Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Grootte rugzakje

<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:10

Bericht 13 Mrt 2014 10:32

Grootte rugzakje

Ik wil E een rugzakje met haar verjaardag geven die ze mee kan nemen als ze bijv naar de gastouder gaat ipv de luiertas. Of mss als we gewoon ergens heen gaan. Nu vind ik op internet allerlei verschillende maten, dus vraag me af welke maat jullie hebben
(Ik heb hier thuis al een minitrolley, ik denk dat ik die wil laten gebruiken als ze ergens mocht gaan logeren tzt).
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 13 Mrt 2014 10:50

Re: Grootte rugzakje

Wij hebben gewoon een 'normaal' rugzakje, zeg maar kleuterformaat.
Van woezel en Pip!
<<

Anoniem286

Bericht 13 Mrt 2014 11:17

Re: Grootte rugzakje

Ik heb ook zo'nkleintje, gekocht bij de wibra destijds voor enkele euro's (hij is superleuk trouwens, rood met bloemetjes) er past precies een fles, poedertoren, fruithap en wat kleding in.
<<

Shy

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1232

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:29

Bericht 13 Mrt 2014 11:19

Re: Grootte rugzakje

Ik heb ook zo'n klein rugzakje en ben van mening dat er bijna niks in past haha. Ben nu dus opzoek naar wat anders, als ik zijn reserve kleertjes erin doe is dat ding al vol. Niet handig.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:10

Bericht 13 Mrt 2014 12:59

Re: Grootte rugzakje

Is dit een goede maat? Ik kan dat zo slecht inschatten..

http://www.kadobreed.nl/tassen/870101140.html
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Anoniem219

Bericht 13 Mrt 2014 13:03

Re: Grootte rugzakje

<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:28

Bericht 13 Mrt 2014 13:26

Re: Grootte rugzakje

Elsa schreef:Is dit een goede maat? Ik kan dat zo slecht inschatten..

http://www.kadobreed.nl/tassen/870101140.html


Ik denk dat deze te vergelijken is met de rugtasjes die de meiden noemen. Het is denk ik per persoon verschillend of je het wel of niet handig vind.
Zelf heb ik dit formaat ook maar nog niet gebruikt, gebruik vaak de luiertas nog omdat daar veel in past.
Trots op mijn stoere ventje!
<<

Anoniem286

Bericht 13 Mrt 2014 13:33

Re: Grootte rugzakje

Ik heb die van S even gemeten en die is 25 cm. Het ligt er natuurlijk ook aan wat je wil meenemen. Bij ons wordt hij echt alleen voor naar het KDV gebruikt en die spullen worden steeds minder. Eerst waren het meerdere flesjes etc. Nu nog maar 1 fles en een fruithap. Tzt naar school hoeft er ook alleen maar brood en een beker in, dus dat zal passen. Indien je bv ook luiers en elke keer veel extra kleding mee moet nemen kan het krap worden. Speelgoed/knuffeltjes etc neem ik niet mee naar KDV, S duimt met een monddoekje en die hebben ze daar ook.
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:55

Bericht 13 Mrt 2014 15:15

Re: Grootte rugzakje

N. heeft ook een peuterformaat rugzak, van Prinses Lillifee. Ik vind hem ontzettend leuk, maar persoonlijk toch te klein. Een reservesetje kleding erin en hij zit al bijna vol.
<<

Shy

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1232

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:29

Bericht 13 Mrt 2014 16:27

Re: Grootte rugzakje

zonneschijn schreef:
Elsa schreef:Is dit een goede maat? Ik kan dat zo slecht inschatten..

http://www.kadobreed.nl/tassen/870101140.html


Ik denk dat deze te vergelijken is met de rugtasjes die de meiden noemen. Het is denk ik per persoon verschillend of je het wel of niet handig vind.
Zelf heb ik dit formaat ook maar nog niet gebruikt, gebruik vaak de luiertas nog omdat daar veel in past.

Ja dat is inderdaad wel dezelfde maat.
Ik ben nu aan het kijken op www.kidsatlunch.nl staan leuke tassen op en ook wat grotere formaten :P
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:10

Bericht 13 Mrt 2014 16:54

Re: Grootte rugzakje

Ik heb maar een klein meisje ;)
En naar de gastouder hoeft ze alleen reservekleding en luiers+doekjes mee te nemen. Nu nog wel de fles, maar dat is dalik ook niet meer. En speeltje/knuffeltje heeft E geen speciale. Voorlopig moet deze dan gewoon goed zijn.
En mochten we ergens anders heen gaan en ik moet wat eten meenemen dan heb ik of mn eigen tas nog of de luiertas
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Liadan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3282

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:10

Bericht 13 Mrt 2014 18:45

Re: Grootte rugzakje

Dan is dat formaat tas wel goed. Mijn tas van mijn dochter is ook zo groot ongeveer. Daar zit een setje reservekleren in, een beker en brooddoosje en dan past er nog wel makkelijk het een en ander bij.

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers