Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Boer zoekt vrouw

<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17368

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 02 Feb 2014 22:42

Re: Boer zoekt vrouw

Kowalski schreef:
Angela schreef:
Hahaha Zora, ik denk het wel hoor! :albino: Waarom niet? :wink:



Nou... Zie je het voor je? :palm:


Jaaaaa Jos en Dinkie hebben natuurlijk meteen gebatst (tenzij zij principieel is ofzo :p) maar ik zie het bij Johen echt niet voor me hoor! Hij weet nog net vanuit welke hoek hij een kusje moet plaatsen :heart:
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17368

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 02 Feb 2014 22:43

Re: Boer zoekt vrouw

Sterre schreef:Oww ik hoopte nog tot het einde van de aflevering dat Aletta naar het vliegveld zou rennen om Patrick tegen te houden en hem mee terug naar huis te nemen. Boeee!

Verder vond ik het een leuke aflevering met Jos en Johen. Vooral om het Trudy werpen moest ik heel hard lachen! En ze zijn allebei zo lief en gelukkig samen!!


Wij hebben idd ook keihard om hen moeten lachen :D Zo heerlijk simpel en gelukkig en… samen!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7293

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 02 Feb 2014 22:45

Re: Boer zoekt vrouw

Cinnamon schreef:Ik vraag me trouwens nog steeds af hoe Janne er ooit bij is gekomen dat bruin/paarse lipstick een goed idee is..


Nou ik zat ook echt te kijken! Die kleur flatteert haar zó niet!
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17368

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 02 Feb 2014 22:49

Re: Boer zoekt vrouw

Pompoen schreef:
Cinnamon schreef:Ik vraag me trouwens nog steeds af hoe Janne er ooit bij is gekomen dat bruin/paarse lipstick een goed idee is..


Nou ik zat ook echt te kijken! Die kleur flatteert haar zó niet!


Ohhh daar irriteer ik me ook ZO aan! Ze krijgt een nog valere kleur daardoor. Zo oncharmant die kleur!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Angela

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 556

Geregistreerd: 02 Sep 2013 11:26

Bericht 02 Feb 2014 22:50

Re: Boer zoekt vrouw

Zora schreef:
Kowalski schreef:
Angela schreef:
Hahaha Zora, ik denk het wel hoor! :albino: Waarom niet? :wink:



Nou... Zie je het voor je? :palm:


Jaaaaa Jos en Dinkie hebben natuurlijk meteen gebatst (tenzij zij principieel is ofzo :p) maar ik zie het bij Johen echt niet voor me hoor! Hij weet nog net vanuit welke hoek hij een kusje moet plaatsen :heart:


Nou nee, ik zie het liever niet voor me... :razz: Denk er dus ook maar niet te lang over na haha!

Ik zie Saskia er trouwens idd nog wel voor aan dat ze principieel is en niet zomaar seks heeft offf ze is niet te houden...!
Those we loved don't go away, they still walk beside us, every day. Unseen, unheard, but always there. Still loved, still missed, still very dear!
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:23

Bericht 02 Feb 2014 22:51

Re: Boer zoekt vrouw

Ik denk dat Jos en Saskia helemaal los zijn gegaan :ja:
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17368

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 02 Feb 2014 22:52

Re: Boer zoekt vrouw

Angela schreef:
Zora schreef:
Kowalski schreef:
Hahaha Zora, ik denk het wel hoor! :albino: Waarom niet? :wink:





Jaaaaa Jos en Dinkie hebben natuurlijk meteen gebatst (tenzij zij principieel is ofzo :p) maar ik zie het bij Johen echt niet voor me hoor! Hij weet nog net vanuit welke hoek hij een kusje moet plaatsen :heart:


Nou nee, ik zie het liever niet voor me... :razz: Denk er dus ook maar niet te lang over na haha!

Ik zie Saskia er trouwens idd nog wel voor aan dat ze principieel is en niet zomaar seks heeft offf ze is niet te houden...!

En dan ondertussen de hele tijd die grijns erbij :laughcry:
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Anoniem119

Bericht 02 Feb 2014 22:56

Re: Boer zoekt vrouw

Ahhh ik vind Saskia en Jos zo leuk! Ik zei t al direct de eerste aflevering.
En Johan vind ik ook schattig.
Jammer van aletta. Die had zich nooit in moeten schrijven, volgens mij is ze er gewoon niet aan toe.
<<

Anoniem 41

Bericht 02 Feb 2014 22:57

Re: Boer zoekt vrouw

Lees overal Johan en trudy maar is toch Ingrid?
Leuke aflevering weer, jammer dat het.voorbij is.
<<

Stanley

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1313

Geregistreerd: 25 Jan 2014 18:24

Bericht 02 Feb 2014 22:59

Re: Boer zoekt vrouw

Aletta is toch overgehaald door Yvon om mee te doen? Staat me iets van bij dat ik ooit heb gelezen dat Yvon haar gewoon tegen was gekomen en toen heeft gevraagd om mee te doen.
<<

Anoniem119

Bericht 02 Feb 2014 23:00

Re: Boer zoekt vrouw

Banana schreef:Aletta is toch overgehaald door Yvon om mee te doen? Staat me iets van bij dat ik ooit heb gelezen dat Yvon haar gewoon tegen was gekomen en toen heeft gevraagd om mee te doen.

Oh ja klopt inderdaad!
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:23

Bericht 02 Feb 2014 23:02

Re: Boer zoekt vrouw

Mierzoet schreef:Lees overal Johan en trudy maar is toch Ingrid?
Leuke aflevering weer, jammer dat het.voorbij is.


:good:
<<

Stanley

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1313

Geregistreerd: 25 Jan 2014 18:24

Bericht 02 Feb 2014 23:15

Re: Boer zoekt vrouw

Afbeelding
<<

Siem

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2321

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:25

Bericht 02 Feb 2014 23:19

Re: Boer zoekt vrouw

Ik was nog steeds voor Leonie. Dit voelt voor mij gewoon als de veilige keuze. Johan en Ingrid vind ik gewoon heel leuk samen. Heb helaas de eerste minuten gemist dus heb het pas gezien vanaf het moment dat het keuzemoment bij Aletta al was geweest, had het ergens wel verwacht maar na vorige week dacht ik toch dat ze voor Patrick zou kiezen om te kijken hoe het zou zijn.
<<

Anoniem12

Bericht 02 Feb 2014 23:57

Re: Boer zoekt vrouw

Ik las gisteren bij de kapper de privé en daar stond in dat Aletta tot voor kort een relatie had met een getrouwde man op het eiland. Man koos voor huwelijk, Aletta ontroostbaar en daarna kwam Yvon haar overhalen om mee te doen.

Als dit waar is snap ik haar wel goed.
<<

expressob

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2005

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:44

Bericht 03 Feb 2014 01:42

Re: Boer zoekt vrouw

wie vind je de knapste? janne en kies voor evelyn haha

hahahah geweldig, bedankt voor het klussen

dacht bij Jos en Saskia jeetje die gaan wel heel snel maar zo zie je hebben ze toch een stapje terug genomen, wist niet dat ze nog zover van elkaar vandaan woonde

heb wel gelachen om ingrid en johan
<<

Anoniem321

Bericht 03 Feb 2014 16:56

Re: Boer zoekt vrouw

Banana schreef:Afbeelding


:good:
<<

Anoniem193

Bericht 03 Feb 2014 17:43

Re: Boer zoekt vrouw

http://www.nynkekijkttv.nl/
Deze is ook weer geniaal :D
<<

Nigella

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 113

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:37

Bericht 03 Feb 2014 18:12

Re: Boer zoekt vrouw

Leuke aflevering gisteren! Had de keuze van Aletta niet aan zien komen, had verwacht dat zij voor Patrick zou kiezen. De keuze van Wim voor Evelyne vond ik nog raarder, vooral omdat hij voorafgaand aan het keuzemoment voor Janne leek te gaan (Janne was het knapst etc). Jos en Saskia zijn overduidelijk stapelverliefd, leuk om te zien.

Voor de meiden die HayDay spelen: ligt het aan mij of heeft het ezeltje wat van Johen weg? Komt waarschijnlijk door het gebit, haha.

Nu weer wachten op het nieuwe seizoen :nopompom:
<<

Lenthe

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1277

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:10

Bericht 03 Feb 2014 21:14

Re: Boer zoekt vrouw

Mierzoet schreef:Lees overal Johan en trudy maar is toch Ingrid?


Dat klopt, maar omdat er 2 Ingrid's waren en er een paar waren die kleine Ingrid meer een "Trudy" vonden, is kleine Ingrid omgedoopt tot Trudy.
Ik heb de rest van de blogs van Nynke niet gelezen, maar ik vond die laatste wel heel goed! Vooral om dat gedeelte van de sepiafoto van een fotoshoot op het strand vond ik erg grappig. "Je weet wel, van die fotoshoots die zo nu en dan je Facebook-timeline vervuilen. Van die weeë plaatjes van meisjes met een bloem in het haar en hun liefhebbende (en ruggegraatloze, want hell no dat dit zijn idee was) vriendje met de armen om haar heen geslagen. En dan de mooiste foto afdrukken op canvas (IN FOKKING SEPIA) voor in de woonkamer. Niet-origineel mensen. Niet-origineel."
Ok, niks met BzV te maken, maar wel leuk ;)
<<

Lara

Kletskop

Berichten: 560

Geregistreerd: 29 Dec 2013 13:45

Bericht 03 Feb 2014 21:31

Re: Boer zoekt vrouw

Alibi schreef:http://www.nynkekijkttv.nl/
Deze is ook weer geniaal :D


Jaa :D
<<

Anoniem304

Bericht 09 Apr 2014 09:33

Re: Boer zoekt vrouw

Johan en Ingrid wonen nu samen!

Boer Johan uit het laatste seizoen van de populaire televisieserie Boer Zoekt Vrouw woont vanaf vandaag samen met zijn eigen 'prulleke' Ingrid.

Maar liefst twintig jaar was boer Johan alleen en daarom wil hij zo snel mogelijk genieten van het leven samen met zijn vriendin. Ze heeft zich uitgeschreven bij de gemeente Emmen om vanaf dinsdagavond definitief bij hem in Denemarken te gaan wonen.

Vorige week is ze met een grote bus naar Denemarken gereden om haar spullen te verhuizen. Dat ging niet zonder horten of stoten, want onderweg kreeg Ingrid twee lekke banden. De katten van Ingrid, Sen en Seo, verhuizen ook mee naar Denemarken.

"Foto's neerzetten, de omgeving samen met Johan verkennen en me laten introduceren bij de buren en als er tijd voor is misschien tennissen", aldus Ingrid.
<<

Anoniem280

Bericht 09 Apr 2014 10:15

Re: Boer zoekt vrouw

Heel toevallig keek ik gister naar show nieuws of boulevard, daar maakten ze dit nieuws al bekend.
Zo leuk dat ze samen zijn gaan wonen.
<<

expressob

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2005

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:44

Bericht 09 Apr 2014 11:00

Re: Boer zoekt vrouw

Patrick heeft een vriendinnetje en Barbara is terug bij haar ex.
Jos gaat op zichzelf wonen (dus zal ook niet lang duren voordat die 2samen gaan denk)
<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 12:00

Bericht 09 Apr 2014 12:34

Re: Boer zoekt vrouw

Wie is Barbara?
VorigeVolgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers