Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Is mijn bos stro nog te redden?

<<

Anoniem187

Bericht 16 Mrt 2014 18:59

Re: Is mijn bos stro nog te redden?

Ik zou naar een goede kapper gaan en dan braaf dan wat zij zeggen hahaha.
<<

Roodtomaatje

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 30

Geregistreerd: 01 Sep 2013 23:03

Bericht 16 Mrt 2014 20:17

Re: Is mijn bos stro nog te redden?

De Elvive keratine glad is ook erg fijn! Zit proteïne in (in de conditioner bv) wat je haar voedt en ervoor zorgt dat het weer lekker glad en zacht wordt.
Mijn krullen reageren er super op!
<<

Mamsie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2184

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:58

Bericht 16 Mrt 2014 20:58

Re: Is mijn bos stro nog te redden?

Wat loura zegt, Aveda is echt een top merk. Stinkduur maar je doet er lang mee en het helpt super goed. Ik had ook een bos stro na te veel verven etc. De damage remedy shampoo en masker hebben t echt weer goed gekregen.
GVS Let me love you a little more before youre not little anymore.
<<

Anoniem173

Bericht 16 Mrt 2014 21:00

Re: Is mijn bos stro nog te redden?

Ik ben echt benieuwd hoe het eruit ziet als je naar de kapper bent geweest, het knapt er vast goed van op!
Laatst gewijzigd door Anoniem173 op 16 Mrt 2014 23:11, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem30

Bericht 16 Mrt 2014 21:01

Re: Is mijn bos stro nog te redden?

Ik las jouw zin heel snel Atelier Madame, en dacht ineens, huh lees ik nou opa? Maar het staat er echt, hahaha!
<<

Anoniem173

Bericht 16 Mrt 2014 23:12

Re: Is mijn bos stro nog te redden?

Pippa schreef:Ik las jouw zin heel snel Atelier Madame, en dacht ineens, huh lees ik nou opa? Maar het staat er echt, hahaha!


Hahaha :palm: stomme iPad
<<

Joan

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1330

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:24

Bericht 17 Mrt 2014 11:07

Re: Is mijn bos stro nog te redden?

Mijn haar is na het kleuren altijd heel droog. Ik heb er toen ook kokosolie in gesmeerd en dat heeft echt geholpen! Je kunt het altijd proberen :)
<<

Anoniem181

Bericht 18 Mrt 2014 09:24

Re: Is mijn bos stro nog te redden?

-
Laatst gewijzigd door Anoniem181 op 09 Feb 2016 12:35, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Yindy

Kwebbel

Berichten: 406

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:34

Bericht 18 Mrt 2014 09:43

Re: Is mijn bos stro nog te redden?

Staat je wel goed hoor!
Succes bij de dokter
Afbeelding
<<

ChiQ

Bericht 18 Mrt 2014 09:59

Re: Is mijn bos stro nog te redden?

Ongezond haar valt ook uit he, na een knipbeurt wordt je uitval minder, zolang je geen kale plekken hebt zou ik me geen zorgen maken.
<<

Anoniem173

Bericht 18 Mrt 2014 10:06

Re: Is mijn bos stro nog te redden?

Heel leuk en je haar ziet er mooi uit :).
<<

Anoniem181

Bericht 18 Mrt 2014 10:24

Re: Is mijn bos stro nog te redden?

ChiQ schreef:Ongezond haar valt ook uit he, na een knipbeurt wordt je uitval minder, zolang je geen kale plekken hebt zou ik me geen zorgen maken.


Ik heb het al vaker laten knippen omdat het zo uitvalt, dat is al 4,5 jaar het geval namelijk. Maar het blijft zo erg uitvallen, ik heb dagelijks plukken haar in mijn hand. En ik maakte me geen zorgen en dat doe ik nog steeds niet, maar als zelfs de kapper het absurd veel vind is dat voor mij toch wel reden om naar de huisarts te gaan, just to be sure. Kale plekken heb ik inderdaad niet, dan heb ik blijkbaar toch een hoop haar :laughcry:
<<

Chaos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2213

Geregistreerd: 24 Dec 2013 22:54

Bericht 18 Mrt 2014 16:39

Re: Is mijn bos stro nog te redden?

Staat je goed! Hele verbetering.
Ik raad ook een masker van pure kokosolie aan. Ik doe het zelf te weinig maar als ik het doe knapt mijn haar altijd echt enorm op.
Afbeelding

I & N juni 2010
<<

Anoniem185

Bericht 18 Mrt 2014 16:40

Re: Is mijn bos stro nog te redden?

Dit kapsel staat je goed!
<<

Anoniem177

Bericht 18 Mrt 2014 21:44

Re: Is mijn bos stro nog te redden?

Als jij zoveel last hebt van haar uit val zal ik ook zeker even langs de huisarts gaan, kan zoveel oorzaken hebben en als je daarmee dingen kunt voorkomen moet je dat zeker doen.


Je haar ziet er een stuk gezonder uit! Heb je nog gevraagd voor eventueel een shampoo oid?
Vorige

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers