Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


De kat van mijn ouders...

<<

Anoniem51

Bericht 12 Mrt 2014 14:20

De kat van mijn ouders...

...is vermist. Sinds maandagochtend vroeg niet meer thuis gekomen. Ze gaat altijd wel naar buiten maar is nooit langer dan een uur weg. Ze kan overal zijn en is in principe nog maar kort weg, maar aan de andere kant: Ze is al ruim tien en haar gezondheid heeft al een paar klappen gehad, hoewel ze de laatste jaren weer in topvorm was. Ik maak me zorgen, woonde nog thuis toen we haar kregen dus het voelt nog steeds als mijn kat. Ze is als vermist opgegeven bij Amivedi, dierenarts en flyers worden nu opgehangen. Daarnaast proberen broertje en ik via Facebook maar zoveel mogelijk mensen te bereiken. Ik ben heel benieuwd (en bezorgd). Hopelijk zit ze gewoon even opgesloten in een schuurtje en is ze vanavond weer thuis.
<<

Anoniem22

Bericht 12 Mrt 2014 14:22

Re: De kat van mijn ouders...

He, wat rot om mee te maken. Vooral die onzekerheid is zo vervelend. Hopelijk komt ze gauw weer tevoorschijn, in goede gezondheid.
<<

Dropveter

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1919

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:44

Bericht 12 Mrt 2014 14:27

Re: De kat van mijn ouders...

Nu valt het kwartje wie ijj bent ;) Maar heel erg dat ie vermist is :( Hopelijk komt ze gauw weer thuis bij je ouders.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12154

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 12 Mrt 2014 14:29

Re: De kat van mijn ouders...

Heel erg naar. Die onzekerheid

Onze kat was eens een week weg. Hij was toen een half jaar. We vonden hem 3 km van ons huis af.

Hopelijk is de kat van je ouders snel weer terug
Afbeelding
<<

Anoniem51

Bericht 12 Mrt 2014 19:33

Re: De kat van mijn ouders...

Still no sign. Mijn ouders wonen in de buurt van een drukke weg én er was afgelopen jaar een kattenhater in de wijk actief, dus ik ben bang. Ik kan wel janken als ik bedenk dat ze misschien wel aangereden of vergiftigd is en dan hoop ik maar dat ze geen pijn heeft gehad. Liever hoop ik natuurlijk dat ze gewoon weer komt aanwandelen.
<<

Anoniem51

Bericht 12 Mrt 2014 22:09

Re: De kat van mijn ouders...

Ze is weer terug! :cheering:
<<

Anoniem162

Bericht 12 Mrt 2014 22:17

Re: De kat van mijn ouders...

Wat fijn!
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8171

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:36

Bericht 12 Mrt 2014 23:35

Re: De kat van mijn ouders...

Fijn!! Katten zijn rare wezens......als je toch eens wist wat ze allemaal gedaan hebben in de 'vermiste' tijd (ws gewoon lekker ergens in het zonnetje gelegen, vogeltje achterna gezeten, nog een beetje zonnen etc)
30-04-2017
<<

Anoniem22

Bericht 12 Mrt 2014 23:52

Re: De kat van mijn ouders...

Wat fijn dat ze terug is!
<<

Anoniem126

Bericht 13 Mrt 2014 13:53

Re: De kat van mijn ouders...

*
Laatst gewijzigd door Anoniem126 op 29 Sep 2015 20:42, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:43

Bericht 13 Mrt 2014 21:17

Re: De kat van mijn ouders...

Wat fijn dat ze terug is zeg! Echt een opluchting! :banaan:

Zag vanmiddag een flyer hangen van onze buren, hun kat is vermist, vind het zo zielig :snik: Hopelijk komt hun kat ook snel weer thuis.
If you cannot do great things, do small things in a great way.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12154

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 13 Mrt 2014 21:30

Re: De kat van mijn ouders...

wat fijn dat ze terug is
Afbeelding
<<

Anoniem30

Bericht 13 Mrt 2014 21:32

Re: De kat van mijn ouders...

Gaat het weer helemaal goed met hem?
<<

Anoniem187

Bericht 15 Mrt 2014 21:54

Re: De kat van mijn ouders...

Fijn dat de kat terug is! Heeft ie iets overgehouden aan zijn avontuur?
<<

Anoniem51

Bericht 15 Mrt 2014 21:55

Re: De kat van mijn ouders...

Voor zover ik heb begrepen niks, gelukkig!

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers