem70

Bericht 17 Mrt 2014 12:14

Re: Welke kinderwagen hebben jullie?

Die ga ik even bekijken.
<<

-Ieniemienie-

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1477

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:23

Bericht 17 Mrt 2014 12:16

Re: Welke kinderwagen hebben jullie?

Wij hadden een mutsy 4-rider. (de voorganger van de evo) en vond het een super fijne wagen.
Zou als ik nu mocht kiezen, ook voor de Mutsy evo gaan.
Insta: klippies_haarspeldjes

♡ 2009 ♡ & ♡ 2011 ♡
<<

Anoniem286

Bericht 17 Mrt 2014 12:16

Re: Welke kinderwagen hebben jullie?

Wij hebben de mutsy evo en ik ben heel tevreden, hij is inderdaad wel klein op te vouwen maar dat doe ik nooit, hij kan rechtop in onE achterbak. Ik vind de wagenvbak overigens niet heel klein, wel wat smal. Prijs vind ik leuk en hij rijdt heerlijk.
<<

Lonely Goatherd

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2887

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:44

Bericht 17 Mrt 2014 12:18

Re: Welke kinderwagen hebben jullie?

Wij hebben een Topmark Toppy Motion, kostte 300 euro incl. autostoeltje. Ben er nog steeds heel tevreden mee, goed wendbaar en het zitje is twee kanten op te zetten wat ik erg belangrijk vond. Wij hadden destijds ook een vrij kleine auto en hij paste prima in de achterbak.
<<

Ella

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:44

Bericht 17 Mrt 2014 12:18

Re: Welke kinderwagen hebben jullie?

Wij hebben een mutsy 4-rider, fijne wagen maar niet zo heel klein in te klappen.
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6722

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:34

Bericht 17 Mrt 2014 12:19

Re: Welke kinderwagen hebben jullie?

Wij hebben de limited edition van Joolz gekocht.
De wagen kostte €1200,- incl een aantal extra's zoals een luiertas, voetenzak, parasol, zomerzitje, speciaal zonnescherm, boodschappen net en autostoeltje.

We hebben voor een Joolz gekozen omdat de wagenbak vrij hoog is, omdat we 'm het mooist vonden en omdat die makkelijk in en uit te klappen is.
Hij is wel duur, maar we hebben 'm gekregen van onze ouders.

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Ooh La La! op 17 Mrt 2014 12:45, in totaal 1 keer gewijzigd.
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Happydobby

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3343

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:09

Bericht 17 Mrt 2014 12:27

Re: Welke kinderwagen hebben jullie?

Wij hebben een safety first. De goedkoopste was het toen, 200 euro met wagenbak. wandelwagen is voor en achterwaarts te plaatsen en hij klapt plat in. Safety first is onderdeel van maxi cosi/quinny.
Hij rijd prima, is stevig. Wij gebruiken hem regelmatig.
Maar als je meer wil uitgeven dan zou ik dat doen.
M:21072011
J :08012014
<<

Anoniem26

Bericht 17 Mrt 2014 12:29

Re: Welke kinderwagen hebben jullie?

Het eerste jaar een bugaboo en nu de quinny moodd.
Hij klapt zichzelf uit, erg fijn. En is gewoon mooi vind ik omdat het eens wat anders is. De bugaboo en quinny passen allebei in onze c1. De reiswieg wel op de achterbank.
Hebben er 800,- voor betaald.

http://www.babypark.nl/quinny-moodd-4-p ... -2013.html

Plaatje lukt niet.
Laatst gewijzigd door Anoniem26 op 17 Mrt 2014 12:33, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Eppie

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 441

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:56

Bericht 17 Mrt 2014 12:32

Re: Welke kinderwagen hebben jullie?

Wij hebben de mutsy evo gekozen
We hebben hem nog niet in gebruik, maar vrienden wel.
Hij rijd heel soepel en past ook in mijn auto (toyota starlet) dat was een vereiste. Verder vind ik het fijn dat hij niet heel zwaarvis.
Afbeelding
<<

Valerie

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 653

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:25

Bericht 17 Mrt 2014 12:33

Re: Welke kinderwagen hebben jullie?

Wij twijfelden heel erg tussen de Mutsy Evo en de Joolz. Uiteindelijk voor de Joolz gegaan omdat we die mooier vonden. (en omdat de kinderwagenbak makkelijker tilt dan die van Mutsy, die hangt lager bij de grond en dat is vermoeiender om hem de trap op te tillen).
Uiteindelijk vind ik dat we teveel geld hebben uitgegeven voor de kinderwagen. De prijs/kwaliteit verhouding van de Joolz vind ik niet goed (prima wagen maar voor dat geld wil ik echt goede kwaliteit en geen prima kwaliteit).
Make happy memories
<<

ChiQ

Bericht 17 Mrt 2014 12:33

Re: Welke kinderwagen hebben jullie?

Ik heb de Joolz Blue parrot, ik zou hem niet weer kopen, dat onderstel is zo zwaar! In de kofferbak tillen vind ik een ramp, ik gebruik nu dagelijks mijn Bugaboo bee, maar voor echt kleintje zou ik een cameleon nemen.
<<

ChiQ

Bericht 17 Mrt 2014 12:35

Re: Welke kinderwagen hebben jullie?

Valerie: ik vind juist de kwaliteit echt hoogwaardig.
Wat had je beter willen zien?
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7297

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 17 Mrt 2014 12:52

Re: Welke kinderwagen hebben jullie?

Rituals_ schreef:We zijn ons flink aan het oriënteren omdat wij best een kleine auto hebben namelijk een suzuki swift.

Overal lees ik dat de mutsy evo handig klein in te klappen is en in gebruik. Wat zijn jullie ervaringen met deze wagen? Lees wel dat de wagenbak niet heel groot is.
Wij willen de kinderwagen graag nieuw kopen en niet tweedehands.
Kreeg je bij het uitzoeken die uit de winkel mee of een nieuwe uit de verpakking ?

Rond welke prijsklasse zaten jullie ongeveer ?

Groetjes rituals.


Wij hebben de mutsy Evo. Ik vind het een hele fijne wagen. Hij is inderdaad heel klein in te klappen en dat gaat heel makkelijk. Alleen als je ook nog de wielen er af moet halen is het iets meer gedoe, maar ook dat is vrij simpel eigenlijk (knopje indrukken en trekken).
De wagenbak heeft volgens mij een normaal formaat. L. is eigenlijk uit de wagenbak gegaan voor hij er niet meer in paste, we gingen toen op vakantie en wilden de wagenbak niet mee. De wandelwageninzet kan ook helemaal plat dus dat was prima! Ik denk dat L tot een maand of 6 in de wagenbak had gepast als we hadden gewild en hij was normaal van grootte.

Ik vind de Evo ook heel fijn rijden, licht en soepel. L. zit nog steeds met zijn gezicht naar mij toe, dat vind ik ook erg fijn en gaat nu nog prima. Ik vind de prijs-kwaliteitverhouding van de Evo ook echt prima, de wagen is niet duur, maar voldoet nu na (bijna) een jaar nog steeds aan al mijn eisen.

Ik heb 'm gekocht bij de babydump en daar wordt hij voor je besteld en dan krijg je hem later thuisbezorgd.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 17 Mrt 2014 12:55

Re: Welke kinderwagen hebben jullie?

Wij hebben de evo. Ben er zeer tevreden over, hij os een keer kapot gegaan (dat hadden ze nog nooit gezien in de winkel) en toen kregen we een Quinny Moodd als leenwagen. Wat was ik blij toen ik onze evo terug had! Hij loopt zo soepel en het bagagenet is ruim. Ook wilden we graag dat de wandelwageninzet beide richtingen op kon.

Toen R een maand of 5 was ging hij over naar de wandelwagen. Die kan helemaal plat en ligt lekker dus daar lag hij toen heerlijk in. Inmiddels zit hij rechtop maar hij valt vaak tijdens het wandelen in slaap en dan heb je mrt 1 hand hem zo weer in ligstand.

Wij zijn echt heel erg tevreden.
R. 2013
D. 2016
<<

Mikado

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 870

Geregistreerd: 22 Sep 2013 19:25

Bericht 17 Mrt 2014 12:57

Re: Welke kinderwagen hebben jullie?

Wij hebben de Bugaboo Buffalo. Nog niet gebruikt met baby, maar tot nu toe erg tevreden. Makkelijk in te klappen en om hem in een kleinere auto te plaatsen kunnen heel makkelijk de wielen er af geklikt worden.
2014 2016 2019
<<

Ilovethe90s

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3154

Geregistreerd: 03 Sep 2013 22:14

Bericht 17 Mrt 2014 12:57

Re: Welke kinderwagen hebben jullie?

Komende donderdag wordt de mijne geleverd, de Bug a Boo Buffalo.
De prijs was €1039 maar wij hebben hem van mijn schoonouders gekregen.

Afbeelding
<<

Papillio

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 497

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:12

Bericht 17 Mrt 2014 12:57

Re: Welke kinderwagen hebben jullie?

Wij hebben een Bugaboo Cameleon. Een heerlijke wagen!
Hebben 'm gekocht bij Babyhuys, die hadden toen een goede aanbieding. Ene dag besteld en de volgende dag hadden we 'm toen in huis.
2012 2014
<<

Mikado

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 870

Geregistreerd: 22 Sep 2013 19:25

Bericht 17 Mrt 2014 12:58

Re: Welke kinderwagen hebben jullie?

Ilovethe90s schreef:Komende donderdag wordt de mijne geleverd, de Bug a Boo Buffalo.
De prijs was €1039 maar wij hebben hem van mijn schoonouders gekregen.

Afbeelding


Wij hebben precies deze :) De prijs kwam bij ons uiteindelijk op zo'n 1200 euro (inclusief maxi cosi adapter, voetenzak en nog wat spulltjes). Wij kregen niet het model uit de winkel mee maar er werd een nieuwe besteld, konden we binnen twee weken ophalen.
2014 2016 2019
<<

Anoniem37

Bericht 17 Mrt 2014 13:00

Re: Welke kinderwagen hebben jullie?

Wij hebben de Bugaboo Cameleon. Ik gebruik hem nog steeds regelmatig om te wandelen. Zo'n ontzettend fijne wagen! Ook heel compact, makkelijk inklapbaar.
Laatst gewijzigd door Anoniem37 op 17 Mrt 2014 13:08, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem85

Bericht 17 Mrt 2014 13:05

Re: Welke kinderwagen hebben jullie?

Mutsy transit, maar dat is geen aanrader. Hij is niet duur en makkelijk in te klappen tot een best klein formaat, in de kofferbakken van onze auto's moest wel een wiel eraf. De wagen kan twee kanten op wat ik belangrijk vond. Maar de kwaliteit is niet echt over naar huis te schrijven. Voor een kindje prima, maar hij gaat niet nog een ronde mee waarschijnlijk. Ook het tuigje in de wagen is waardeloos.
<<

Muppetje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2714

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:32

Bericht 17 Mrt 2014 13:06

Re: Welke kinderwagen hebben jullie?

Wij hebben een Maxi Cosi Mura 4, maar of ie makkelijk inklapt weet ik eigenlijk niet, we hebben geen auto
Lars 11-09-2012 & Thomas 17-10-2014
www.facebook.com/MyPolarMonkey
<<

Annie24

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1405

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:22

Bericht 17 Mrt 2014 13:16

Re: Welke kinderwagen hebben jullie?

Wij hadden een Mutsy 4-Rider en ik was er niet tevreden over. Hij reed heerlijk, maar ik vond dat Y. niet goed in het zitje zat. Leeftijd/gewicht/lengte maakte daarbij niet uit.

Als je hem in de winkel koopt wordt hij in principe gewoon besteld voor je. Bij ons was de levertijd geloof ik 3 maanden toen. Soms kan je bij uitlopende kleuren/modellen niet anders dan het winkelmodel kopen.
Afbeelding
<<

Olivia

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3850

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:20

Bericht 17 Mrt 2014 13:19

Re: Welke kinderwagen hebben jullie?

Wij hebben de Joolz Day earth limited edition. Zo'n € 1200,- inclusief voetenzak, maxicosi, maxicosi adapters en luiertas.

Wij hebben ook een kleine auto, maar hij past er prima in! Met de wagenbak was het wel even passen en meten.
Volgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Nan