Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Welke kinderwagen hebben jullie?

<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 17 Mrt 2014 15:33

Re: Welke kinderwagen hebben jullie?

Dat vind ik zo irritant aan de Quinny Zapp, dat je nog geen pak wattenbolletjes aan het handvat kan hangen zonder dat de hele wagen omkiepert met kind en al.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Olivia

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3850

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:20

Bericht 17 Mrt 2014 15:35

Re: Welke kinderwagen hebben jullie?

Ik vind het van de Joolz een groot nadeel dat je er weinig in mee kunt krijgen. Verder vind ik het ook geen hele sterke wagen. Maar hij is wel comfortabel, mooi, kind kan naar je toe kijken etc.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 17 Mrt 2014 15:36

Re: Welke kinderwagen hebben jullie?

Haha dat omschrijf je mooi. Ik had in de trein een keer de hele buggy vol hangen terwijl ik in een overvol tussenstuk R stond te voeden, viel hij ook om. Was ik mooi klaar mee, niemand die hielp en R wilde niet loslaten.
R. 2013
D. 2016
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7297

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 17 Mrt 2014 16:16

Re: Welke kinderwagen hebben jullie?

Carool schreef:Haha dat omschrijf je mooi. Ik had in de trein een keer de hele buggy vol hangen terwijl ik in een overvol tussenstuk R stond te voeden, viel hij ook om. Was ik mooi klaar mee, niemand die hielp en R wilde niet loslaten.


Dat was op weg naar onze meeting in Amersfoort, of niet? :palm:
haha en de buggy meenemen als je luiers gaat inslaan bij de kruidvat is inderdaad niet handig carool!

Ik vind de Joolz heel mooi, maar ik vind het toch absurd om zo veel geld voor een wagen te betalen. Ik had het geld wel, maar ik vond het gewoon niet nodig, ik heb hem wél bekeken omdat ik als het echt een superfijne wagen was ik het er misschien wel voor wilde neertellen. Van alle wagens die we geprobeerd hebben beviel de Evo uiteindelijk het best. Ik heb nog wel naar de Joolz gekeken, maar ik vond het echt een nadeel dat er zo weinig onderin kon. Ik heb er ook nog even mee gelopen, maar vond de Evo prettiger.
<<

Stokstaartje

Kwebbel

Berichten: 363

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:50

Bericht 17 Mrt 2014 16:22

Re: Welke kinderwagen hebben jullie?

Ella schreef:Wij hebben een mutsy 4-rider, fijne wagen maar niet zo heel klein in te klappen.


+1
Afbeelding
<<

Anoniem70

Bericht 17 Mrt 2014 16:26

Re: Welke kinderwagen hebben jullie?

Vinden jullie dit een goede deal?? 529,99 euro totaal.
Wil deze eigenlijk heel graag maar misschien komt hij nog wel goedkoper.

In de winkel hadden ze een andere aanbieding dezelfde prijs maar zonder maxi cosi maar dan wel 50 euro cadeau kaart van de winkel + echte merk luiertas en voetenzak.

Online dit: ( dat is toch alles compleet?)

De zwarte mutsy evo met silver frame
Bijhorende reiswieg
Mand
Wandelwagen inzet
Kap
Matras
Voetenzak zwart ( onbekend merk)
Luiertas zwart ( onbekend merk)
Maxi cosi citi

Al uitgebreid in de winkel getest en past net in de auto zoals bijna allemaal. Gaat niet heel makkelijk passen zeg maar en andere auto komt er voorlopig niet. Kan ook nog gewoon wachten met kopen hoor daar niet van misschien komen er scherpere aanbiedingen maar misschien ook niet.
<<

-Ieniemienie-

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1477

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:23

Bericht 17 Mrt 2014 17:27

Re: Welke kinderwagen hebben jullie?

Rituals_ schreef:Vinden jullie dit een goede deal?? 529,99 euro totaal.
Wil deze eigenlijk heel graag maar misschien komt hij nog wel goedkoper.

In de winkel hadden ze een andere aanbieding dezelfde prijs maar zonder maxi cosi maar dan wel 50 euro cadeau kaart van de winkel + echte merk luiertas en voetenzak.

Online dit: ( dat is toch alles compleet?)

De zwarte mutsy evo met silver frame
Bijhorende reiswieg
Mand
Wandelwagen inzet
Kap
Matras
Voetenzak zwart ( onbekend merk)
Luiertas zwart ( onbekend merk)
Maxi cosi citi

Al uitgebreid in de winkel getest en past net in de auto zoals bijna allemaal. Gaat niet heel makkelijk passen zeg maar en andere auto komt er voorlopig niet. Kan ook nog gewoon wachten met kopen hoor daar niet van misschien komen er scherpere aanbiedingen maar misschien ook niet.


Of het een goede deal is weet ik niet. Weet wel dat mijn collega de Maxi-Cosi citi verkocht heeft en een cabriofix voor gekocht heeft. Ze vond het een onding. Stof zat erg los, de zonnekap zat niet vast en hij was al heel snel dat hij lelijk werd.
Insta: klippies_haarspeldjes

♡ 2009 ♡ & ♡ 2011 ♡
<<

Wen

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 837

Geregistreerd: 06 Okt 2013 23:55

Bericht 17 Mrt 2014 17:29

Re: Welke kinderwagen hebben jullie?

Ik heb ongeveer dezelfde aanbieding gehad toen bij de babydump. Zat alleen de voetenzak niet bij, verder exact hetzelfde ook voor 529 euro.
<<

Tsjip

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1323

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 17 Mrt 2014 17:34

Re: Welke kinderwagen hebben jullie?

Wij hebben de Mutsy iGo Lite. Hele fijne wagen.
04-12-2013
03-05-2016



Instagram: Huis4_
<<

Valerie

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 653

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:25

Bericht 17 Mrt 2014 17:53

Re: Welke kinderwagen hebben jullie?

ChiQ schreef:Valerie: ik vind juist de kwaliteit echt hoogwaardig.
Wat had je beter willen zien?


Er zit veel speling op de duw stang.
Het wieggedeelte staat omhoog dmv 2 ijzeren dingen (die je in kan trekken zodat de wieg plat vervoerd kan worden). En één van die ijzeren dingen glijd een beetje waardoor als je er een beetje op leunt, hij aan die kant in elkaar klapt.
Verder is de kwaliteit wel goed.
Make happy memories
<<

Anoniem134

Bericht 17 Mrt 2014 18:31

Re: Welke kinderwagen hebben jullie?

Wij hebben een iCandy peach. Enorm fijne wagen. Makkelijk in te klappen, neemt niet veel ruimte in. Eventueel kan je en een tussen stukje op laten zetten en dan kun je 2 kindjes meenemen.
Hij rijd erglicht. Rijd overal prettig, op grind, op het strand en in het bos.

Gaan hem nu voor ons 2e kindje gebruiken.
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5683

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 17 Mrt 2014 21:51

Re: Welke kinderwagen hebben jullie?

Wij hadden eerst een onbekend (failliet gegaan) merk, maar omdat Maaike zo snel na Anouk zich aandiende zijn we gaan kijken voor een dubbele wagen.
Dat werd een iCandy Peach in de volgende opstelling: Afbeelding
later gebruikte we hem zo: Afbeelding

Nieuw zijn ze nog wel erg aan de prijs (alhoewel sommige edities van de Joolz en Bugaboo voor een enkele wagen net zoveel kosten), en 2de hands zijn ze er nog niet heel veel. Dat komt omdat deze wagen nu ongeveer nog maar 4 jaar op de (Nederlandse) markt is.

Maar voor een duo-wagen is deze erg goed en klein in te klappen. Hij past ook in een (ouder) model Daihatsu Cuore (even ter vergelijken, daar past met moeite 1 boodschappenkrat en een half krat bier in)
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Kwak

Yipyapper

Berichten: 2151

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:49

Bericht 17 Mrt 2014 21:56

Re: Welke kinderwagen hebben jullie?

O...Dora! Die wil ik!!! Lijkt me ideaal voor J en baby!

Beetje jammer dat dat merk nu failliet is!
november 2010-januari 2013-november 2014
<<

Anoniem51

Bericht 17 Mrt 2014 21:57

Re: Welke kinderwagen hebben jullie?

Dat lijkt me echt helemaal noet leuk voor het kind wat in de achterste wandelwageninzet zit, of valt dat best mee?
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5683

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 17 Mrt 2014 21:59

Re: Welke kinderwagen hebben jullie?

Kwak, onze 1ste enkele wagen was van een onbekend merk.
iCandy bestaat nog steeds, bij de babydump hebben ze hem in de collectie. En ik dacht dat ik hem bij babypark ook had gezien, maar daar zie ik hem niet meer op de site.
De iCandydealers: http://international.icandyworld.com/nl/nl/stockists
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Anoniem134

Bericht 17 Mrt 2014 22:01

Re: Welke kinderwagen hebben jullie?

Dora schreef:Kwak, onze 1ste enkele wagen was van een onbekend merk.
iCandy bestaat nog steeds, bij de babydump hebben ze hem in de collectie. En ik dacht dat ik hem bij babypark ook had gezien, maar daar zie ik hem niet meer op de site.
De iCandydealers: http://international.icandyworld.com/nl/nl/stockists


Ja babydump heeft deze en nog wat andere modellen. Wij hebben hem bij een baby winkel gekocht die inmiddels niet meer bestaat.
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5683

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 17 Mrt 2014 22:06

Re: Welke kinderwagen hebben jullie?

Ik kijk even of ik een foto kan vinden Dundas. Hier was het altijd vechten wie er onder mocht.
Later wilde Anouk vaak lopen en als ze moe werd ging ze in de onderste staan.

Ik kan ze nu niet vinden op fb. Maar ik weet zeker dat ik er ergens foto's van heb.
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5683

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 17 Mrt 2014 22:07

Re: Welke kinderwagen hebben jullie?

MissD schreef:
Dora schreef:Kwak, onze 1ste enkele wagen was van een onbekend merk.
iCandy bestaat nog steeds, bij de babydump hebben ze hem in de collectie. En ik dacht dat ik hem bij babypark ook had gezien, maar daar zie ik hem niet meer op de site.
De iCandydealers: http://international.icandyworld.com/nl/nl/stockists


Ja babydump heeft deze en nog wat andere modellen. Wij hebben hem bij een baby winkel gekocht die inmiddels niet meer bestaat.


Babyplanet :)
Daar komt die van ons ook vandaan. Tenminste, de mensen van wie wij de wagen overgenomen hebben
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 17 Mrt 2014 22:10

Re: Welke kinderwagen hebben jullie?

Ik heb de bugaboo cameleon, tweedehands via marktplaats en nieuwe stoffering er bij gekocht.
#teammaple🍁
<<

Olivia

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3850

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:20

Bericht 17 Mrt 2014 22:12

Re: Welke kinderwagen hebben jullie?

Valerie schreef:
ChiQ schreef:Valerie: ik vind juist de kwaliteit echt hoogwaardig.
Wat had je beter willen zien?


Er zit veel speling op de duw stang.
Het wieggedeelte staat omhoog dmv 2 ijzeren dingen (die je in kan trekken zodat de wieg plat vervoerd kan worden). En één van die ijzeren dingen glijd een beetje waardoor als je er een beetje op leunt, hij aan die kant in elkaar klapt.
Verder is de kwaliteit wel goed.



Ik vind de speling op de duwstang ook heel slecht! Wij hebben de wagenbak altijd in z'n geheel vervoerd.
<<

Anoniem75

Bericht 17 Mrt 2014 22:20

Re: Welke kinderwagen hebben jullie?

Wij hebben ook een Bugaboo cameleon. Ontzettende fijne wagen maar het enige nadeel vind ik dat de wagenbak zo laag hangt.
<<

Cinderella

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 297

Geregistreerd: 05 Sep 2013 21:23

Bericht 17 Mrt 2014 22:54

Re: Welke kinderwagen hebben jullie?

Hier ook een Joolz. Makkelijke wagen en ik vind hem wel klein in te klappen, ook kunnen de wielen er nog af.
Past prima in onze Suzuki swift.
J. 07-11-2012
<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4074

Geregistreerd: 02 Sep 2013 08:06

Bericht 17 Mrt 2014 23:13

Re: Welke kinderwagen hebben jullie?

Wij hebben een Bugaboo Cameleon, eerste versie.
We hebben er natuurlijk nog geen echte ervaring mee, maar de wagenbak is in elk geval zo groot dat als we ooit met z'n vieren op pad gaan (mama, papa, hond en kind) dat we dan automatisch moeten kiezen om de maxicosi op de kinderwagen te zetten. Want dan kan de wagenbak niet mee in mijn oude peugotje 205.

Wij hebben er trouwens € 225 voor betaald, inclusief aerosleeptopper, extra wiel, alle boekjes ect. Alleen de adapters om de Maxicosi op de wagen te kunnen zetten moest ik er nog apart bijhalen á €40,-.
<<

Swampy

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 361

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:36

Bericht 18 Mrt 2014 07:49

Re: Welke kinderwagen hebben jullie?

Wij hebben een mutsy Slider.
Niet meer te koop. Toendertijd gekocht omdat hij klein op te vouwen was. Rond de 900,- euro.
Na 3 jaar gebruik is hij toch wel erg gammel geworden. Sommige draai- en uitschuifmechanismes doen het niet goed meer. Daarom gaan we nu de Mutsy+ wagenbak gebruiken en de Bugaboo Bee bestellen om te gebruiken met de maxicosi en daarna als buggy. Hopelijk gaat die wat langer mee!
Grote man 31-08-2010
Klein prulleke 12-05-2014

Holagirl
<<

Anoniem123

Bericht 18 Mrt 2014 09:04

Re: Welke kinderwagen hebben jullie?

Wij hebben nu een xadventure. Via marktplaats gekocht. Enige nadeel is dat de wagen 3 wielen heeft. Achteraf gezien is dat niet handig. Hij rijd wel erg fijn en is makkelijk in te klappen.

We willen nu naar een duo wagen gaan kijken.
VorigeVolgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers