Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Is mijn bos stro nog te redden?

<<

Anoniem181

Bericht 12 Mrt 2014 20:22

Is mijn bos stro nog te redden?

-
Laatst gewijzigd door Anoniem181 op 09 Feb 2016 12:33, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Lenthe

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1277

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:10

Bericht 12 Mrt 2014 20:30

Re: Is mijn bos stro nog te redden?

Misschien een andere shampoo en een goede conditioner? Ik gebruik John Frieda. Wel duur spul, maar ik vind het heel fijn.
<<

Anoniem156

Bericht 12 Mrt 2014 20:31

Re: Is mijn bos stro nog te redden?

Hoe komt het zo?
Ik zou naar een kapperswinkel gaan en daar een goede shampoo, conditioner en masker kopen.
En geen föhn en stijltang gebruiken.
<<

Anoniem30

Bericht 12 Mrt 2014 20:33

Re: Is mijn bos stro nog te redden?

Lenthe schreef:Misschien een andere shampoo en een goede conditioner? Ik gebruik John Frieda. Wel duur spul, maar ik vind het heel fijn.


Maar het is niet zulke hele goede shampoo voor je haar, er zit veel troep in die eigenlijk niet goed zijn voor je haar. Ik gebruik zelf de shampoo er ook van, maar het voelt bij Andrelon net zo, dus ik raad een goede kappersshampoo aan.
<<

Anoniem126

Bericht 12 Mrt 2014 20:40

Re: Is mijn bos stro nog te redden?

*
Laatst gewijzigd door Anoniem126 op 29 Sep 2015 19:41, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem29

Bericht 12 Mrt 2014 20:44

Re: Is mijn bos stro nog te redden?

Een eiwitshampoo gebruiken. Misschien heeft kerastase zoiets. Ze hebben veel professionele shampoos bij kapperskorting.nl of googlen ook online kapperswinkels.
<<

Anoniem99

Bericht 12 Mrt 2014 20:48

Re: Is mijn bos stro nog te redden?

Mijn bosje stro vind de intesive repair van Dove heel fijn. Tevens gebruik ik een masker van de kapper van het merk Artistique. Dat werkt ook heel goed.
<<

Anoniem57

Bericht 12 Mrt 2014 20:53

Re: Is mijn bos stro nog te redden?

Zorgen dat je goed voor jezelf zorgt, eventueel extra vitamines slikken voor huid en haar.
Het komt van binnenuit, met een shampoo ofzo kan je er wel een laagje overheen leggen maar herstellen moet het van binnenuit.
<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:50

Bericht 12 Mrt 2014 21:18

Re: Is mijn bos stro nog te redden?

Vitamine B schijnt goed te zijn voor je haar.
<<

Didi

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 91

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:33

Bericht 12 Mrt 2014 22:12

Re: Is mijn bos stro nog te redden?

Ik zou 2-3 keer per week een masker maken van kokosnoot olie. Gewoon smelten in de magnetron en in je haar verdelen. Lekker lang in laten trekken ( paar uurtjes ) en daarma wassen. Helpt echt heel goed voor super droog haar.
Moet je wel 100% pure coconut oil hebben.
2011
2015
<<

Anoniem177

Bericht 12 Mrt 2014 22:37

Re: Is mijn bos stro nog te redden?

Inderdaaaaad een goeie kappersshampoo gebruiken en altijd een conditiner. Hittebeschermer mocht je een fohn gebruiken..

Tip voor als je masker gaat gebruiken: Doe een handdoek eerst een minuutje in de magnetron en doe 'm dan lekker over je haar. Dan voedt het masker je haar meer, wordt het intensiever van. Ik zelf werk en gebruik altijd kerastase, is best een duur merk maar werkt echt super goed.

En mocht er in de buurt bij jou een kapsalon zijn dat werkt met kerastase, dan zou ik zeker gaan voor een salonbehandeling. http://www.beautyjournaal.nl/2011/11/02 ... handeling/
Vind je wat meer informatie er over.
<<

Anoniem22

Bericht 12 Mrt 2014 23:04

Re: Is mijn bos stro nog te redden?

Hoe heb je dit voor elkaar gekregen? Stijl, föhn of krul je het veel? Ik zou een haarmasker proberen, of wellicht een kapper bezoeken voor gericht advies. Al heb je dan wel weer vaak dat kapsalons deals hebben met bepaalde merken, dat vind ik dan weer een nadeel. Al zitten er best goede producten tussen, zo'n kapper heeft toch een verkoopbelang.
<<

Rain

Noob

Berichten: 220

Geregistreerd: 12 Mrt 2014 07:02

Bericht 13 Mrt 2014 02:54

Re: Is mijn bos stro nog te redden?

Ik heb zelf heel veel baat gehad bij de Kerastase-lijn. www.hairworldshop.nl oid was het geloof ik in een pakket goedkoper te bestellen. Heb net MorocconOil besteld (of hoe je het ook spelt), ben hier wel erg benieuwd naar. Mijn haar is vanaf ongeveer de pubertijd (waarin ik ook met eten heb geprutst) ontzettend dun. Had daarvoor een dikke bos. Termijn zal leren of het door voeding of hormonen kwam, maar heb in ieder geval geen uitval meer. Daarnaast goed letten op je vitamine-b intake.
<<

loura

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 658

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:00

Bericht 13 Mrt 2014 07:15

Re: Is mijn bos stro nog te redden?

Afbeelding

Producten uit deze lijn gebruiken, het merk heet Matrix en het is een onderdeel van L'oreal. Dit is de Bioloage lijn en is op natuurbasis. Ik vind het heerlijk spul. Zelf zweer ik bij Aveda, dat is ook op natuurbasis maar dat is wat duurder. Ik vind het fijn dat er een Aveda winkel bij mij om de hoek zit want online bestellen is duurder. Maar de Biolage is ook echt heel fijn.

Voor de rest zou ik het even met rust laten qua verven en stijlen, want zo te zien is er wel van alles mee gebeurd.
<<

Spark

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 122

Geregistreerd: 30 Jan 2014 15:10

Bericht 13 Mrt 2014 08:25

Re: Is mijn bos stro nog te redden?

O my dat ziet niet best uit.
Ga naar je kapper en laat je adviseren.
Veel salons hebben ook intensieve salon treatments en aanvullende producten voor thuis.
<<

Anoniem181

Bericht 13 Mrt 2014 11:29

Re: Is mijn bos stro nog te redden?

-
Laatst gewijzigd door Anoniem181 op 09 Feb 2016 12:34, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem177

Bericht 13 Mrt 2014 13:35

Re: Is mijn bos stro nog te redden?

Het kan ook komen door stress etc.

Ik zou ook zeker even naar de kapper gaan, je daar laten adviseren. En zelf werken wij met Kerastase en dat ik je ook echt aanraden, net als een shampoo booster.
<<

Anoniem301

Bericht 13 Mrt 2014 15:26

Re: Is mijn bos stro nog te redden?

Oh jee wat gek! Want je had vroeger toch gewoon steil haar met een slag erin? Ik zou er iets van de puntjes af laten knippen. En verder een haarmakser van kokosolie, een keer per week (kokosolie penetreert je haar echt, olijfolie niet) en verder altijd haarmaksers gebruiken ipv conditioners. En deze goed in laten trekken.
<<

Anoniem181

Bericht 13 Mrt 2014 19:43

Re: Is mijn bos stro nog te redden?

Carrie, ik had inderdaad altijd slag in mijn haar, soms zelfs mooie pijpenkrullen onderin. Daar is nu niks meer van over. Ik denk dat ik toch een aardig stuk af laat knippen, ik heb het nu in een staartje en het is echt troosteloos :thumbdown: Ik zal de kapper sowieso om advies vragen, maar de kokosolie klinkt ook wel erg goed. Conditioners de deur uit en maskers inslaan. Hopelijk heeft het het gewenste effect ... Iedereen super bedankt voor de tips!
<<

Anoniem177

Bericht 13 Mrt 2014 22:56

Re: Is mijn bos stro nog te redden?

Gebruik wel een kappersmerk. En geen syos etc
<<

Anoniem181

Bericht 13 Mrt 2014 23:02

Re: Is mijn bos stro nog te redden?

bambina schreef:Gebruik wel een kappersmerk. En geen syos etc


Oké! Dank voor de tip, ik vraag de kapper gewoon om advies. Zal wel wat meer moeten betalen dan bij een willekeurige drogisterij maar dat moet dan maar.
<<

Anoniem301

Bericht 14 Mrt 2014 09:49

Re: Is mijn bos stro nog te redden?

bambina schreef:Gebruik wel een kappersmerk. En geen syos etc


Ja, of iets zo natuurlijk mogelijk. Bijvoorbeld Andrélon natuurlijk puur of Guhl. Is niet meteen zo duur.

@Alex echt naar voor je! Kunnen het hornomen zijn? Mijn haar is ook helemaal naar de mallemoer sinds ik gestopt ben met de pil, weet hoe vervelend het is. Hoop dat de tips je helpen!
<<

Anoniem177

Bericht 14 Mrt 2014 22:25

Re: Is mijn bos stro nog te redden?

Ben benieuwd wat de kapper je adviseerd. Updatetje straks? :)

Oja, Mocht je straks een goede shampoo hebben, was het dan altijd 2keer. De eerste keer is reinigen van het haar en open je de schubben en bij de tweede keer komt de shampoo in je schubben laag en voedt het je haar. En daarna altijd sluiten met conditner of masker
<<

Anoniem187

Bericht 14 Mrt 2014 22:30

Re: Is mijn bos stro nog te redden?

Alex, ik heb geen advies voor je maar ik wil wel zeggen dat ik het klote voor je vindt. Ik merk uit je reacties dat je er echt gruwelijk van baalt :(
<<

Anoniem181

Bericht 16 Mrt 2014 18:42

Re: Is mijn bos stro nog te redden?

bambina, ik zal zeker wat laten horen als ik bij de kapper geweest ben, ik denk dat ik morgen al ga!

Serendipity, wat lief van je. Ik baal er inderdaad van, mijn haar is eindelijk op een mooie lengte en nu ziet het er zo vreselijk uit :( Maar goed, misschien is het tijd voor iets heel anders, als dat helpt om mijn haar er weer wat gezonder uit te laten zien is dat het me waard.
Volgende

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers