Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Geen "klik" tijdens het zoenen

<<

Anoniem44

Bericht 21 Mrt 2014 16:17

Re: Geen "klik" tijdens het zoenen

No. 3: Hebben jij en je aanstaande eigenlijk al eens met elkaar gezoend?
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:36

Bericht 21 Mrt 2014 16:48

Re: Geen "klik" tijdens het zoenen

No. 3 schreef:Anders doe je zoetstof op je middelvinger en ga je er ff aan zuigen. Kijken of je dan een klik voelt.


:good:
30-04-2017
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25046

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 21 Mrt 2014 20:02

Re: Geen "klik" tijdens het zoenen

-ED- schreef:No. 3: Hebben jij en je aanstaande eigenlijk al eens met elkaar gezoend?


:laughcry:
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem23

Bericht 21 Mrt 2014 20:43

Re: Geen "klik" tijdens het zoenen

Hmm als het echt niet klikt klikt het niet maar als het ook weer niet verschrikkelijk is en het verder wel leuk is zou ik het nog een kans geven. Ik vind zoenen heel belangrijk dus ik zou daar best op af kunnen knappen, dan maar oppervlakkig. Gezellig kletsen kan ik ook met m'n beste vrienden, het lichamelijke alleen met m'n lover dus dat moet wel goed zitten.
<<

Waxinelichtje

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 415

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:32

Bericht 21 Mrt 2014 23:16

Re: Geen "klik" tijdens het zoenen

Vanavond was hij weer bij mij... En we hebben niet gezoend (met tong). Had er door vorige keren niet zo zin in. Voel ook geen kriebels. Hoe graag ik ook zou willen. Denk dat dit 'm dus niet gaat worden..
<<

Anoniem44

Bericht 22 Mrt 2014 14:01

Re: Geen "klik" tijdens het zoenen

Haha, zie je. Het is er of het is er niet, uit je vorige post bleek al duidelijk dat het er tussen jullie niet is. En zoals Harrison ook zegt, dat lichamelijke is gewoon erg belangrijk, inderdaad anders kun je net zo goed vrienden met iemand worden en lekker gaan ouwehoeren, maar als je geen lichamelijke aantrekking voelt, dan zou ik nooit met iemand een relatie beginnen. Ik vind het verbazingwekkend dat sommige vrouwen hier dat niet zo belangrijk vinden.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9736

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 22 Mrt 2014 14:08

Re: Geen "klik" tijdens het zoenen

Ik vind het enkel een verschil dat er lichamelijk geen klik is, of dat iemand gewoon niet zo lekker zoent de eerste keer. Mijn ex vond ik de eerste keer vreselijk zoenen! Maar lichamelijk klikte het verder uitstekend en ik heb er ook jarenlang een relatie mee gehad, dus ik denk dat de meeste hier niet zeggen dat ze de klik niet belangrijk vinden, maar dat je ook die klik prima kan hebben met iemand die eerst minder lekker zoent. Dit is prima te verbeteren… ik bedoel enkel de meeste mannen hebben ook eerst wat instructies nodig wat je tussen de lakens doet kreunen, maar zegt dat dan direct dat je lichamelijk geen klik heb.
<<

Anoniem44

Bericht 22 Mrt 2014 14:14

Re: Geen "klik" tijdens het zoenen

Maar Tabbie, het is nu wel je ex. Ik denk echt dat je hart wel aangeeft als je met iemand zoent of het goed zit, of niet. In de liefde luister ik naar mijn hart.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9736

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 22 Mrt 2014 14:20

Re: Geen "klik" tijdens het zoenen

Hahaha, ja want dat heeft inderdaad te maken met die slechte zoen toen we nog aan het date waren.

Waarom wist ik dit niet jaren geleden! Had mij veel tranen gespaard… of ohneej, ik had natuurlijk geen gebroken hart, want mijn hart wist al direct dat het niet goed zou zitten na al die jaren. Jeetje, Ed, ik heb ook exen die heerlijk zoende hoor.
Vorige

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers