Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Geen "klik" tijdens het zoenen

<<

Waxinelichtje

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 415

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:32

Bericht 11 Mrt 2014 20:07

Geen "klik" tijdens het zoenen

Ik ben al een tijdje aan het daten met een jongen, en vorige week hebben we voor het eerst gezoend. Het ging best awkward.. Hij deed heel anders dan hoe ik gewend ben. Hij kon het gewoon njet zo goed. De klik was er op dat gebied gewoon niet.. Ik heb dit nooit eerder gehad zo en weet niet zo goed wat ik ermee moet?

Tuurlijk houdt een relatie veel meer in dan goed kunnen zoenen. Maar toch is het ook niet geheel onbelangrijk.... Ik ben nou bijv ook "bang" dat de seks ook stuntelig/niet goed zal zijn (er vanuitgaande dat het een relatie wordt).

Tja.... En nu?

Mijn gevoel zegt dat het eigenlijk heel anders zou moeten voelen. Zeker in het begin.
<<

Anoniem44

Bericht 11 Mrt 2014 20:18

Re: Geen "klik" tijdens het zoenen

Voor mij zou het een afknapper zijn, mijn ervaring is inderdaad dat wanneer je geen klik hebt tijdens het zoenen, die klik er ook niet is tijdens de seks. En inderdaad dit zijn geen dingen waar je mee bezig zou moeten zijn wanneer je elkaar leert kennen. Jammer, maar helaas. Ik zou het er zo bij laten en tegen hem zeggen dat je geen klik met hem voelt.
<<

Zelda

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 675

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:22

Bericht 11 Mrt 2014 20:26

Re: Geen "klik" tijdens het zoenen

Eens met ED. Als de klik er al niet is tijdens het zoenen dan zou ik er niet mee verder willen gaan. Erg oppervlakkig misschien, maar voor mij is die aantrekkingskracht toch belangrijk en ik vind het belangrijk dat het gewoon 'lekker loopt'.
<<

Waxinelichtje

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 415

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:32

Bericht 11 Mrt 2014 20:31

Re: Geen "klik" tijdens het zoenen

Ben "bang" dat jullie wel gelijk hebben... Bij een (bijna) nieuwe relatie moeten toch de vonken er vanaf vliegen, bij wijze van? En dat gevoel mis ik. Waardoor ik niet zoveel zin heb om weer te zoenen. Gisteren hebben we opnieuw gezoend, maar het was precies zoals de eerste keer. (Nadat ik het luchtig ter sprake had gebracht dat wij nog moeten afstemmen op elkaar hihi) maar dat heeft dus niet geholpen. Maar om het nou af te kapoen vanwege zoenen klinkt zo oppervlakkig! Toch?!
<<

Zelda

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 675

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:22

Bericht 11 Mrt 2014 20:36

Re: Geen "klik" tijdens het zoenen

Tsja, dan maar oppervlakkig. Als het voor jou niet klikt dan klikt het niet. Als je er nu nee doorgaat dan denk ik dat het gevoel toch wel blijft knagen. Dan beter nu afkappen.
<<

Anoniem44

Bericht 11 Mrt 2014 20:49

Re: Geen "klik" tijdens het zoenen

Ik vind dat helemaal niet oppervlakkig. Als zoiets subtiels als zoenen niet fijn voelt, dan zegt dat echt wel iets. Ik vind intimiteit een van de belangrijkste dingen in een relatie, dus niet alleen seks, of zoenen, maar gewoon de algehele aantrekkingskracht en hoe goed je elkaar aanvoelt, als dit er niet is, dan zou ik nooit iets met iemand beginnen.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9783

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 11 Mrt 2014 22:25

Re: Geen "klik" tijdens het zoenen

Ik vind het best oppervlakkig. Met mijn ex zoende ik ook niet graag, maar na er over gesproken te hebben, heb ik hem erin „getraind” en toen had ik toch graag zijn lippen op de mijne :laughcry: En de seks was ook goed!

Dat jullie al een tijdje aan het date zijn, zegt toch wel dat je hem erg leuk vind. Dus waarom niet hem de kans geven daarin. Als de aantrekkingskracht er wel is, maar hij gewoon nog geen meisje heeft gehad die hem zei dat hij niet zo snel met zijn tong moet draaien ofzo..

Bovenstaande opmerkingen snap ik wel. Maar een slechte kus is toch iets anders dan „niet fijn voelen” „geen aantrekkingskracht”. Kijk als je hem enkel ziet als vriend is het iets anders. Maar wilde je hiervoor wel graag aan hem plukken en zat je echt te wensen/wachten op die eerste zoen.. dan is er wel aantrekkingskracht, maar moet hij gewoon nog even bij je op les.

En niet in elke relatie springen de vonken er vanaf. Dat is niet essentieel, die vonken is lust. Niet perse liefde.
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 16:08

Bericht 11 Mrt 2014 23:10

Re: Geen "klik" tijdens het zoenen

Misschien is hij wel een beest in bed, maar zoent hij gewoon niet goed of houd hij er niet van (echter zoent hij alleen wel om jou er een plezier mee te doen). Ik zie persoonlijk zoenen en sex (penetratie en oraal etc.) toch echt los van elkaar.
Zelf geef ik bijv. niets om zoenen (wel kussen), maar sex wel.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25121

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 11 Mrt 2014 23:52

Re: Geen "klik" tijdens het zoenen

Ik vind zoenen ook wel erg belangrijk eigenlijk. Ik hou van zoenen. M'n ex was niet de beste zoener en dat vond ik wel jammer. De seks daarentegen was wel goed, maar het zoenen kon echt beter en dat heb ik na een tijdje ook aangegeven. Het werd daarna wel beter, maar het liefst heb ik iemand waar ik direct lekker mee zoen :)
❤ 7 juni 2018
<<

Waxinelichtje

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 415

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:32

Bericht 11 Mrt 2014 23:57

Re: Geen "klik" tijdens het zoenen

De reactie van Tabbie zet me wel aan het denken... Vind het maar lastig. Denk dat ik het gewoon aankijk hoe het allemaal loopt. Nu heb ik het misschien nog niet helemaal helder maar vroeg of laat zal ik wel weten wat ik hier het beste mee kan doen. En tja, seks wil ik pas als het echt iets is. Daar is het nu nog te vroeg voor. Ik ga niet even een testrit maken om te kijken of ik de auto koop..zeg maar :p
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25121

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 12 Mrt 2014 00:01

Re: Geen "klik" tijdens het zoenen

Oh dat zou ik wel doen hoor :P Ik ga niet pas seksen als het een relatie is, ik wil eerst weten wat voor vlees ik in de kuip heb (letterlijk).
❤ 7 juni 2018
<<

Beachgirl

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2148

Geregistreerd: 09 Sep 2013 19:18

Bericht 12 Mrt 2014 00:04

Re: Geen "klik" tijdens het zoenen

Snap best dat het misschien een tegenvaller kan zijn. Mijn ex kon ook niet super zoenen maar de rest was helemaal prima. Het zegt dus zoals o.a. Bliss ook zegt niet veel over de rest van zijn kwaliteiten.

Maar ik snap best dat als je na een paar dates dan eindelijk met iemand zoent en t is niet zoals je verwacht je denkt van Mehhh :nopompom:
M. 💗 November 2020
L. 💙 Mei 2023
<<

Anoniem173

Bericht 12 Mrt 2014 00:25

Re: Geen "klik" tijdens het zoenen

Mijn man (ik had al vriend geschreven lol) zoende in het begin ook niet super, maar ach ik was dronken dus we hebben de hele avond en nacht lopen lebberen :laughcry:. De klik was gewoon voor de rest wel heel goed, en zonder drank was het ook tien keer beter. Nja hoe dan ook ik zou Mss wel teleurgesteld zijn, maar om er nou op af te knappen nee.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9783

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 12 Mrt 2014 09:31

Re: Geen "klik" tijdens het zoenen

Waxinelichtje schreef:De reactie van Tabbie zet me wel aan het denken... Vind het maar lastig. Denk dat ik het gewoon aankijk hoe het allemaal loopt. Nu heb ik het misschien nog niet helemaal helder maar vroeg of laat zal ik wel weten wat ik hier het beste mee kan doen. En tja, seks wil ik pas als het echt iets is. Daar is het nu nog te vroeg voor. Ik ga niet even een testrit maken om te kijken of ik de auto koop..zeg maar :p


Je hoeft ook geen testrit te maken hoor, als doe je dat eigenlijk altijd voordat je een auto koop haha.

Ik denk inderdaad dat je het nog wel helder krijgt qua gevoel. Wanneer zie je hem weer?
<<

anoniem196

Bericht 14 Mrt 2014 09:37

Re: Geen "klik" tijdens het zoenen

Ik zou nog een keer afspreken.
Misschien zijn jullie allebei anders met zoenen en is hij er ook een beetje van ggeschrokken.
Als je nog een keer zoent en het is niks... dan kan je altijd nog zeggen dat het niks gaan worden tussen jullie

Nieuwe schoenen zitten soms ook niet lekker en als je ze een paar keer aangehad hebt wil je ze nooit meer kwijt. :angel: .
<<

Beachgirl

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2148

Geregistreerd: 09 Sep 2013 19:18

Bericht 14 Mrt 2014 14:16

Re: Geen "klik" tijdens het zoenen

MissKnutsel schreef:
Nieuwe schoenen zitten soms ook niet lekker en als je ze een paar keer aangehad hebt wil je ze nooit meer kwijt. :angel: .



haha :good:
M. 💗 November 2020
L. 💙 Mei 2023
<<

Kiek

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 562

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:21

Bericht 15 Mrt 2014 22:50

Re: Geen "klik" tijdens het zoenen

MissKnutsel schreef:Ik zou nog een keer afspreken.


Nieuwe schoenen zitten soms ook niet lekker en als je ze een paar keer aangehad hebt wil je ze nooit meer kwijt. :angel: .


:lol:
<<

Beachgirl

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2148

Geregistreerd: 09 Sep 2013 19:18

Bericht 19 Mrt 2014 18:45

Re: Geen "klik" tijdens het zoenen

Waxinelichtje hoe is het nu?? Heb je nog met hem afgesproken? :P
M. 💗 November 2020
L. 💙 Mei 2023
<<

Waxinelichtje

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 415

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:32

Bericht 19 Mrt 2014 23:12

Re: Geen "klik" tijdens het zoenen

Vrijdag zie ik hem pas weer... Zal wel even hier laten weten hoe dat is gegaan hihi!
<<

Anoniem35

Bericht 20 Mrt 2014 16:45

Re: Geen "klik" tijdens het zoenen

Soms moet je even op elkaar inspelen. En het is nog wat anders als je echt denkt 'gatver dat wil ik echt niet nog een keer' . Dat is niet de bedoeling. Maar als je gewoon denkt 'daar zit nog wel wat te verbeteren aan' kan dat best goedkomen
<<

No. 3

Bericht 21 Mrt 2014 15:16

Re: Geen "klik" tijdens het zoenen

Je kunt ook bv. aardig zeggen: "Joh, ik vind dit niet zo fijn, zullen we het eens zo doen?" En dat je het dan voordoet. Als hij je leuk vindt, is hij vast wel geïnteresseerd in wat jij fijn vindt.
<<

Anoniem44

Bericht 21 Mrt 2014 15:20

Re: Geen "klik" tijdens het zoenen

Haha, maar niet alles is op die manier te overleggen natuurlijk. Je hebt een klik met iemand geestelijk/lichamelijk, of je hebt die klik niet. Dan kun je heel veel gaan investeren om iemand toch aan te voelen enzo, maar het blijft een gevoelskwestie. Ik heb nog nooit meegemaakt dat ik eerst geen klik met iemand voelde en daarna ineens wonderbaarlijk wel, dat is iets dat er óf wel is, óf niet.
<<

No. 3

Bericht 21 Mrt 2014 15:40

Re: Geen "klik" tijdens het zoenen

Anders doe je zoetstof op je middelvinger en ga je er ff aan zuigen. Kijken of je dan een klik voelt.
<<

Anoniem35

Bericht 21 Mrt 2014 15:44

Re: Geen "klik" tijdens het zoenen

Ik heb best eens met iemand gezoend waar ik qua zoenen niet helemaal van ondersteboven was en waar ik uiterst plezierige seks mee heb gehad uiteindelijk. En na een paar keer was het zoenen ook helemaal naar wens.

En de eerste zoen met mijn man was ook niet briljant, tja, dat krijg je als je halfdronken in de kroeg staat te zoenen...
Is later helemaal goedgekomen hoor. Maar vuurwerk was het niet vanaf het begin, en dat hoeft ook helemaal niet.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 21 Mrt 2014 15:46

Re: Geen "klik" tijdens het zoenen

No. 3 schreef:Anders doe je zoetstof op je middelvinger en ga je er ff aan zuigen. Kijken of je dan een klik voelt.


HAHA!

♥♥
Volgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers