Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Bach bloesem

<<

Koekiemonster

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 140

Geregistreerd: 02 Sep 2013 22:29

Bericht 10 Mrt 2014 14:25

Bach bloesem

Via via wat sites kwam ik op de site van Bach bloesem therapie uit, heeft iemand hier ervaring mee? Ik zie dat het voor heel veel dingen kan worden toegepast maar werkt het echt en waar heb je het voor gebruikt?
<<

Anoniem253

Bericht 10 Mrt 2014 15:07

Re: Bach bloesem

Ik gebruik sinds kort bach rescuespray.. Het helpt een heel klein beetje om wat rustiger te worden.
<<

Lune

Kwebbel

Berichten: 457

Geregistreerd: 10 Sep 2013 13:04

Bericht 10 Mrt 2014 15:13

Re: Bach bloesem

De rescue spray heb ik ook ooit eens gehad. Het hielp een klein beetje in het begin, maar ik denk dat het placebo effect wel groot is met dat spul. Verder heb ik geen ervaring met Bach spullen dus kan ik er niet over oordelen.
<<

Lenthe

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1277

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:10

Bericht 10 Mrt 2014 20:37

Re: Bach bloesem

Ik ben er vandaag mee begonnen. Ik had er nog nooit van gehoord, maar dacht Baat het niet, schaadt het niet.
Ik weet ook niet hoe lang het duurt voor het werkt, maar misschien dat ik over een paar weken meer kan vertellen over het wel of niet werken ervan.
<<

Koekiemonster

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 140

Geregistreerd: 02 Sep 2013 22:29

Bericht 10 Mrt 2014 20:43

Re: Bach bloesem

Mag ik vragen voor wat voor klachten jullie het gebruiken?
Ik was een beetje aan het neuzen voor de vakantie met wat rotte vliegtijden om misschien iets voor onze dochter te geven en kwam zo op de site terecht. Maar ik zie dat er voor volwassenen ook allemaal druppels zijn voor verschillende klachten dus was benieuwd naar ervaringen
<<

Anoniem253

Bericht 10 Mrt 2014 20:44

Re: Bach bloesem

Ik gebruik het voor onrust in mijn lijf. Het is idd wel een beetje placebo effect us als je er in gelooft kan het goed werken.
<<

Piertje

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 392

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:15

Bericht 10 Mrt 2014 21:12

Re: Bach bloesem

Ik heb de rescue spray gebruikt toen ik snel in paniek raakte. Als ik de spray dan gebruikte, leek ik even wat rustiger te worden. Maar het hielp alleen als ik nog niet helemaal in paniek was. Als het al te ver was, had ik er niets aan.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Lenthe

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1277

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:10

Bericht 10 Mrt 2014 22:12

Re: Bach bloesem

Ik slik het voor onrust in mijn hoofd, dat ik mijn gedachten niet uit kan zetten en heel veel stress heb gehad de laatste tijd.
Of het werkt..? Ik ben nogal sceptisch, maar ik ben benieuwd naar de uitwerking.

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers