Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Groeit dat nog aan?

<<

Anoniem186

Bericht 13 Mrt 2014 23:04

Groeit dat nog aan?

Mijn haar is na m'n laatste zwangerschap echt om te janken. Zo lelijk!! :thumbdown:

Buiten dat het futloos is, een lelijke kleur heeft en totaal niet in model zit, had ik ook erg last van haaruitval. Dat is nu ietsjes minder, maar ik heb daarvoor in de plaats echt lelijke plukken haar terug gekregen. Boven m'n oren en aan de beide kanten van m'n voorhoofd zitten kleine plukken haar. Dat piekt echt alle kanten op. Het is te kort om het weg te werken met iets en te lang om het zo te laten zitten. Het is echt geen gezicht. Zou dat ooit nog aangroeien? Of is dat nu een blijvend iets? HELP! :palm:
<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3087

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:50

Bericht 13 Mrt 2014 23:07

Re: Groeit dat nog aan?

Ik neem aan dat dat allemaal nieuwe haren zijn die gewoon nog niet op lengte zijn. Al het haar dat uitgevallen is, gaat weer terug groeien, maar dat duurt laaaaang!
<<

Squirrel

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 198

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:30

Bericht 13 Mrt 2014 23:08

Re: Groeit dat nog aan?

Ik hoop heel hard met je mee dat het terug groeit. Hier het zelfde probleem :-(
<<

Anoniem186

Bericht 13 Mrt 2014 23:10

Re: Groeit dat nog aan?

Oh god, daar was ik al bang voor.
M'n haar groeit normaliter wel snel, het is ook best lang. Alleen ik heb dus niet het idee dat die plukken ook groeien, maar dat ze gewoon even lang blijven. Misschien moet ik het eens opmeten.
<<

Anoniem124

Bericht 13 Mrt 2014 23:18

Re: Groeit dat nog aan?

Had ik pol! Was er echt in paniek om. Maar: is goed gekomen, was nieuw haar!
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 13 Mrt 2014 23:52

Re: Groeit dat nog aan?

Hippe haarband erin? Bij Claire's hebben ze veel leuke!
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:28

Bericht 13 Mrt 2014 23:56

Re: Groeit dat nog aan?

Heel herkenbaar en het duurde inderdaad erg lang voordat het weer op een normale lengte was. Maar het komt goed!
Trots op mijn stoere ventje!
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7297

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 14 Mrt 2014 15:39

Re: Groeit dat nog aan?

Ik heb die plukken ook, steken aan alle kanten uit mijn kapsel...fijn he...pfff.
Maarr...die van mij worden wel steeds een beetje langer!!
<<

Milady

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3109

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:10

Bericht 14 Mrt 2014 16:03

Re: Groeit dat nog aan?

Heb ik ook last van. Vooral bij mijn haargrens, zo lelijk!
<<

Anoniem186

Bericht 15 Mrt 2014 00:03

Re: Groeit dat nog aan?

Fijn dat het herkenbaar is. Ik had dit na m'n eerste bevalling niet.
Vanmorgen trok ik weer hele plukken uit m'n haar, ik blijf maar verharen. Dat is toch niet normaal dat het zo lang duurt?!

Vrijdag komt de thuiskapper en dat gaat er een flink stuk van m'n haar af. Ik ben er helemaal klaar mee.
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7297

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 16 Mrt 2014 09:53

Re: Groeit dat nog aan?

Misschien omdat je nog borstvoeding geeft? Bij mij stopte de haaruitval toen ik stopte!
Ik denk dat er niks anders op zit dan je kaal scheren Jans, dan heb je en geen last meer van haaruitval én die korte plukken vallen niet meer zo op. :smile:
<<

Yindy

Kwebbel

Berichten: 406

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:34

Bericht 16 Mrt 2014 10:30

Re: Groeit dat nog aan?

Ik verlies ook bossen haar, niet normaal.
Vraag me echt af hoelang het gaat duren voordat het weer normaal aanvoelt.
Het voelt ook echt droog aan , en als ik mijn haar borstel of was haal ik er hele plukken uit :omg:
Afbeelding
<<

Anoniem144

Bericht 16 Mrt 2014 11:17

Re: Groeit dat nog aan?

Ik heb ook enorm last van haaruitval. Met het wassen haal ik er echt hele plukken uit. Ik heb nog geen nieuw haar gezien :(
<<

Squirrel

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 198

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:30

Bericht 16 Mrt 2014 23:33

Re: Groeit dat nog aan?

Hier is de haaruitval gelukkig wel gestopt. Ik kwam er afgelopen week achter dat er tussen die korte plukjes grijze haren zitten. Dat kon er ook nog wel bij :thumbdown: :wink:
<<

Anoniem57

Bericht 16 Mrt 2014 23:53

Re: Groeit dat nog aan?

Maar de haaruitval zijn plukken haar die er tijdens je zwangerschap niet uit zijn gegaan. Normaal verhaar je altijd wel wat, maar door de hormonen dus vaak niet als je zwanger bent.

Vervelend is het wel! Mijn haar groeide echt supersnel toen ik zwanger was, heb het daarna kort laten knippen, stom stom!
<<

Squirrel

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 198

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:30

Bericht 17 Mrt 2014 00:04

Re: Groeit dat nog aan?

De haaruitval vond ik vooral irritant. Ik wist dat het erbij hoorde maar constant alles onder de haren vond ik niet echt een pretje.
<<

Anoniem186

Bericht 17 Mrt 2014 08:09

Re: Groeit dat nog aan?

Maar parel, mijn zoon is al bijna 1 jaar. Dat kan dan toch niet meer van de zwangerschap komen?

Haha pompoen, goed idee. Dan zijn man en ik in dezelfde stijl. Ik geloof alleen niet dat hij dat erg leuk zal vinden. Hij vindt het eigenlijk al niet leuk dat ik vrijdag, als de kapper komt, m'n haar een stuk korter wil laten knippen.
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7297

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 17 Mrt 2014 08:50

Re: Groeit dat nog aan?

Ach, A. Schoor zijn hoofd vaak met de tondeuse en dat vond ik eerst nooit echt leuk. Hij wilde ook nooit dat ik mijn haar te kort liet knippen, maar als ik het dan toch deed vond hoj het meestal toch wel leuk. Haha maar bijna kaal had hij me nooit verheven denk ik :wink:.
<<

Teddyaapje

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 509

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:50

Bericht 19 Mrt 2014 22:46

Re: Groeit dat nog aan?

Normaal gesproken krijg je zo'n 3mnd na de bevalling last van haaruitval (idd de haren die er tijdens de zwangerschap niet zijn uitgevallen). Als je er nu nog steeds zo'n last van hebt zou ik even langs de ha gaan, evt. bloedprikken om te kijken hoe t bijv. zit met je vit. B.

Qua kleur zou je er een spoeling over kunnen doen, krijg je ook weer wat glans terug. En iets donkerder haar oogt vaak voller (niet te donker doen).
Afbeelding Afbeelding

*20-7-2012*
<<

teletascha

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 446

Geregistreerd: 07 Sep 2013 09:00

Bericht 19 Mrt 2014 22:49

Re: Groeit dat nog aan?

Bij mij is het nu eindelikk weer aan het herstellen na de laatste zwangerschap. Ook hele plukken die uitvielen, ik denk dat ik op het dieptepunt misschien nog maar de helft van mijn haar over had. In overleg met kapster dus ook maar een kort kapsel genomen, en nu dus weer laten bijgroeien.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem57

Bericht 21 Mrt 2014 12:25

Re: Groeit dat nog aan?

Foto foto foto!
<<

Anoniem186

Bericht 21 Mrt 2014 12:32

Re: Groeit dat nog aan?

Haha neeee, ik ga hier geen foto plaatsen hoor.

Volgens de kapster had het toch ook met de borstvoeding te maken dat het zo uitvalt.
<<

ChiQ

Bericht 21 Mrt 2014 12:36

Re: Groeit dat nog aan?

Borstvoeding weet ik niet want dat gaf in niet maar julian is 14 maanden en eindelijk begint het te stoppen. Ik had zoveel haar verloren dat ik rond mijn haargrens kaal was als ik mijn haar vast droeg, mensen zeiden ook: heb je een nieuw kapsel, het leek wel opgeschoren.
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:44

Bericht 02 Apr 2014 15:54

Re: Groeit dat nog aan?

Pompoen schreef:Misschien omdat je nog borstvoeding geeft? Bij mij stopte de haaruitval toen ik stopte!


Neeeeeee, echt? Dus ik moet dit nog tenminste 3 maanden met lede ogen aanzien :palm:
L2014 & H2017
<<

Lonely Goatherd

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2887

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:44

Bericht 02 Apr 2014 16:35

Re: Groeit dat nog aan?

Oh ik las ineens deze topictitel nadat ik net het topic van CBL had gelezen over de jongen die zich aftrekt... :lol: . Wordt het ineens weer een heel ander verhaal.

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron