Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Puddle jumper

<<

_Lana_

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:19

Bericht 13 Mrt 2014 23:48

Puddle jumper

Okee nog even een vraagje over de puddle jumper. Ik wil er eigenlijk 2 aanschaffen voor onze vakantie in juni.
Het lijken me echt geweldige, veilige en handige dingen.
Alleen zie ik dat ze vanaf 15 kilo gaan?
Mijn dochter is 9,5 kilo en zoon 11,5 kilo.
Zoon zou er prima in passen, dat weet ik zeker. Maar zou het voor dochter ook iets zijn?
Weet iemand dit uit ervaring?
Ze zijn helaas alleen online te verkrijgen, voor zover ik kan zien, dus ik kan niet even gaan passen.
Afbeelding
<<

munk

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 578

Geregistreerd: 18 Sep 2013 19:59

Bericht 14 Mrt 2014 00:22

Re: Puddle jumper

Ik denk dat ze net nu nog aan de kleine kant is, maar in juni zou ze er zomaar in kunnen passen. Maar zou hem wel gewoon aanschaffen, dat ding is zo handig. En past ze hem ik juni niet, past ze een paar maanden later vast wel in.
<<

_Lana_

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:19

Bericht 14 Mrt 2014 00:30

Re: Puddle jumper

munk schreef:Ik denk dat ze net nu nog aan de kleine kant is, maar in juni zou ze er zomaar in kunnen passen. Maar zou hem wel gewoon aanschaffen, dat ding is zo handig. En past ze hem ik juni niet, past ze een paar maanden later vast wel in.


Daar heb je gelijk in. Alleen zwemmen we hier in Nederland bijna nooit. Maar ze doen er jaren mee geloof ik, toch? Dus het is het wel waard.
Ik heb inderdaad echt zoveel positieve verhalen gehoord.
Ik hoop echt dat het bij haar ook goed zit. Bij zoon ben ik er niet bang voor.
Vanaf welk gewicht kon jou kind 'm aan?
Afbeelding
<<

Anoniem123

Bericht 14 Mrt 2014 07:10

Re: Puddle jumper

Anders misschien eerst 1 bestellen en die passen bij je dochter. Of zijn de verzendkosten hoog?
<<

Vintage

Kletskop

Berichten: 970

Geregistreerd: 02 Sep 2013 18:27

Bericht 14 Mrt 2014 08:37

Re: Puddle jumper

SarahKey schreef:Anders misschien eerst 1 bestellen en die passen bij je dochter. Of zijn de verzendkosten hoog?


Ze zijn o.a. verkrijgbaar bij bol.com en daar zijn de verzendkosten niet hoog. Wat een fijn ding overigens. Heb er nog nooit van gehoord. Had ik dat maar eerder geweten.
Happiness comes
from within you.
You'll never find it by
chasing relationships,
jobs, beauty, money.
Happiness Always
starts within.
<<

Ster

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 570

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:19

Bericht 14 Mrt 2014 08:40

Re: Puddle jumper

Bij ons heb ik ze bij de Gamma zien liggen vorig jaar. Ik weet niet of het een eenmalige inkoop was, maar misschien dat je daar eens kunt informeren.
R: oktober 2016
M: april 2018
S: juni 2020
<<

Liadan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:10

Bericht 14 Mrt 2014 10:05

Re: Puddle jumper

Ik ga er ook 1 kopen voor mijn zoon. Bij de decathlon hebben ze ze als het goed is, zit die niet toevallig bij jullie in de buurt? Dan kan je gaan passen.

Jammer dat ze bij bol.com alleen die piratenversie hebben of een roze, ik vind die piratenversie echt niet mooi.
<<

Anoniem255

Bericht 14 Mrt 2014 10:43

Re: Puddle jumper

Liadan, ik weet niet of de Decathlon bij jullie in de buurt zit of moet je ervoor naar B.est?
Bij De Wit in S.chijndel hebben ze die ook voor 19.50
<<

Liadan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:10

Bericht 14 Mrt 2014 11:31

Re: Puddle jumper

Oh das een goeie Mien! Schijndel is goed te doen, rijd ik daar binnenkort even naartoe. Decathlon moet ik voor naar Best maar dat is ook niet zo ver rijden:-) Ik zie op de site daar alleen de piratenversie, dus eerst de Wit maar even proberen.
<<

_Lana_

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:19

Bericht 14 Mrt 2014 11:38

Re: Puddle jumper

De Decathlon ken ik niet, ik zal eens kijken of het in de buurt zit. Dank je.

Sarahkey, ja dat vind ik zonde van de verzendkosten. Maar ik denk dat ik er wel gewoon 2 ga bestellen.

Sheherazade, dat had ik gezien inderdaad, maar ze zijn daar wel 3 euro duurder per stuk.
Dat is een beetje jammer ;).

Mien, als ik ze bestel, ga ik het ook doen bij die winkel in Schijndel. Je hebt nog wel wat keuze.
Ik had gehoopt dat er ook wat op Marktplaats zou staan, maar helaas.

Ik denk dat ik ze toch wel gewoon ga bestellen. Want anders past ze er later wel een keer in. 15 kilo minimaal kan toch ook niet kloppen? Ben je dan niet al rond de 4 jaar normaal gesproken?
Afbeelding
<<

PiP

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1578

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:43

Bericht 14 Mrt 2014 12:12

Re: Puddle jumper

F was met 4 jaar inderdaad een goede 15 kilo.
December 2009
juli 2012
<<

_Lana_

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:19

Bericht 14 Mrt 2014 12:15

Re: Puddle jumper

PiP schreef:F was met 4 jaar inderdaad een goede 15 kilo.


En bij de puddle jumper staat, van 15 tot 30 kilo. Maar dan kunnen ze toch 9 van de 10x al zwemmen, of zitten op zwemles?
Afbeelding
<<

Anoniem186

Bericht 14 Mrt 2014 12:20

Re: Puddle jumper

Ik denk dat het vanaf een kilo of 10 prima past. Mijn dochter is nu 15 kilo en ik vind dat ding hij haar armpjes al strak zitten. Mijn man zei laatst nog dat ze hem al bijna niet meer past. Hij vond het heel vreemd toen ik zei dat het eigenlijk vanaf 15 kilo is.
<<

Anoniem186

Bericht 14 Mrt 2014 12:22

Re: Puddle jumper

_Lana_ schreef:
PiP schreef:F was met 4 jaar inderdaad een goede 15 kilo.


En bij de puddle jumper staat, van 15 tot 30 kilo. Maar dan kunnen ze toch 9 van de 10x al zwemmen, of zitten op zwemles?


Die maximale indicaties vind ik altijd een beetje flauwekul. Net als met een groep 2/3 autostoel. Tot 36 kg. Welk kind met dat gewicht zit er nou in hemelsnaam nog in zo'n autostoel?
<<

PiP

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1578

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:43

Bericht 14 Mrt 2014 12:28

Re: Puddle jumper

_Lana_ schreef:
PiP schreef:F was met 4 jaar inderdaad een goede 15 kilo.


En bij de puddle jumper staat, van 15 tot 30 kilo. Maar dan kunnen ze toch 9 van de 10x al zwemmen, of zitten op zwemles?


Dat was inderdaad ook mijn gedachte!
December 2009
juli 2012
<<

_Lana_

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:19

Bericht 14 Mrt 2014 13:58

Re: Puddle jumper

Jans schreef:
_Lana_ schreef:
PiP schreef:F was met 4 jaar inderdaad een goede 15 kilo.


En bij de puddle jumper staat, van 15 tot 30 kilo. Maar dan kunnen ze toch 9 van de 10x al zwemmen, of zitten op zwemles?


Die maximale indicaties vind ik altijd een beetje flauwekul. Net als met een groep 2/3 autostoel. Tot 36 kg. Welk kind met dat gewicht zit er nou in hemelsnaam nog in zo'n autostoel?


Nou inderdaad, ook zoiets.
Ik denk ook dat het vanaf een kilo of 10 prima gaat aan jullie reacties te zien.
Dus ik ga ze bestellen.

Iemand nog zo'n ding in de aanbieding?? :angel:
Afbeelding

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers