Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Lieg jij wel eens over je uiterlijk?

<<

Zwilling

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 596

Geregistreerd: 03 Sep 2013 10:49

Bericht 13 Mrt 2014 09:41

Re: Lieg jij wel eens over je uiterlijk?

ik 'lieg' volgens het artikel over:
- mijn borsten ik draag voorgevormde bh's, omdat ik tepels niet zo mooi onder shirt vind.
- mijn ogen, die maak ik op

Verder vragen nooit mensen naar mijn gewicht als ze er iets over zeggen is het altijd 5kg lager.
Afbeelding
<<

Anoniem44

Bericht 13 Mrt 2014 09:56

Re: Lieg jij wel eens over je uiterlijk?

Mijn schoonvader schatte mijn gewicht juist 10 kilo hoger in. Misschien omdat ik op dat moment een push up BH droeg en hoge hakken? Of hij kan het gewoon niet inschatten, dat kan ook, haha! Het kan me trouwens weinig schelen verder.
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:23

Bericht 13 Mrt 2014 10:01

Re: Lieg jij wel eens over je uiterlijk?

-ED- schreef:Mijn schoonvader schatte mijn gewicht juist 10 kilo hoger in. Misschien omdat ik op dat moment een push up BH droeg en hoge hakken? Of hij kan het gewoon niet inschatten, dat kan ook, haha! Het kan me trouwens weinig schelen verder.


Ik denk dat het voor veel mensen, vooral mensen die minder met dingen met betrekking tot het uiterlijk bezig zijn, heel moeilijk is om dat in te schatten. Maar het is inderdaad ook niet zo heel belangrijk wat hij denkt dat jij weegt, als jij het maar prima vindt!
<<

Patsy

Bericht 13 Mrt 2014 10:20

Re: Lieg jij wel eens over je uiterlijk?

Ik verf mijn haar, draag voorgevormde bh's en gebruik make-up. Is dat dan liegen? Iedereen mag dat weten van mij, ik doe er niet geheimzinnig over ofzo.
<<

Anoniem38

Bericht 13 Mrt 2014 11:31

Re: Lieg jij wel eens over je uiterlijk?

In mijn geval zeurde niemand door als ik er 5kilo bij loog...
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 13 Mrt 2014 11:36

Re: Lieg jij wel eens over je uiterlijk?

Make-up, push-ups, corrigerend ondergoed, et cetera, vind ik allemaal geen liegen.

Verder lieg ik niet bewust over mijn gewicht, maar ik weet mijn gewicht ook niet precies. Ik heb zelf geen weegschaal en ga wel eens bij anderen op de weegschaal staan, maar dan wel met mijn kleren en laarzen nog aan, dus dan weet ik het nog niet precies. Verder vind ik hoe je eruit ziet meer zeggen dan wat je weegt, dus ik vind het ook niet zo interessant. De spiegel en je kleding zijn de beste weegschaal.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 13 Mrt 2014 11:37

Re: Lieg jij wel eens over je uiterlijk?

Trouwens, 'door stiekem corrigerend ondergoed te dragen', wat een suffe zin is dat überhaupt. De auteurs van dat stuk dragen hun ondergoed boven hun kleding? Of vertellen aan iedereen wat voor ondergoed ze aan hebben? Je draagt toch al je ondergoed 'stiekem'?
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Flippin' Bitch

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 238

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:56

Bericht 13 Mrt 2014 11:50

Re: Lieg jij wel eens over je uiterlijk?

Ik ben eerlijk over mijn gewicht, draag wel voorgevormde bh's en heb 1 push up bh. Aan corrigerend ondergoed heb ik nooit gedaan. Ik heb mijn eigen haarkleur, maar stijl het wel regelmatig. Ik draag make up en ga wel onder de zonnebank. Zou er naar gevraagd worden, dan ben ook eerlijk over het bovenstaande.
<<

Anoniem185

Bericht 13 Mrt 2014 12:15

Re: Lieg jij wel eens over je uiterlijk?

Ik krul mijn haar kennelijk heel geloofwaardig, als ik mijn haar gekruld heb, zegt iedereen namelijk dat ik mijn haar niet zo vaak moet stijlen omdat het hartstikke mooi is met mijn krullen... Mensen, ik heb géén krullen van mezelf.

Mijn haar is ook regelmatig geverfd (of althans, een spoeling er in), maar ook vaak mijn eigen kleur, omdat ik niet vaak genoeg die spoeling bijwerk en het er redelijk snel uit gaat.

Ik draag meestal geen make-up en ga niet onder de zonnebank. Ik heb geen hakken aan. Wel draag ik voorgevormde BH's.
<<

Jules

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 914

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:33

Bericht 13 Mrt 2014 12:32

Re: Lieg jij wel eens over je uiterlijk?

Ik vind dat geen liegen. Dan lieg je ook als je mooie geschoren benen hebt, want normaal zou er een vachtje moeten zitten. Zelfde geldt voor oksels en bikinilijn.

Ik verf mijn haar, gebruik make-up, draag soms push-up bh's of voorgevormde bh's, draag soms corrigerend ondergoed. Over mijn gewicht ben ik eerlijk maar dat komt eigenlijk bijna nooit ter sprake.
<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 12:00

Bericht 13 Mrt 2014 12:35

Re: Lieg jij wel eens over je uiterlijk?

Een voorgevormde BH is toch heel wat anders dan een push-up BH.. Ik vind niet dat je daarmee liegt.
Ik draag voorgevormde BH"s en ik draag make-up.. Verder niet geloof ik.

Ik snap het artikel trouwens enigszins wel, ik heb een vriendin die altijd van die maximizer bh's draagt (daarmee lijken je borsten echt 2 cups groter) ze heeft hairextensions en daardoor een prachtige volle bos haar, ze draagt vrij veel make-up, (serieus, ik schrok een beetje toen ik haar voor het eerst zonder make-up zag. Al heeft ze tegenwoordig permanente eyeliner en haar wimpers geverfd). Ze heeft haar tanden gebleekt en jawel.. ook corrigerend ondergoed haha. Is een heel mooi meisje om te zien, helemaal niet fake a la Barbie ofzo maar als je haar zonder dat alles ziet is het wel even een wereld van verschil.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 13 Mrt 2014 12:39

Re: Lieg jij wel eens over je uiterlijk?

Ik ken ook iemand die zichzelf heel erg mooi op kan maken en als je haar dan zonder make-up ziet dan is het inderdaad ook een wereld van verschil (veel kleinere ogen, bleke huid, bleke lippen), maar dan nog vind ik het geen liegen. Wel kan ik me voorstellen dat als je én maximizer beha's draagt, én hair extensions hebt, én corrigerend ondergoed, én veel make-up, het wel steeds moeilijker wordt om je naturel te vertonen, met name bij een nieuwe liefde.

Een tijd geleden toen Indian Rose spijkerbroeken nog in waren las ik een keer dat een man dat zo'n afknapper vond, dat bijna alle vrouwen in die broeken mooie billen hebben hebben en dat dat dan vaak tegenviel als die broek uitging. Maar ja, logisch dat mensen een broek kopen waar hun billen mooi uitkomen. Als je in werkelijkheid slappe billen met cellulitis hebt ga je niet een broek kopen waar je dat precies in kunt zien.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:23

Bericht 13 Mrt 2014 12:49

Re: Lieg jij wel eens over je uiterlijk?

Susan schreef:Trouwens, 'door stiekem corrigerend ondergoed te dragen', wat een suffe zin is dat überhaupt. De auteurs van dat stuk dragen hun ondergoed boven hun kleding?


Jawel joh, das hip!
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:43

Bericht 13 Mrt 2014 20:43

Re: Lieg jij wel eens over je uiterlijk?

Kowalski schreef:
Susan schreef:Trouwens, 'door stiekem corrigerend ondergoed te dragen', wat een suffe zin is dat überhaupt. De auteurs van dat stuk dragen hun ondergoed boven hun kleding?


Jawel joh, das hip!


:lol:
If you cannot do great things, do small things in a great way.
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:43

Bericht 13 Mrt 2014 20:44

Re: Lieg jij wel eens over je uiterlijk?

Ik verf mijn haar en gebruik oogpotlood en mascara, heel soms ook meer make-up zoals foundation, oogschaduw, lipgloss ed. Ik heb wel jaren bijna altijd foundation op gehad als ik de deur uitging maar ben er op een dag mee gestopt en mijn huid voelt zo fijn aan, veel gezonder en zachter. Soms doe ik nog wel een dagje foundation op maar niet vaak meer.

Ik vind het trouwens niet onder liegen vallen.
If you cannot do great things, do small things in a great way.
<<

Anoniem50

Bericht 13 Mrt 2014 20:49

Re: Lieg jij wel eens over je uiterlijk?

Ik lieg constant.

Ik verf mijn haar, gebruik make-up (foundation, concealer poeder, mascara, eyeliner, wenkbrauwpoeder, lippenstift), ondanks mijn D-cup heb ik nog steeds bh's met push-up en het is de bedoeling dat mijn kleding afkleedt. Maar eigenlijk vind ik geen liegen, maar mezelf verzorgen.

En mensen hebben me ook best met hele lelijke kleding, gigantische uitgroei en make-uploos gezien, dus ja... Als ik opeens mezelf verzorg dan is het niet dat mensen roepen dat ik er opeens goed uitzie.

Edit; De fotocamera op mijn telefoon liegt trouwens ook voor mij. Volgens de foto's heb ik kort haar, in het echt is mijn haar langer dan mijn schouders.
Vorige

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers