Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


vakantie gericht op kinderen

<<

Anoniem28

Bericht 15 Mrt 2014 23:38

vakantie gericht op kinderen

We wilden eigenlijk niet op vakantie, maar nu in onze omgeving toch iedereen bezig is met uitzoeken en boeken, begint het toch wel een beetje te kriebelen. Ik ben dan ook benieuwd of er iets bestaat wat aan onze wensen voldoet:

- In NL, liefst midden of noord Nederland, maar mocht er iets heel leuks zijn in een ander deel van NL is dat ook prima. Duitsland net over de grens bij Arnhem of hoger mag ook.
- Een mooie accommodatie, in ieder geval goede bedden, een fatsoenlijke badkamer en iets waar je met z'n vieren tegelijk je kont kunt keren en je dag kunt doorbrengen als het minder goed weer is. Beetje luxe accommodatie mag best, graag zelfs. Hot Tub of sauna is bijvoorbeeld geen probleem.
- Gericht op kinderen, dus graag iets waar activiteiten aangeboden worden (dieren voeren, fruit plukken, knutselen, u verzint het maar).
- Kleinschalig en met persoonlijke aandacht, dus geen centerparcs of een grote landal oid.
- Voorkeur gaat naar een bed&breakfast achtig idee met ontbijt en eventueel diner, maar ook hiervoor geldt: mocht er iets heel leuks zijn zonder ontbijt of diner is dat ook prima.
- We willen een midweek, weekend of weekje
- Budget maakt niet zoveel uit, beetje afhankelijk van wat er geboden wordt. Voor iets heel moois willen we best wat betalen.
<<

Anoniem122

Bericht 16 Mrt 2014 03:15

Re: vakantie gericht op kinderen

Wij zijn vorig jaar naar dit park geweest:
http://www.besthmenerberg.nl/bungalowpa ... n/verblijf

Erg leuk park, super mooie omgeving en volgens mij ook erg leuk voor kinderen. Er is een hele grote speeltuin, een kleine kinderboerderij, een zwembad en een kinderbadje etc.
Het huisje was gewoon prima, niet super luxe, dus geen sauna oid. Wel in sommige huisjes een bubbelbad.
Ze hebben er tijdens de zomervakantie themaweken en er is een recreatieteam.
Hier zie je bijvoorbeeld een paar programma's van vorig jaar tijdens de zomervakantie:
http://www.besthmenerberg.nl/l/library/ ... 282%29.pdf

http://www.besthmenerberg.nl/l/library/ ... /wk_30.pdf
<<

Anoniem28

Bericht 16 Mrt 2014 12:21

Re: vakantie gericht op kinderen

Besthmenerberg ligt zo ongeveer in de achtertuin van ons oude huis, dat is dus iets te dichtbij;) Verder ben ik niet echt op zoek naar een park waar activiteiten aangeboden worden voor groepen kinderen. Onze oudste durft daar toch niet aan mee te doen. Ik ben meer op zoek naar iets wat kleinschaliger is, wat meer persoonlijke aandacht voor de kinderen en niet zo massaal. Zoiets als dit lijkt me heel erg leuk: http://www.logementdoosje.nl/arrangementen/ (gezinsarrangement). Mijn man is alleen bang dat daar niet zoveel in de omgeving te doen is. Hij heeft liever wel een park met een binnenzwembad e.d.
<<

Anoniem64

Bericht 16 Mrt 2014 13:13

Re: vakantie gericht op kinderen

Wel een park, maar veel schoner dan bijv centerparcs enz, en gewoon erg leuk, Marveld in Groenlo. Ook wat luxere huisjes met grote whirlpool.
<<

Anoniem29

Bericht 16 Mrt 2014 13:28

Re: vakantie gericht op kinderen

Misschien zoiets?

http://www.vakantiehuisindrenthe.com/in ... page2.html

Een luxe vakantiehuisje op de boerderij. Kinderen kunnen dan meehelpen met het verzorgen van de beesten (kalfjes melk geven, meerijden op de tractor, met de boerderijhond spelen), bosrijke omgeving waar je kunt fietsen etc. En het huisje heeft een luxe badkamer met 2 persoons bubbelbad met verlichting. In de tuin een groot terras met houten tafel, trampoline, glijbaan en schommel.

Het ligt in Eersergroen (nog nooit van gehoord, maar het is in Drenthe haha).
<<

Anoniem28

Bericht 16 Mrt 2014 13:39

Re: vakantie gericht op kinderen

Dat ziet er leuk uit Intoxicated! Ik zie dat er ook wel het e.e.a. in de buurt is voor de kinderen (kabouterland etc).

Sterrin: marveld ziet er goed uit, maar dat is juist wat ik niet bedoel, dat grote en massale. Het voorbeeld van intoxicated is meer wat ik bedoel. Beetje persoonlijke aandacht en bij mensen die het echt leuk vinden om gasten te ontvangen.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11153

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 16 Mrt 2014 13:58

Re: vakantie gericht op kinderen

Je wil kamperen bij de boer maar dan in een appartement dus :) Misschien dat je op zulke campinkjes kan kijken of ze ook iets verhuren wat naar je zin is .
R. 2013
D. 2016
<<

Anoniem28

Bericht 16 Mrt 2014 14:13

Re: vakantie gericht op kinderen

niet per se bij een boer, in een linkje in één van mijn eerdere post is ook niet op een boerderij. Ik zoek denk ik vooral iets bij mensen die het heel leuk vinden om mensen te ontvangen en hun best doen om er iets speciaals van te maken.

Werkt toch verhelderend voor jezelf, zo'n topic, haha
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11153

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 16 Mrt 2014 14:16

Re: vakantie gericht op kinderen

Ik bedoelde het als suggestie, niet als conclusie hoor :)
R. 2013
D. 2016
<<

Anoniem29

Bericht 16 Mrt 2014 15:46

Re: vakantie gericht op kinderen

In Zuid-Limburg heb je ook veel van dat soort 'guesthouses'. Vorig jaar april zijn wij daar geweest met mijn ouders en zus/kinderen/man en mijn vriend. Mooie omgeving, in de heuvels. Leuke uitstapjes naar eventueel Belgie of Duitsland. Sowieso hele vriendelijke mensen daar die je echt wat willen vertellen over de omgeving en dingen die echt van daar zijn. Vond dat heel erg leuk.

Het is alleen wel een beetje uit de richting waar je zoekt.
<<

Anoniem166

Bericht 16 Mrt 2014 17:34

Re: vakantie gericht op kinderen

www.sonneclaer.nl

Dat is kamperen bij de boer. Ze hebben ook kant en klare bungalowtenten met eigen toilet en meen ook douche, maar dat weet ik niet zeker. Je mag helpen de koeien binnenhalen 's avonds, er zijn varkens, schampen, een lama, leuke omheinde speeltuin met trampoline en springkussen. En het is niet ver weg voor jullie.
<<

Zoethout

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 702

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:43

Bericht 21 Mrt 2014 22:53

Re: vakantie gericht op kinderen

Leven en laten leven
<<

Anoniem28

Bericht 21 Mrt 2014 23:05

Re: vakantie gericht op kinderen

Ik heb mijn man ondertussen zo ver weten te krijgen om naar het logement uit mijn eerste link te gaan. Heerlijk drie nachten met heerlijk ontbijt en uitgebreid diner. We hebben het gezinsarrangement, dus ook een chocoladefondue en nog wat andere leuke dingetjes. Ik kijk nu al uit naar juli :banaan:
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 21 Mrt 2014 23:35

Re: vakantie gericht op kinderen

Ik zag net bij Bed & Breakfast zo'n gave accomodatie, je kon daar onder meer logeren in een vliegtuig met flight simulator. Lijkt me echt gaaf om met een wat groter kind te doen.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem166

Bericht 22 Mrt 2014 09:32

Re: vakantie gericht op kinderen

Leuk, Rejoy! Heb je alvast iets om naar uit te kijken.

Susan, ik heb dat ook gezien. En die struisvogelhutjes, waar je door de nek omhoog moet klimmen. Volgens mij vinden kinderen dat echt heel leuk.
<<

Anoniem28

Bericht 22 Mrt 2014 10:34

Re: vakantie gericht op kinderen

We hebben jouw link ook nog ff overwogen Sanne, maar de prijs vonden we toch iets te hoog. Ziet er wel heel leuk uit, wel jammer dat het zo vercommercieeld (zou dat een woord zijn?) is, met de prijzen erbij.

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers