Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat ga jij (nog) doen dit weekend?

<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7536

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 15 Mrt 2014 13:02

Wat ga jij (nog) doen dit weekend?

Ik had eigenlijk gisteren al weekend, maar vooruit. ;-)

Vanmorgen moest ik even kort werken, twee uurtjes. Zometeen gaan mijn man en ik naar Amsterdam. Eerst naar de Nieuwe Kerk waar een tentoonstelling is van Francis Bacon. Dan even simpel een hapje eten. En dan naar de Voorstelling Fairytales van het Nationale Ballet. Zin in!

Morgen niet echt plannen, gewoon lekker relaxen.

Wat zijn jullie plannen?
<<

Anoniem51

Bericht 15 Mrt 2014 13:06

Re: Wat ga jij (nog) doen dit weekend?

Behalve dat ik nog wat administratie en wasjes moet wegwerken heb ik helemaal niks op de planning en geen verplichtingen. Vandaag lekker op de bank en morgen ook zoiets, misschien nog even een stuk lopen/fietsen of iets.
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11205

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:38

Bericht 15 Mrt 2014 13:22

Re: Wat ga jij (nog) doen dit weekend?

Ik ga straks met dochter bij een vriendin langs, gaan lekker wandelen, zij hebben net een jong hondje :)
Morgen ga ik met mijn moeder naar Sister Act :cheering:
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Anoniem30

Bericht 15 Mrt 2014 14:13

Re: Wat ga jij (nog) doen dit weekend?

Zo nog even wat in huis doen en boodschappen doen, als vriend op tijd thuis is doen we dat samen. Vanavond lekker film kijken met hapjes met mijn vriend! Morgen moet ik werken...
<<

moon72

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 205

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:05

Bericht 15 Mrt 2014 14:15

Re: Wat ga jij (nog) doen dit weekend?

vanmiddag ff chillen en dan moet ik vanavond werken begin om 5 uur en tot hoe laat dat is nog verassing!! hopelijk op tijd klaar, morgen dan ff uitslapen eerst en dan ff wat gezelligs met mijn man doen
<<

Anoniem50

Bericht 15 Mrt 2014 14:55

Re: Wat ga jij (nog) doen dit weekend?

Ik ben al de hele middag aan het schoonmaken. En ik ben zelfs even naar de Wibra geweest voor schuursponzen, afwasborstel en bleek. Vanavond zit ik voor de buis om 'Weet ik veel' te spelen en dan lekker vroeg slapen in mijn schone bedje. Moet alleen nu zorgen dat ik mijn make-up goed verwijder, want ik heb wit beddengoed en zou zonde zijn als ik het morgen weer kan afhalen.

Morgen ga ik naar mijn moeder en haar man. Onder het mom van 'Broertje trouwt in augustus en het hun dag' gaan we proberen om de ruzie tussen mij en mijn moeders man op te lossen/uit te praten.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11135

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Bericht 15 Mrt 2014 15:02

Re: Wat ga jij (nog) doen dit weekend?

Vanmorgen ben ik naar de bibliotheek gewandeld, ze hadden officiële opening dus allerlei leuke activiteiten voor zowel R als voor mij. Daarna lekker even door de stad geweest.

Net een hele tijd bezig geweest met een leuke traktatie bedenken voor R zijn verjaardag, hij wordt dinsdag 1 jaar!

Vanavond gaan we denk ik even langs mijn schoonouders en anders gewoon thuis beetje tv kijken. Morgen wil ik onze kasten uitmesten en opruimen en 's avonds moet ik werken.
R. 2013
D. 2016
<<

oasis

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1040

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:03

Bericht 15 Mrt 2014 15:45

Re: Wat ga jij (nog) doen dit weekend?

Ik ben vanmiddag naar een ziekenhuis in de buurt geweest, was Open dag van de Zorg. Heel erg leuk,en leerzaam!

Vanavond ga ik met mijn vriend en Chocoholic naar de film.

Morgenochtend ga ik met een andere collega, langs een collega die in het ziekenhuis heeft gelegen en nu net thuis is.
Daarna ga ik door naar de stad, lunchen met wat vrienden. In de avond lekker op de bank bijkomen!
Waiting for a change to set us free
Waiting for the day when you can be you and I can be me
Waiting for hope to come around
Waiting for the day when hate is lost and love is found
Waiting for a change - Christina Aguilera
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:23

Bericht 15 Mrt 2014 17:01

Re: Wat ga jij (nog) doen dit weekend?

Ik kom net van de training af en nu ben ik best verrot :laughcry:

Vanavond ga ik stappen met vriendinnen, daar heb ik wel zin in! Morgen weet ik het nog niet, in ieder geval proberen uit te slapen. 's Middags ga ik naar een vriendin, of ik ga shoppen, of ik ga naar turnen kijken, of gewoon lekker niks, maar net waar ik zin in heb! Oja en 's avonds oppassen op mijn neefjes.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12106

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 15 Mrt 2014 18:38

Re: Wat ga jij (nog) doen dit weekend?

wij zijn gisteren naar het theater geweest. De grote improvisatie shot met ruben van der meer en tijl beckand. We zaten op rij 2. En vanaf minuut 1 dubbel gelegen. Op een gegeven moment zat Tijl bij mij op schoot. En vloog een andere speler bij mijn man op de stoel. Kortom het was erg gezellig en lachen

vandaag zijn we naar de film need for speed geweest. Geweldige film

en morgen naar oma van mijn man in steenwijkerwold

En dan is het weekend weer voorbij. En moet zeggen tot nu toe heb ik al erg genoten van het weekend. Doet een mens goed om eens leuke dingen te doen
Afbeelding

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers