Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Ervaring bestellen/retourneren Nelly.com

<<

SoCali

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 249

Geregistreerd: 02 Sep 2013 21:59

Bericht 17 Mrt 2014 00:50

Ervaring bestellen/retourneren Nelly.com

Ik wil graag van meerdere jurkjes 2 maten bestellen, er gaan dus zoiezo jurkjes retour.
Maar gaat dat goed bij Nelly? Ik heb in het verleden op verschillende websites wel eens slechte ervaringen gelezen en aangezien het dan toch om een flink bedrag gaat wat je van te voren moet betalen wil ik graag hier wat ervaringen lezen over retourneren bij Nelly.com

Dus wie kan me verder helpen? :)
<<

Anoniem22

Bericht 17 Mrt 2014 10:56

Re: Ervaring bestellen/retourneren Nelly.com

Nelly vraagt tegenwoordig 5 euro voor een retour. Dat vind ik best veel. Voor mij een reden om elders te bestellen wanneer ik niet zeker ben over de pasvorm van het item bij Nelly.
<<

SoCali

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 249

Geregistreerd: 02 Sep 2013 21:59

Bericht 17 Mrt 2014 11:49

Re: Ervaring bestellen/retourneren Nelly.com

Ja dat klopt. Maar dat vind ik nog niet zo heel erg. Zeker omdat 1 jurkje op Nelly € 52,95 kost en dezelfde op Zalando € 79,95.
Dan wil ik het risico van die 5 euro best nemen. Snap ook niet hoe dat verschil zo groot kan zijn qua prijs.
<<

Anoniem22

Bericht 17 Mrt 2014 12:03

Re: Ervaring bestellen/retourneren Nelly.com

Dat scheelt inderdaad wel flink in prijs. Kan zijn dat het bij Nelly om een B-keuze gaat van het artikel, maar dat weet je nooit van tevoren.
<<

Shy

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1232

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:29

Bericht 17 Mrt 2014 15:12

Re: Ervaring bestellen/retourneren Nelly.com

Mag ik je een tip geven? Via Groupon kan je een waardebon kopen twv 35,- je betaald voor deze bon 14,99.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
<<

SoCali

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 249

Geregistreerd: 02 Sep 2013 21:59

Bericht 17 Mrt 2014 18:38

Re: Ervaring bestellen/retourneren Nelly.com

Dat is inderdaad een mooie deal, alleen weet ik niet of de jurkjes zullen passen/leuk zijn en dan zit ik met die bon...

Maar heeft er verder nog iemand ervaring met retourneren bij Nelly?
Gaat dat gewoon goed of inderdaad moeizaam zoals ik in sommige recensies heb gelezen?

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers