Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Welke kinderwagen hebben jullie?

<<

Anoniem198

Bericht 17 Mrt 2014 13:22

Re: Welke kinderwagen hebben jullie?

Laced schreef:Wij hebben de Bugaboo Cameleon. Ik gebruik hem nog steeds regelmatig om te wandelen. Zo'n ontzettend fijne wagen! Ook heel compact, makkelijk inklapbaar.


Die hebben wij ook en dan de special edition.

http://shop.bugaboo.com/INTERSHOP/web/W ... 230110HB01
<<

Anoniem97

Bericht 17 Mrt 2014 13:29

Re: Welke kinderwagen hebben jullie?

Wij hadden de maxi cosi mura 4, fijne wagen en paste in onze toyota yaris.
Als ik weer een wagen zou moeten kopen zou ik dezelfde weer kopen.
<<

Elvie

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 604

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:14

Bericht 17 Mrt 2014 13:33

Re: Welke kinderwagen hebben jullie?

Wij hebben voor de Joolz Day gekozen. We vonden hem prettig in gebruik, mooi om te zien en goed in te klappen.

Afbeelding
2014 2016
<<

CCC

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:58

Bericht 17 Mrt 2014 13:44

Re: Welke kinderwagen hebben jullie?

Wij hebben een maxi cosi mura 4. Goed in te klappen, wij hadden echt een mini auto en alles paste achterin. Vind het onderstel alleen wel vrij zwaar, maar het is een stevige en fijne kinderwagen. De kinderwagen bak hebben we ook bijna 6 maanden gebruikt ondanks dat N. heel erg lang is.

Heb ook een Joolz te leen gehad bij een reparatie, en vond deze ook super. Vond alleen het inklappen van het onderstel niet handig. Krijgt een rare vorm (MC mura word gewoon lekker compact). En vond de wagen heel licht, met een flinke storm waaide de Joolz met N. bijna om.
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:28

Bericht 17 Mrt 2014 13:47

Re: Welke kinderwagen hebben jullie?

Ik had de Mima Kobi, zou hem niet weer nemen. Hij reed wel soepel maar was gewoon lomp groot als hij ingeklapt was en niet in elke auto paste. Ook vond in de wagenbak en zitje wat schommelen. Ik raad hem dus af.
Trots op mijn stoere ventje!
<<

Kajaka

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2864

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:15

Bericht 17 Mrt 2014 14:01

Re: Welke kinderwagen hebben jullie?

Wij hebben de Joolz en inclusief luiertas en voetenzak zat die op €1000,-. Ik heb een Lupo, en met 1 bank ingeklapt kan ik de kinderwagen gewoon meenemen, haha. Het is wel echt passen en meten, maar een Lupo is natuurlijk ook wel echt klein!
<<

bosjesvrouw

Major Yipyapper

Berichten: 5016

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:03

Woonplaats: Friesland

Bericht 17 Mrt 2014 14:18

Re: Welke kinderwagen hebben jullie?

Kun je niet beter even met de auto na de winkel gaan en dan passen?
2014 2016
<<

Anoniem112

Bericht 17 Mrt 2014 14:27

Re: Welke kinderwagen hebben jullie?

Wij hebben de Mutsy 4 rider, hij is nu na vier jaar intensief gebruik wel helemaal versleten.. Maar ik moet zeggen we zijn er wel heel erg tevreden over.
Bij een derde moeten we wel een nieuwe wagen kopen want deze gaat niet nog een ronde mee (enige nadeel moet ik zeggen) ik zou nu kiezen voor de Mutsy evo
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 17 Mrt 2014 14:28

Re: Welke kinderwagen hebben jullie?

Ik zie trouwens ook opeens overal Evo's, toen wij hem net hadden besteld anderhalf jaar geleden zag je hem nergens. Echt wel een populaire wagen dus.
R. 2013
D. 2016
<<

ChiQ

Bericht 17 Mrt 2014 14:33

Re: Welke kinderwagen hebben jullie?

Carool schreef:Ik zie trouwens ook opeens overal Evo's, toen wij hem net hadden besteld anderhalf jaar geleden zag je hem nergens. Echt wel een populaire wagen dus.



Ik zie overal joolz, maar dat komt omdat het je opvalt. Persoonlijk vind ik het geen mooie wagen maar icm de prijs die je betaalt voor de wagen vind ik wel een goede prijs.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 17 Mrt 2014 14:35

Re: Welke kinderwagen hebben jullie?

Toen ik hem net had gekocht lette ik er ook op :) Maar sowieso zit ik altijd kinderwagens te bekijken.

Ik vind het juist wel een mooie wagen. Gelukkig maar, ik moet hem ook duwen :)
R. 2013
D. 2016
<<

ChiQ

Bericht 17 Mrt 2014 14:36

Re: Welke kinderwagen hebben jullie?

ChiQ schreef:
Carool schreef:Ik zie trouwens ook opeens overal Evo's, toen wij hem net hadden besteld anderhalf jaar geleden zag je hem nergens. Echt wel een populaire wagen dus.



Ik zie overal joolz, maar dat komt omdat het je opvalt. Persoonlijk vind ik het geen mooie wagen maar icm de prijs die je betaalt voor de wagen vind ik wel een goede prijs.


Bedoel de evo vind ik geen mooie wagen, al vind ik de joolz ook niet meer erg mooi.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 17 Mrt 2014 14:37

Re: Welke kinderwagen hebben jullie?

Ja ik snap dat je de Evo bedoelde. Maar ik vind hem dus wel mooi. Ik vind de stof van de Mura's juist weer erg lelijk.
R. 2013
D. 2016
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 17 Mrt 2014 14:38

Re: Welke kinderwagen hebben jullie?

Ik vind mooi wel van ondergeschikt belang, het zijn toch gebruiksvoorwerpen.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 17 Mrt 2014 14:40

Re: Welke kinderwagen hebben jullie?

Susan schreef:Ik vind mooi wel van ondergeschikt belang, het zijn toch gebruiksvoorwerpen.


Dat vind ik van luiertassen, maar ik zie hier soms luiertassen die duurder zijn dan de hele wagen. Is maar net wat je belangrijk vindt :)
R. 2013
D. 2016
<<

ChiQ

Bericht 17 Mrt 2014 14:43

Re: Welke kinderwagen hebben jullie?

Susan schreef:Ik vind mooi wel van ondergeschikt belang, het zijn toch gebruiksvoorwerpen.


Dat vind ik niet, als je keus hebt en je budget is ruim genoeg is er tal van wagens om uit te kiezen en vaak neem je toch wel welke je mooi vindt.
<<

Myloon

Kletskop

Berichten: 898

Geregistreerd: 16 Sep 2013 13:41

Bericht 17 Mrt 2014 14:45

Re: Welke kinderwagen hebben jullie?

Wij hebben de bugaboo donkey twin in koningsblauw.
20-09-2013 N. & T. Geboren!
<<

Yindy

Kwebbel

Berichten: 406

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:34

Bericht 17 Mrt 2014 14:47

Re: Welke kinderwagen hebben jullie?

Ik heb de bugaboo cameleon , ben erg blij mee. Ik heb sinds gisteren de bak verwisseld voor het zitje. En daar ligt hij ook heerlijk in
Afbeelding
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 17 Mrt 2014 14:47

Re: Welke kinderwagen hebben jullie?

Het gaat niet om budget, volgens mij zijn maar weinig wagens zo duur dat ze voor een gezin met een normaal inkomen niet te betalen zijn. Het gaat mij erom dat als ik een bepaalde wagen om wat voor reden dan ook het allerfijnst, het meest praktisch en noem maar op vind, ik het niet zou laten omdat ik die wagen minder mooi vind.

Wij hadden bijvoorbeeld een duowagen die ik erg handig vond, fijner dan de meeste andere duowagens, toen zei ook een keer iemand dat ze dat maar lelijke dingen vond. Dat vond ik dus niet relevant, want ik wilde gewoon een handige wagen om twee kinderen te vervoeren. Overigens was dat ook geen goedkoop merk, het is niet per se zo dat een dure wagen door iedereen mooi wordt gevonden.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

ChiQ

Bericht 17 Mrt 2014 15:01

Re: Welke kinderwagen hebben jullie?

Je begrijpt me verkeerd, ik bedoel met budget meer, stel je wil 1400,- uitgeven aan je wagen dan kan je in principe uit alle wagens kiezen, maar stel je hebt 500,- te besteden aan je wagen dan vallen al een hoop wagens af. Maar los van beide, ik denk toch echt dat je een wagen kiest op uiterlijk, tussen de bugaboo cameleon en Joolz day zitten weinig verschillen in gebruik etc maar uiterlijk zijn ze wel heel anders, vaak kies je dan degene die je het mooist vindt.
<<

Pink

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 105

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:07

Bericht 17 Mrt 2014 15:04

Re: Welke kinderwagen hebben jullie?

Wij hebben de Joolz day earth, elephant grey. Vind het nog steeds een hele fijne wagen, hij rijd licht is goed wendbaar en ik ben er nog steeds ontzettend blij mee! Ik vind het persoonlijk een hele mooie wagen en heb ook echt wel naar het uiterlijk gekeken toen we hem uitzochten. Wij kregen hem niet direct mee uit de winkel, er zat 15 weken levertijd op.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 17 Mrt 2014 15:05

Re: Welke kinderwagen hebben jullie?

Ja, maar ook als je 1400 euro te besteden hebt kan het zijn dat de wagen die het fijnste rijdt, het kleinste en het makkelijkste opgeklapt wordt, de comfortabelste wagenbak heeft, et cetera, niet tegelijk ook de allermooiste wagen vindt.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

_Lana_

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:19

Bericht 17 Mrt 2014 15:22

Re: Welke kinderwagen hebben jullie?

Wij hebben de bugaboo Donkey en we zijn echt heel erg tevreden. Maar goed, dit is een duo wagen, die ook naar een eenpersoons wagen te verstellen is.
De zitjes kunnen naar je toe en van je af en de wagen is heel klein in te klappen.
Afbeelding
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7297

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 17 Mrt 2014 15:29

Re: Welke kinderwagen hebben jullie?

Carool schreef:Wij hebben de evo. Ben er zeer tevreden over, hij os een keer kapot gegaan (dat hadden ze nog nooit gezien in de winkel) en toen kregen we een Quinny Moodd als leenwagen. Wat was ik blij toen ik onze evo terug had! Hij loopt zo soepel en het bagagenet is ruim. Ook wilden we graag dat de wandelwageninzet beide richtingen op kon.

Toen R een maand of 5 was ging hij over naar de wandelwagen. Die kan helemaal plat en ligt lekker dus daar lag hij toen heerlijk in. Inmiddels zit hij rechtop maar hij valt vaak tijdens het wandelen in slaap en dan heb je mrt 1 hand hem zo weer in ligstand.

Wij zijn echt heel erg tevreden.


Oh ja, dat vind ik ook zo ontzettend fijn, dat het bagagenet ruim is, ik kan er echt heerlijk veel in kwijt! (6 pakken kruidvatluiers bijvoorbeeld)
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 17 Mrt 2014 15:32

Re: Welke kinderwagen hebben jullie?

Haha ja dat is handiger dan de hele buggy ermee behangen.
R. 2013
D. 2016
VorigeVolgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers