Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Bellen voor vacature

<<

Jorja

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2778

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:55

Bericht 11 Mrt 2014 13:22

Bellen voor vacature

Er is een vacature waar ik op wil reageren. Het sluit aan bij mijn huidige werk en mijn leidinggevende wil graag dat ik solliciteer. Het is wel een andere organisatie, dus zij gaat niet zelf over de vacature. Wel zei ze dat het handig is al ik even bel naar de contactpersoon.
Maar wat moet ik dan vragen? Ja of er veel brieven zijn binnengekomen, maar wat nog meer?
Ik ben daar zo slecht in!
<<

Anoniem313

Bericht 11 Mrt 2014 15:44

Re: Bellen voor vacature

Ik zou niet vragen of er veel brieven zijn binnengekomen, maar inhoudelijke vragen stellen over de vacature. Er zijn vast wel dingen die je je afvraagt, toch? Dat is voor een buitenstaander als ik niet te verzinnen, maar dingen als:
Met welke systemen wordt er gewerkt?
Op welke locatie?
Doe ik vooral werk X of toch ook wel eens Y?
Met wie werk ik samen?
Wie is mijn verantwoordelijk leidinggevende?
Kunnen jullie nog specifieker aangeven wat je zoekt, wat van de genoemde criteria is het belangrijkst?
Zal ik ook activiteit Z kunnen doen?
Kan ik competentie B ontplooien, en hoe?

Nouja, je snapt me wel denk ik.
<<

Jorja

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2778

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:55

Bericht 11 Mrt 2014 16:38

Re: Bellen voor vacature

Thanks, die van leidinggevende en belangrijkste criteria is wel handig.
Veel van de andere vragen worden al beantwoord in de vacature, dus die hoef ik niet te stellen.
Oh en mijn leidinggevende zei dat het handig is om te informeren of er veel reacties zijn, vandaar dat ik die er bij had (het is ook een iets andere situatie dan een gewone vacature, dus vandaar)

Terug naar Werk & studie

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers